Search This Blog.

Thursday, December 19, 2019

ගිතා

කොහොමද යාලුවනෙ..... ලියන්න කලින් කියන්න කැමතී මේක මගේ යාළුවෙකට වෙච්ච ඇත්ත කතාවක්..මම හිතුව ඔයාලටත් මේ ගැන කියන්ඩ.....යාළුව මට කියපු විදියට ලියන්නම්.
මගෙ නම මලිත් වයස 21 මම ඉතින් ගෙදෙට්ට වෙලා ඉන්නෙ ගිතා කියන්නෙ අපෙ ගෙට එහා පැත්තෙ ගෙදර ඉන්න අවුරුදු 30 විතර වන ගැහැනියක් ඇත්තටම කිවොත් ගිතගෙ ඇහ මාරම ශෙප් මට ගිතා නැන්දා දැකපු දවසෙම එයා ගැන හිතක් පහල වෙලා තිබ්බෙ එත් අපට කොඑන්ද එච්චර පිනක් එක නිසා මම එයා නාන දිහා බලන්න පුරුදු වෙලා හිටියෙ මගෙ කාමරෙ ජනෙලෙට ගිතා නැන්දල ගෙ නාන ලිද පෙනව
මට දෙයක් කියන්න අමතක උනානෙ ගිතගෙ මහත්තය ලගදි රට ගියා එයා ඉතින් තනියම තමයි ගෙදර හිටියෙ එක නිසා මට පොටක් පැදෙන බව මම දැන ගත්තා ඉතින් මම ගිත නැන්දත් එක්ක හොදට කතා බහ කරල හිටියා මට තෙරිල තිබුනෙ ගිතා නැන්ද අසහනෙන් බව එත් මට එක පරටම මගෙ හිතෙ තිබ්බදෙ කිවුවෙ නැ මොකද අපෙ ගෙට එහ පැත්ටතෙ හින්ද එත් දවසක් කවුරුත් අපෙ ගෙදර නැති දවසක ගිත නැන්ද මට කත කලා එහෙ එන්න කියල මටත් මොකඩ එක පයින්ම යන්ඩ ලැස්ති උනා යන්න කලින් මම ජොකා දාන්න අමතක කලෙ නැ මොකද මට නැන්ඩ දකිද්දි නගින හින්ඩ ඔන්න මන් ගිතා නැන්දගෙ ගෙදර ගියා ගිය විතරයි අම්මො ගිතා නැන්ඩ නාන්න ලැස්තිය දිය රෙඩ්ඩ පිටින් මගෙ එ වෙලවෙම නැග්ග ඉට පස්සෙ ගිත නැන්ද: "ආ පුතා අවඩ මන් මෙ නාන්න හැදුවෙ" කියල කිවුව..
හම්මෙ මටත්මොකඩ මමත්: "හා නැන්දෙ නාගෙන එන්න. මන් ඉදගන ඉන්නම්" කිවුව..
ටික වෙලාවකට පස්සෙ නැන්ද නානව හම්මො මන් හොරෙන් බලගෙන හිටිය එයා නාන දිහ හම්මො සුදුම සුදු කකුල් අතුල්ල අතුල්ල නානව හෙමිට නැන්ද දිය රෙඩ්ද අස්සෙන් ඇගිල්ල දාල ඇගිල්ල ගහනව හම්මො මම හොරෙන් බලගෙ න ඉන්න බැරිම තැන මම සාලෙට අව ටික වෙලවක් ගියට පස්සෙ නැන්ද කමරෙට ගිය ඇදුමක් දගන්න මමත් එ වෙලවෙ කමරෙ දොර රෙඩ්ඩ අස්සෙන් බැලුව හම්මො මම හින දැකපු එ ඇග මගෙ දැස් ඉස්සරහ මම ටික වෙලවක් බලන් හිටිය නැන්ඩ රොස පට පැන්ටියක් අරන් ඇද ගත්ත ඉට පස්සෙ නොසිතු ලෙස පිටි පස්ස බලුව නැන්ද එක පරට කැගැහුව😱..:
"මලිත් මොකඩ ඔය ඔතන කරන්නෙ" කියල..
මට උන් හිටි තැන් මතක් උනේ එතකොට තමයි..
මම: "නැ නැන්දි.. නිකන්.."
කියල ලැජ්ජාවට බිම බලා ගත්ත...
ඊට පස්සෙ නැන්ද කොදුරන හඩින් වගේ ඇහුව "ආසද.." කියල
මට ඉහේ මල් ඉත්තක් පිපුන වගේ...අදහාගන්දත් බෑ...මටත් තිබ්බ අසහනේට ඉබේටම ඔව් කියල කිය වුනා... නැන්ද ලස්සනට ඇග පද්ද පද්ද මගේ ලගට ආව...
.අම්මෝ::::.. ..
ඔන්න ඉතින් ගිතා නැන්ද ටවල් එක පිටින් මම ලගට ඇවිත් කට පුරාවට ලස්සන හිනාවක් දාල කිව්ව:
" මොනාද මලිත් මෙච්චර ආසාවෙන් හොරෙන් බලන් හිටියෙ" කියල.මට කට උත්තර නැති උනා ඉට පස්සෙ නැන්ද එයාගෙ අතින් හෙමිට මගෙ පයිය ඇල්ලුව හම්මෙ එක නැගල තිබුනෙ අසූ හාරදාහට.මම නැන්දෙ මෙ මොකද කියල අහන්ඩ හම්බ උනෙ නැ නැන්ද ටවල් එක ගලවල බිමට දැම්ම.අම්මෝ නැන්දගෙ පෑන්ටිය පිම්බිලා පේනව.මට හිතා ගන්න බෑ මොනව වෙනවද කියල.හීනයක් වගේ.ඊට පස්සෙ නැන්ද මගෙ වල්ල අල්ලන් මිරිකුව.මට හික් ගෑවුනේ ඒ වෙලාවෙ තමයී.නැන්දත් මෝල් වෙලා වගේ මගෙ ජොකා අස්සට අත දාගෙන පයිය අල්ලන් කෙදිරිගානව.මමත් හීන බැලිල්ල පැත්තක තියල ගේමට බැස්ස.මම නැන්දගෙ බෙල්ල වටට අතක් දාල නැන්දව මගෙ ලගට ඇදල ගත්ත.මම මගෙ තොල් නැන්දගෙ තොල් වල ගෑවෙන ගානට ලං කරා.නැන්ද මගෙ තොල් හිමීට හැපුව.නැන්දයි මමයි විනාඩි පහක් විතර තොලක් දැම්ම.අම්මේ මට නිකම් හීනයක් වගේ.හීන බල බල හිටපු දේවල් ඇස් ඉස්සරහම පෙනි පෙනී තියෙද්දි කොහොම අදහන්ඩද ඉතිම්.මම නැන්දගෙ බෙල්ල කිස් කරා.නැන්ද හීනියට කෙදිරි ගානව.ඒක දැක්කහම මගෙ මෝල තවත් තද උනා.
මම නැන්දගෙ බ්‍රා එක උඩින් එයාගෙ තන් දෙක අත ගෑව.මම නැන්දගෙ බ්‍හරා එක ගලවල ඇද උඩට විසි කලා.ම්මො නැන්දගෙ තන් දෙක.පුම්බපු බැලුම් දෙකක් වගේ.මාර ලස්සනයී.මම නැන්දගෙ තන් දෙක හිමීට මිරිකුව.
: "ඒව මාර ලස්සනයි නැන්දෙ.මං ආසයි ඒවට." මං නැන්දට එහෙම කිව්ව.
: "ඔයාගෙ ආසාවට මං ඉඩ දීලනෙ තියෙන්නෙ පැටියෝ."
නැන්ද ලස්සන හිනාවක් දාල එහෙම කිව්වා .මට මාර happy.ආදරේ හිතෙනව ඒ හිනාවට.
මං නැන්දගෙ තං මිරිකන ගමන් නැන්දගෙ තොල් ඉරුව.මං නැන්දගෙ තං දෙක ඉරුව. එවා සිනිදුම සිනිඩුයි.මම හෙමිට තනක් ඉරෙවුව නැන්දට කැගැස්ස උන අතල් වැඩි කමට.මම ටිකක් වෙලා නැන්දගෙ නිපල් එක ලෙව කෑව.නැන්දට මාර සැප.නැන්ද ක්දිරි ගගා මගෙ ඇග අතගානව.මටත් මාර සනීපෙ.නැන්ද ජොකාට උඩින් මගෙ පයි අතගෑව.පයිය නැගල ජොකා පුපුරන් එලියට එන්ඩ වගේ.ඇයි ඉතින් කවද දීපු සැපක්ද.
නැන්ද ඔහොම පයිය අහගගා ඉදල මගෙ ජොකා හිමීට පාත් කරා.මම ජොකා ගලවල දැම්ම.නැන්ද මගෙ ඉස්සරහින් දන ගහගෙන මගෙ මල්ලි උරන්න ගත්ත හම්මො මට ඉන්නම බැරි උනා.මාර සනීපයි.ඊට පස්සෙ නැන්ද නැගිටල තොලක් දැම්ම.මම නැන්දව ඇදට තල්ලු කරා.නැන්දගෙ තං දෙක වැනෙනව දෙපැත්තට.මාර ලස්සනයි. මං නැන්දගෙ පෑන්ටිය ගලවල දැම්ම.කිම්බ පිම්බිලා මාර ලස්සනට තියෙනව.මං හිමීට නැන්දගෙ කිම්බ අතගෑව.මං විනාඩි තුනක් විතra

No comments:

Post a Comment