Search This Blog.

Monday, December 23, 2019

අලුත් වෙනස.

මම wash එකක් දගෙන කාබරෙට එදදි කපිල lap එකත් දගෙන film එකක් බලනවා.ගොඩක් වෙලාවට හෙට නිවාඩු හින්දා film එකක් බලන එක එයාගෙ පුරුද්දක් මටනම් සමහරක් වෙලාවට නින්දත් යනවා.

චුට් මොකක්ද බලන්නෙ අද

ඔයා හොඳ එකක් බලන්න මට නින්ද යනවනෙ කපිල

එයා කොහොමත් english film තමා ගොඩක් බලන්නෙ මම .nigtya දගෙන nigete cream ටිකකුත් ගගෙන sent ටිකකුත් ගාගත්තා මොකද එයාට film එක ඉවර වෙද්දී  ගොඩක් දවස් වලට මාව ඔන වෙනවා.මම එයා ලගට යද්දී එයා english film එකක් දගෙන .

මොකක්ද film එක

ම්ම්ම්ම් ටිකක් නරක එකක් ඉදලා හිටලා එහෙම එකක් බලන්නත් ඔන නෙද බබා

අපොයි ඔව් බලන්නම ඔනනෙ මෙයාට තියෙන විසෙ මමනෙ දන්නෙ

කොහොමත් කපිල ගොඩක් sex වලට අසයි එක එක වෙනස් කම් කරන්න එයා අසයි .ඉස්සර මම ගොඩක් sex වලට අසවක් තිබුණේ නති උනාට කපිල හින්දම marry කරාට පස්සෙ මත් ගොඩක් අසාවෙන් කරන්න ගාත්තා මටත් කපිල නතිව ඉන්න අමරුයි.sex එකක් කිව්වට  noramal story  එකක් යන්නෙ.

මෙක ටිකක් වෙනස් එකක් චුට්

මොකක්ද අනෙ නිකම් කතාවක්නෙ

ඉන්නොකො ටිකක් අපි බලමුකො

එ කතාවෙ wife ටිකක් lesbiyan වලට අසයි .එයා ගෙ එ අසාව hubythe දන්නාවා .එයාගෙ හොඳම යලුවා එක්ක එයාගෙ සම්බන්ධයක් තිබිලා තියෙනවා.එ යලුවා කලෙකින් එයාලගෙ නගරෙට එනවා.එයාලගෙ  ගෙදර එනවා diner එකකට.එයාලා කතා වෙන්නෙ එයාලගෙ  sex  life එක .කොහොම හරි එයාගෙ huby කියනවා යලුවා එක්ක කමතිද  ඉන්න කියලා කොහොම හරි මෙයාලා කට්ට්යම එක දවසක් set වෙනවා diner එකකට අය.එදා මෙයාලා dance කරන ගමන් wife ලා මරු කරගන්නවා.ටික ටික තුරුල් කරගෙන kiss කරන්න ගන්නවා.තමන්ගෙ wife ව වෙන කෙනෙක් තුරුල් කරන් ඉන්නවා අසාවෙන් බලන් ඉන්නෙ huby .ටික ටික වෙනදාට වඩා මටත් වෙනසක් වෙන්න ගත්තා කපිලත් කිසි කතාවක් නොකර film එකෙමයි ඉන්නෙ.එකින් එක එගොල්ලො  නිරුවත් වෙන්න පටන් ගත්තා කට්ට්යම එකම bed එකක මගෙත් මුලු ගතම උනුසුම් වෙනවා කපිල ලාවට මගෙ කලව අතගාන්න ගත්තා ටික ටික උඩට අපු අත නතර උනෙ මගෙ නන්ගි ගාව එයා ලාවට එතන masaj කරනවා වෙනදාට film එකක් බලනවට වඩා මගෙ තෙත් වෙනවා කියලා මටම තෙරෙනවා.මමත් සරම උඩින් කපිලගෙ දගයා හුරතල් කරන්න ගත්තා යකඩයක් වගෙ අද ලෙ පිරිලා ගිනියම් වෙලා වෙනදාට වඩා ලොකු හයියක් තිබුනා පොල්ලෙ.

Film එකෙ කට්ටියම එකට කරන්න පටන් ගත්තා girlla  තොල් සුප්පුකර කර kiss කරන්න ගත්තා මටත් මාර අමුත්තක් උනා එක ලොකු වෙනසක් මගෙ මුලු ගතම ලාවට වෙව්ලනවා වගෙ මට ගොඩක් වෙලාවට එහෙම වෙන්නෙ කපිල මගෙ නන්ගි ලෙව කලා දිවෙන් කරද්දී .අද නම් යටි බඩ වෙව්ලනවා .අපි කතාවක් නොකර film එකෙමයි හිටියේ .කට්ටියම මරුවෙන් මරුවට sex  කරද්දී අමුතු filing එකක් එක්ක අශාවක් අවෙ.

Film  එක ඉවර වෙනවත් එක්කම කපිල මාව පෙරලගෙන දිව දනන ගත්තා මටත් එක ඔන වෙලා තිබුණේ මම මගෙ nigtya ගලවලා කපිලගෙ ඔලුව පිරිමදිමින් මගෙ කුක්කුවක් මිරිකගත්තා.එයා ගොඩක් වෙගෙන් අද දිවෙන් ලෙව කාකා දිව ගවනවා පිස්සුවෙන් වගෙ කරන ගමන් කපිල උඩට අවිත් මට එයාගෙ මල්ලි කටට ලන් කරා .දිවෙන් දගයගෙ ටොපා  පිරිමද්දී කපිල තවත් කටට ලන් කරනවා.එයා මගෙ හිල පදගෙන යටටම දිවෙන් ලෙවකනවා හුතු තොල් පෙති අතරින් යටටම දිව හුත්තෙ බිත්ති ලෙව කාගෙන යටටම් යද්දී මම කෙදිරි ගන්න උනා.වෙනදාට වඩා වෙගෙන් යටටම කපිල මගෙ නන්ගියට දිවෙන් කරනවා.මට ඉවසගන්න අමරු හින්දම දගයාව එලියට අරන් අතෙ ගහන්න ගත්තා මට යන්න ලගයි වගෙ මගෙ කෙදිරියට කපිලගෙ වෙගෙත් වෙනස් වෙවි වඩි උනා.මුලු ගතම ගිනියම් වෙගෙන මගෙ  වෙව්ලිල්ල එක්කම මට පලවෙනි සුරන්තෙ උනා වෙනදාට වඩා ගොඩක් මට ගිය බව තෙරුනත් එ වගක් හිතන්නත් කලින් කපිල එයාගෙ උඩින් මාව තියාගෙන හිල එතුලල පොල්ල එතුල් කරා ජුස් වලින් පිරිලා තිබ්බ හුත්තට සනිපෙට කපිලගෙ මල්ලි බබා බහිද්දී මගෙ ගත අය එ උනුසුම් උනා ටිකක් වෙලා ලාවට පොල්ල හොල්ලපු එයා ටික ටික වෙගෙන් කරනවා මගෙ කුක්කු මිරික මිරික එයා ගහන්න ගත්තා මම පත් වෙලා එයාගෙ තොල් උරන්නට උනා උඩු තොල් පෙති මගෙ තොල් වලට අරන් උරද්දී එයා ගහන පාරට මාව උස් පහත් වෙනවා මම කපිලගෙ දිව මගෙ දිවෙන් සුප්පුකරද්දී කපිලගෙ වෙගෙන් ගහන්න ගත්තා මුලු දගයාම මගෙ හිලෙ කෙලවරටම වද්දීදි මගෙ හුත්තෙන් juce බෙරෙනවා ගොඩක් වෙලා කරද්දී කපිලගෙ වෙගෙ අඩු උනා මට නවත්තන කිසිම    ඔනකමක් තිබුණේ න මම කකුල් ලන් කරලා ඉදගෙන   යටටම පොල්ල බස්සගෙන හිමිට වටෙට කරකව ගත්තා ම්ම්ම්ම්ම් සනිපෙට මට කෙදිරි ගවෙනවා තවත් කකුල් ලන් කරලා මම ගස්සගන්න පටන් ගත්තා කපිල මගෙ තට්ටම් වලින් උස්ස උස්ස මට saport කරා.මට කවදාටත් වඩා තව තවත් කරන්න හිතුනා juce බෙරගෙන පොල්ල බහින්න බහින්න මාර සනිපයක් අවෙ  එ අතරින් මට film කට්ටියම කරපුවා චිත්‍රයක් වගෙ පෙන්න ගත්තා girsla kiss කරපුවා එක පාර සෙරම කරපුවා මතක් වෙද්දී මගෙ ගාය තවත් වඩි උනා.මගෙ ඉලග එකත් ලගයි කියලා තෙරෙනවා මම තව වෙගෙන් කරන්න ගත්තා පොල්ල මගෙ හුත්තෙ කොනටම වද්දීදි මාව හිරිවෙටනවා වගෙ ම්ම්ම් මුලු ගතම ගිනියම් කරගෙන මට අයෙත් යන්න ගත්තා මගෙ වෙගෙ අඩු වෙද්දීම කපිල කරන්න ගත්තා juce වලින් පිරුනු කිම්බ පසාරු වෙන්න ආය ගහද්දී   මගෙ අන්තිම ටිකත් ගියා වගෙ .එ උනාට වෙනදා වගෙ මගෙ ගතයි හිතයි පිරුනු බවක් න

එක පාරට මව හරවලා අරන් කපිල දනගස්සගත්තා.එයාට තවත් ඔන බව මම දන්නවා එයා පිටිපස්සෙන් වෙගෙන් හුකන්න ගත්තා මගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන වෙගෙන් ගහද්දී  අසාවෙන් ගත ප ගිනිගත්තා ටික වෙලාවක් කරද්දී කපිලගෙ කෙදිරියෙන් මම දන්නවා එයාට ලග බව මගෙ මුලු ගතම රත්වෙලා මට උනුසුම්න් ගිනිගද්දී කපිලටයි මටයි එක වෙලාවෙම උනා මගෙ 3වෙනි සුරාන්තෙ කලෙකින් අපි මෙච්චර උමතුවෙන් එක් උනෙ වචනයක්වත් කතා නොකරම අපි නින්දට ගියා මහන්සියට නින්ද යනකම්ම හිත පුරා තිබුනෙ අයෙත් අර film එකෙ  cpl    කරපුවා කට්ටියම එකතු වෙලා.

No comments:

Post a Comment