Search This Blog.

Monday, December 16, 2019

ජුලීගේ කතාව

එකල මා සේවය කලේ රජයේ සංස්ථාවක වූ අතර එවකට අවිවාහක වූ මගේ වයස 20 ක් පමණ විය. මට ස්ථාන මාරුවක් ලැබුනේ රටේ අනෙක් කෙලවරේ පිහිටි යාපනයටය. මා සමග තවත් කිහිප දෙනෙක්ම එහි සේවය කළ අතර දෙමළ සහෝදර නිලධාරීන් දෙදෙනෙක්ද විය. සාමාන්යර සේවකයින් සියල්ලම පාහෙ දෙමළ සේවකයින් වූ අතර තාවකාලිකව අනුයුක්ත කළ සිංහල නිලධාරීන් තිදෙනෙකුද සිටි අතර එයින් දෙදෙනෙකු අපට වඩා වයසින් වැඩි ජ්යේෙෂ්ටයන් වූහ. මෙසේ ටික කලක් ඉදිකිරීම් කටයුතු වල නිරත වූ අපි එහි ගෙවූ ඒකාකාරී දිවිය යම් තරමකට හෝ වෙනස් කරගත්තේ දවසේ වැඩ නිමා වූ අනතුරුව සපයා තිබූ ජීප් රියෙන් ටවුමට කිට්ටු නල්ලූර් යාල් ඉන් හෝටලයට වී මැදියම් රැය වනතුරු මත්පැන් පානය කිරීමත් නිවාඩු දිනවල විවිධ ස්ථාන වල සංචාරය කිරීමෙනුත් පමණි. කාන්තා ඇසුරක් තිබුනේම නැත.
අපේ සේවා ස්ථානය නගරයෙන් ඈත්ව හුදෙකලා දූපතක පිහිටි අතර එහි පදිංචිකරුවන් සිටියේද ඉතා ස්වල්ප දෙනෙකු පමණි. බීමට සුදුසු ජලය ගෙන ඒමට ගමේ පිහිටි හොඳ යැයි සැලකෙන ලිඳ වෙත යාමේදී පමනක් අපට එහි සිටි ස්ත්රීි පක්ෂ ය දැකගන්නට ලැබුණ මුත් ඇසුරක් පැවැත්වීමට සුදුසු අයෙක් හමු නොවිණි.
මෙසේ කලක් ගතවූ පසු අපේ ඉදිකිරීම් කටයුතු ද අවසන් අදියරට පැමිණි අතර තාවකාලිකව අනුයුක්තව සිටි නිලධාරීන් දෙදෙනෙකු නැවත කොළඹට මාරුවී ගියෝය. දැන් සේවා ස්ථානය බාරව පත්වූයේ එහි සිටි දෙමළ නිලධාරීන් ගෙන් එක් අයෙකුය. ඔහු දෙමළ වුවද කතෝලික භක්තිකයෙකු වූ අතර හින්දු භක්තික අනෙකාට වඩා කුලයෙන් උසස් විය. මගේ අනෙක් සිංහල නිලධාරියා මෙම දෙමළ ජාතිකයන් දෙදෙනා සමග රාජකාරී මට්ටමෙන් පමණක් කටයුතු කළ අතර ඔවුන් සමග කිට්ටු සබඳකමක් තිබුනේ මට පමණය. මට සිංහල සහ ඉංග්රීටසි යන භාෂා දෙකම හොඳින් හැසිරවිය හැකි වීමත් අනෙකා සිංහල පමණක් දැන සිටීමද එයට හේතුවක් වන්නට ඇත.
එම දෙමළ නිලධාරීන් දෙදෙනා නම් මාහට ඔවුන්ගේ නිවෙස් වලට ආරාධනා කළ අතර මාද ඔවුන්ගේ නිවෙස් වලට ගොස් දෙමළ ක්රනමයට පිලියෙල කළ ආහාර රස විඳීමටත් එහෙයින්ම එම පවුල් වල සාමාජිකයින් සමග කිට්ටු සබඳතා ගොඩනගා ගැනීමටත් සමත් විමි. හින්දු ආගමික නිලදරුවාගේ මුලු පවුලම යාපනයේ තිරුනල්වේලිහී විසූ අතර අනෙකාගේ ගමද අසල බහුතර කතෝලික ගමක් වූ පන්ඩතිරිප්පු නම් ගමකි. ඔහුගේ පවුලේ ජ්යේ ෂ්ඨ සාමාජිකයින් පමණක් පන්ඩතිරිප්පු වල සිටි අතර බිරිඳ සහ දරුවන් කොළඹ අධ්යාිපනය ලැබූහ.
එක නොවැම්බරයක කතෝලික නිලදරුවාගේ කොළඹ පදිංචි වී කන්යා්රාමයක ඉගෙන ගන්නා ඔහුගේ දියනියන් තිදෙනා සහ බිරිඳද යාපනයට පැමිණෙන බැව් දැනගන්නට ලැබිණ. අප සිටි සේවා ස්ථාන වල සියලු පහසුකම් වලින් සපිරි නිවස්නා ගොඩනැගිලි කිහිපයක් තනා තිබූ අතර එයින් දෙකක් දෙමළ නිලධාරීන් දෙදෙනාටද තවත් දෙකක් අපහටද නැවතීමටද සලසා තිබිණි.
කරුණු එසේ හෙයින් ස්ථාන භාර නිලධාරී තැන සිය පවුලේ සාමාජිකයින් එහි කැඳවාගෙන ඒමට තීරණය කොට යාපනයට පැමිණෙන යාල්දේවි දුම්රියෙන් ඔවුන් ගෙන ඒමට මටද ආරාධනා කළේය. අප සියලු දෙනාටම ජීප් රථයේ ඉඩ මදි වන හෙයින් ස්ථීර රියදුරු හට නැවතී මා විසින් වාහනය පදවාගෙන යාමට තීරණය කරන ලදී.
යාපනයට පැමිණි ඔවුන් අප වාහනයේ නංවා ගෙන නගර මධ්යයයට පැමිණි පසු මගේ මිතුරා සහ බිරිඳ යම් යම් දෑ කිහිපයක් මිළදී ගැනීම සඳහා දියනියන් තිදෙනා සහ මා රියේ සිටියදී වෙළඳ පොලට ගියහ. වයස 19 ක් වූ ජුලී නම් වූ වැඩිමහල් දියණිය මනා අඟපසඟින් යුත් රූමත් තරුණියක් වූ අතර අනෙක් දෙදෙනා පිළිවෙලින් වයස 12 ක් සහ 10 ක් පමණ වූවන් විය. රියදුරු අසුනේ සිටි මා පිටුපස සිටියේ ජුලීය. අනෙක් දෙදෙනා ඇය ඉදිරියේ වූ අසුනේ වාඩිවී සිටියහ. මම පිටුපස හැරී ජුලීගෙන් නම විමසිමි. එනමුත් ලැබුණු පිළිතුරක් නැත.
''ඔයාලගෙ නම් මොනවද. අක්කට කතා කරන්න බැහැ වගෙයි'' මම ජුලීගේ සහෝදරියන් දෙදෙනාගෙන් ඇසිමි.
''එපා කියන්න'' ජුලී ඇගේ නංගිලාට දෙමළ බසින් නියෝග කළාය. මට නොතේරුණ නමුත් කිව්වේ මොකද්ද යන්න වැටහිණි. ඇය මෙසේ කිව්වේ මම රියැදුරු ලෙස ඇය තේරුම් ගෙන මා සමහ කතාබහ නොකළ යුතු යැයි සිතූ නිසා හෝ නිකම් උඩඟු කමක් ආරූඩ කොටගෙනද යන්න මට එවේලේ නොවැටහිණි. ආඩම්බරකාරියක් නම් එය නැති කරන හැටි මම සිතා ගතිමි.
''ඔයාගෙ නම ජුලී නේද'' මම යලි පසුපස හැරී ඉංග්රීනසියෙන් ඇසිමි. දියණියන් තිදෙනාගේ නම් මගේ සහෝදර නිලධාරියා අප යාපනයට එන අතර පවසා තිබිණි.
''දන්නවා නම් මොකටද ඇහුවෙ'' ඇය මගෙන් සිංහලෙන් ඇසුවාය.
''ඔයා හොඳට සිංහල දන්නවනෙ''
''ඔව්, අපි තුන් දෙනාටම පුළුවන්. අපි හෝලි ෆැමිලි කොන්වන්ට් එකේනෙ ඉගෙන ගන්නෙ. ඉතින් සිංහල අය තමයි ගොඩක් ඉන්නෙ'' ඇය මිතුරු ලෙසින් කීවාය.
''ඔයා අපේ ඩැඩී එක්ක කතා කරන්නෙ සිංහලෙන්ද ඉංග්ලිශ් වලින් ද'' ජුලී ඇසුවාය.
''ඇයි ඔයා එහෙම අහන්නෙ? ඔයාගෙ ඩැඩී මාත් එක්ක කතා කරන්නෙ ඉංග්ලිශ් වලින් නිසා ඉතින් මටත් කතා කරන්න වෙලා තියෙන්නෙ ඉංග්ලිශ් වලින්. එයාගෙ සිංහල එතරම් හොඳ නැහැ. අපි දෙන්නටම ලේසියි ඉංග්රී සියෙන් වැඩ කරන එක'' මම කීවෙමි. ඇය මදක් වික්ෂිසප්තව මදෙස බලා සිටියාය. මේ අතරවාරයේ ජුලීගේ දෙමව්පියන් මිලදී ගත් බඩුද සමග ජීප් රිය වෙතට පැමිණියහ. මෙතැන් පටන් අප සියල්ලන්ගේ කතා බහ ඉංග්රී සියෙන් සිදුවිණි.
''කොහොමද අපේ දුවලා අඳුනා ගත්තද? ජුලී මේ ඉන්නෙ මාත් එක්ක වැඩ කරන අපේ සමන් මහත්තයා. ජෝශප් මහතා මට ඔහුගේ බිරිඳද දියණියන් තිදෙනාවද වෙන් වෙන්ව හඳුනා දුන්නේය. ඔහුගේ බිරිඳද ඉතා ප්රි යමනාප කාන්තාවක් වූ අතර අප දෙදෙනා එකිනෙකා ඇලුම් කරන බව එවේලෙහිම මට දැනිණි.
පසු කලෙක ඇය සිය වැඩිමහල් දියණිය මට විවාහ කරදීමේ අපේක්ෂාකවෙන් අපට සියලු නිදහස දී කටයුතු කළාය.
ආරම්භය කෙටි කොට අප දෙදෙනා අතර සිදුවූ සියලු සිදුවීම් විස්තර කරන්නම්.
තරුණියක වුවද ජුලී අධික කාමාශාවකින් යුතු එකියක් බව මම අප හමුවූ දෙවනි දිණයේදීම දැන ගතිමි. දෙවන දිනයේ මා ගබඩා භාරකරුවෙක් නොමැති කමින් මා යටතේ තිබූ උපකරණ ගබඩාවේ අමතර කොටස් වගයක් පිරික්සමින් සිටියදී ජුලී එහි ඇතුළු වූවාය.
''බරටම වැඩ වගේ නේද''
''ඔව් ඔව් මේ ඕගොල්ලන්ගෙ තාත්තා පවරපු අමතර වැඩක්. තියෙන වැඩ මදිවට''
''මේ සමන් ඔයා නිතරම කොළඹ යනවද''
''නැහැ. සති දෙක තුනකට සැරයක් තමයි යන්නෙ. අනික කාටද සල්ලි තියෙන්නෙ හැම සතියෙම කොළඹ යන්න''
''ඇයි ඔයාගෙ ගර්ල් ෆ්රෙඹන්ඩ් එන්න කියන්නෙ නැද්ද''
''තාම එහෙම කෙනෙක් මට නෑ''
''නිකන් බොරු කියන්න එපා සමන්. ඔයාට ඇති එක්කෙනෙක් නෙමෙයි දෙන්නෙක් තුන් දෙනෙක්ම''
''එහෙනම් කොච්චර හොඳයිද. හොයාගන්න බලන්න ඕනෙ මේ පාරවත් කොළඹ ගියාම''
ඔයාගෙ එක්කෙනා මෙහෙද කොළඹද''
''මගේ... මට නැහැ එහෙම කෙනෙක්. අපි ගර්ල් ස්කූල් එකකට යන්නෙ. ඔයාට යපනෙනුත් කෙල්ලෙක් හොයාගන්න පුලුවන්නෙ''
''මට දෙමළ කතා කරන්න බැහැනෙ. නැනම් ඇත්තටම ට්රුයි කරලා බලනවා''
''ඉතින් ඉංග්රීකසි දන්න කෙනෙක් හොයා ගන්නකො''
''ඇයි ඔයා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද? හොයල දෙන්නකො''
''මේ මම ඉන්නෙ. මාව ඔයාගෙ ගර්ල් ෆ්රෙකන්ඩ් කෙනෙක් කරගන්නකො'' ඈ මාව විස්මයට පත්කරමින් නිර්භයව කීවාය.
''ඇත්තමද...? එහෙනම් එන්න මං ළඟට'' දොර අසල සිටි ඇය වටපිට බලා කිසිවෙක් නොමැති බව සැක හැර ගැනීමෙන් පසුව මා දෙසට පැමිණියාය. දැන් නම් දෙගිඩියාවෙන් පසු නොවිය යුතුයි. ඇයට අවශ්ය  කුමක්ද යන්න මාහට හොඳින්ම වැටහිණි.
ඇයව මවෙතට ඇදගත් මා ඇගේ පොපියන් රත් දෙතොල් තදින් සිපගන්නට විමි. ඇයද මට තදින්ම තුරුළු වූවාය. තොල් උරාබොන අතරෙ ඇගේ වයසට වඩා වැඩී තිබුණු දෙතනද හැඳ සිටි බ්ලව්සය යටින් අත දමා මිරිකන්නත වූයෙමි. ඒ වනවිට මාගේ තදින්ම ප්රා ණවත් වී තිබූ ලිගුව ඇගේ යෝණි පෙදෙසට තදවන ලෙස ඇගේ පිරුණු තට්ටම් යුවල මිරිකා ගනිමින් මගේ ඇඟට තදකර ගත්තෙමි. ඇයද තම යෝණි පෙදෙස මාගේ ප්රා ණවත් ලිගුවේ තදින් අතුල්ලා ගන්නට විය.
මෙසේ අපේ ප්ර්ථම හමුවීම විනාඩි කිහිපයක් විඳ ගතිමු. ඉන්පසු මම ඇයව ගබඩා දොර ළඟට කැඳවා ගෙන ගොස් මම දොරෙන් පිටත සිටිමින් ඇය දොරෙන් ඇතුලත සිටවා බ්ලව්සය ඔසවන ලෙස ඉල්ලිමි. ඇය මගේ අදහස තේරුම් ගෙන බ්ලව්සය ඔසවා තුනී රෝස පාට බ්රුසියරයෙන් වැසුනු දෙපියයුරු පෙන්වා සිටියාය.
''තනයක් එළියට ගන්න'' මම ඇගේ දුඹුරු පැහැ තන පුඩුවක් සෙමින් මිරිකුවෙමි.
''අනෙත් එකත් එළියට ගන්නකො ජුලී''
''බ්රතසියර් එක ගලවන්නෙ නැතුව බෑ තදයි. ගන්නකොට තනේට රිදේවි''
''අනෙක් පැත්ත හැරෙන්න'' මම ඇගේ බ්රපසියරයේ හුක් එක ගැලවිමි.
''ලස්සන තන් දෙක''
''අපෝ තව තන් දැකල ඇති ඔයා. මොනවද අනේ බලන් ඉන්නෙ. දැන් මේ දෙකම එළියට ගත්තෙ. උරල කිරි බොන්නකො'' ජුලී තම දෙතන දෑතින් ඔසවා මාහට පිළිගන්වමින් කීවාය.
මම නැමී තනපුඩු උරමින් ඇගේ ගවුමද අතින් ඔසවා පෑන්ටියට උඩින් ඇගේ යෝනිය පිරිමදින්නට විමි. ඇගේ පෑන්ටිය ලව් ජූස් වලින් හොඳටම තෙමී ගොසිණි. මම ඇඟිල්ලක් පෑන්ටි දාරය අස්සෙන් යවා මවිල් වලින් තොරවූ යෝණි තොල් පිරිමදින්නට විමි.
''ඇඟිල්ල හිල ඇතුලට දාන්න එපා. චූ යන හරියෙ උඩ හරියට ඇඟිල්ලෙන් කරන්න'' ඇගේ ක්ලිටෝරසය පිරිමදින ලෙස ඇය ඉල්ලන්නීය.
''ඔයාගෙ යෝනි තොල් දෙක හොඳටම පිම්බිලා තියෙන්නෙ. කොන්වන්ට් එකේදි හොඳට ආප්ප ගහන්න ඇති නේද''
''නෑ ඔය හැටි තමයි. ආප්ප ගහනවා කියන්නෙ මොකද්ද''
''ඇයි කෙල්ලො කෙල්ලො කරන එක. කොන්වන්ට් එකේ හොස්ටල් එකේ කෙල්ලො කෙල්ලො එහෙම කරනවා නේද? ඔයත් කරලා ඇතිනෙ'' මම යෝනි තොල් මිරිකන ගමන් ඇසිමි.
''ඔව්....කරල තියෙනවා තමයි. සීනියර් කෙල්ලන්ගෙන් බේරෙන්න බෑනෙ අනේ''
''මේ අපි ගලක් කපමුද ජුලී''
''හයියෙන් මිරිකන්න එපා රිදෙනවා අනේ. නිකම් ලාවට ඇඟිල්ලෙන් ක්ලිට් එක වටේ රවුමට අතගාන්න. එතකොට ෂෝක්. ගල් කපන්නෙ කොහොමද''
''ඔයාට අද රෑ 11 න් පස්සෙ එළියට එන්න පුළුවන්ද? ඔයාගෙ කාමරේ ඉන්නෙ කවුද''
''මමයි ගීතයි චූටි නංගියි. මමීයි ඩැඩියි අනිත් කාමරේ. එන්න පුළුවන් එකොළහ වෙනකොට. ඒ වෙලාවට ඔක්කොමලා නිදිනෙ. ගල් කපනකොට රිදෙනවද''
''නෑ කෙල්ලෙ, මගේ එක ඔයාගෙ කකුල් දෙකේ කලවා හරියෙ යෝනියේ ගෑවෙන්න වගේ තිබ්බට පස්සෙ ඔයා කකුල් දෙක තදකර ගන්න ඕනෙ. මගේ එක ඔයාගෙ කලවා හරියෙ හොඳට හිරවෙන විදියට. මම මගේ එක ඔයාගෙ යෝනි තොල් අතරෙ හොඳට ගෑවිලා යන විදියට කරනකොට දෙන්නටම යනවා''
''ඔයාගෙ එක මගේ එක ඇතුලට දාන්නෙ නෑ නේද''
''නෑ ජුලී, පිස්සුද? එතකොට ඔයාගෙ පෙට්ටිය කැඩෙනවනෙ''
''ඒක තමයි. ඒක නෙමෙයි මට ඔයාගෙ එක බලන්න ආසයි''
''ආ එහෙනම් සිප් එක පාත් කරල එළියට අරන් බලන්නකො. මටත් හොඳටම නැගලා තියෙන්නෙ. ඉකමනට කවුරු හරි ආවොත්''
''එපා දැන්ම. මට යන්න ළඟයි. තව ටිකක් ඉක්මනට කරලා මට යවන්න අනේ'' ජුලී බැගෑපත්ව ඉල්ලුවා. මං එක අතකින් ඇගේ තනයක් මිරිකමින් අනික් අතේ දබර ඇඟිල්ලෙන් ජුලීගේ ක්ලිටෝරසය පිරිමදිමින් මැද ඇඟිල්ල ඇගේ යෝනි තොල් මැද තබා අතගෑමට පටන් ගතිමි.
''ෂෝක් අනේ හරි සැපයි. මීට කලිනුත් මෙහෙම ඔයා කෙල්ලන්ට සැප දීලා තියෙනවා නේද. ආයි ආයි සමන්.... මගේ හිරිවැටුනා අනේ. දැන් ඇති ඇති'' කියමින් ඇය මගේ අත් යෝනියෙන් ඉවත් කළාය.
''ආ දැන් මට ඔයාගෙ එක පෙන්නන්න'' පෑන්ටියත් බ්රේසියරයත් නැවත සකසා ගත් ජුලී කීවාය.
''රෑට ගල් කපනකොට බලන්න පුළුවන්නේ''
''බෑ අනේ කලුවරේ හරියට පේන එකක් නෑ. අනේ සමන් දැන් පෙන්නන්නකො''
''මට බෑ. ඔයාට ඕන නම් අරන් බලන්න''
''අපෝ තියෙන ගණන්. ලොකු එකක්ද දන්නෑ ඔයා හංගගෙන ඉන්නෙ''
''ඉක්මනට ගන්න ජුලී. කවුරු හරි එන්න ඉඩ තියෙනවා''
ඇය මගේ සිප් එක ඇද පහත් කොට යට කලිසමද පහලට ඇද ලිගුව එළියට ගත්තා.
''අම්මෝ මේකෙ ලොකු. හොඳටම නැගලා නේද? පැණි බේරෙනවා'' ඇය මගේ ලිගුව අතින් මිරිකමින් කීවා.
''මේක අපේ ඒවා ඇතුලට දාන්නෙ කොහොමද අනේ. හරිම ලොකුයිනෙ. අපිට රිදෙයිනෙ''
ඒ අතරෙ කොරිඩෝවේ කෙලවර ජනෙල් වීදුරුවට ඡායාවක් වැටෙනු දුටු මම
''ජුලී යන්න ගිහින් අර ජනේලෙ ළඟින් ඉන්න. කවුද එනව වගේ'' මම ජුලී එළියට ගත් ලිගුව නැවත ඇතුලට දමා ගනිමින් කලිසම සකස් කරගෙන උළුවස්ස අල්ලාගෙන ස්ටෝරු කාමරයට එබී සිටින ලෙසක් දැක්විමි. ජුලී මා කී ලෙසම අනෙක් පස වූ ජනේලය වෙත ගොස් පිටත බලා සිටින්නට විය. පැමිණියේ ඇගේ පියා වන ජෝසප් මහතාය.
''මොනාද සමන් ස්ටෝරුවෙ බලන්නෙ''
''මම අර මිස්ටර් ජෝසප් දුන්න ලිස්ට් එක වෙක් කරා. මේ ජුලීත් ඇවිල්ලනෙ''
''ජුලී ඔයා මොනවද මෙහෙ කරන්නෙ. මේ මිස්ට සමන්ලගෙ රාජකාරි වලට බාධා කරන්නෙ නැතුව ගෙදර යන්න. මම අර වතුර පොම්පෙ බලන්න ඉලෙක්ට්රිුෂන්ට කියන්න යනවා වතුර ඉවර වෙලාලු'' පියා යනකන් සිටි ජුලී එතනින් ඉවත්ව මා වෙතට ඇවිත්
''මෙයාගෙ රාජකාරිය දැක්කනම්. තව ටිකකින් මෙයාගෙ වතුර පොම්පෙනුත් වතුර යනවා'' කියමින් මට ඇද කරමින් පියාට නොඇසෙන්න කීවා.
''ඒක නෙවෙයි වතුර ටික යවාගන්න රෑට එනවා නේද''
''ඔව් ඔව් එනවා. ඔයා ගේ පිටිපස්සට ඇවිත් ඉන්න'' කියමින් ඇය තම රවුම් පසුපස ගස්සමින් නිවස කරා දිව ගියා. මම ළඟ තිබූ ටොයිලට් එකට වැදී ජුලීගේ සිනිඳු කලවා දෙකට ගල් කපන අයුරු සිතින් මවා ගනිමින් අතේ පාරක් ගසා ඇට දෙක හිස් කරමින් තිබූ සුකුරු මුදා හලෙමි.
පොරොන්දු වූ ලෙසම ඇය එදින රාත්රිියේ 11 ට ගේ පිටුපසට පැමිණියාය. තද අඳුරේම අප දෙදෙනාම පූර්ණ ලෙසම නිරුවත් විමු. මම ඇය ලවා මගේ ලිගුව හොඳ හැටි උරවා ගනිමින් මාගේ අඟල් 7 ක් පමණ දික්වූ අඟල් 3.5ක් පමණ වටකුරු ලිගුව ඇගේ කුඩා මුව තුලට දමා උගුරටම බස්සමින් ප්රීරති විමි. අනතුරුව මා බිත්තියට හේත්තු වී ලිගුව ඇගේ කලවා අතර සිරකොට දෙවරක්ම ගල් කැපිමි.
ඇගේ කකුලක් ඔසවා කරෙහි තබාගත් මා ඇගේ නොයිඳුල් යොවුන් යෝනිය උරා බොමින් ඇය මට ලබා දුන් මිහිර ඇයටද සුරතාන්න කිහිපයක්ම ලැබෙන තුරු ලබා දුනිමි. අවසානයේ මා ඇය අනෙක් පස හරවා ඇගේ සොඳුරු තට්ටම් ඈත් මෑත් කොට ඇගේ ගුද සිදුරද ලෙවකමින් ඇයව රස ගඟුලේ පතුලෙහිම ගිවන්නට විමි. මුලින් ලෑජ්ජාවෙන් අකමැති වුණ ඇය පසුව ඉදිරියට නැවෙමින් තට්ටම් පද්දමින් පසුපසට අතක් දමා මාගේ හිස ඇගේ තට්ටම් පලු අතර සිරකර ගනිමින් උපරිම වින්දනයක් ලැබුවාය. ඇගේ ගුදයෙන් ආ සුවඳට සහ රසයට මාද ප්රි්ය කළෙමි.

No comments:

Post a Comment