Search This Blog.

Monday, September 23, 2019

අමුතු කතාවක් – 1

මේ කතාව පටන් ගන්නෙ අපි බැඳලා අවුරුදු 3කට විතර පස්සෙ. මම නඳුන්. එයා සරලා. අපි දෙන්නා යාලු වෙලා තමයි බැන්දෙ. මේක අපි දෙන්නගෙම පළවෙනි සම්බන්ධය නෙවෙයි. ඒත් අපි දෙන්නට දෙන්න අවංකව ආදරය කළා. බඳින්න කලිනුත් බැන්ද අලුතත් මගේ බිරිඳ දිහා වෙන පිරිමියෙක් නරක අදහසකින් බලනවටවත් මම කැමති නැහැ. මගේ බිරිඳත් එහෙමමයි. වෙන පිරිමින්ගෙ ආකර්ෂණය ලැබෙන විදිහෙ ඇඳුම් පැළඳුම් ඇන්දෙත් නැහැ. අපි දෙන්නා විවාහයට කලින් ඉඳන්ම ලිංගික පහස විඳපු දෙන්නෙක්. අපේ ලිංගික ජීවිතෙත් බොහොම හොඳින් ගත වුණා. කියන්න කිසිම අඩුවක් තිබුණෙ නැහැ.

මම කළේ පොඩි ව්‍යාපාරයක්. කොමියුනිකේෂන් එකක්. ගොඩනැගිල්ල අයියට අයිති වුණාට මම තමයි කරගෙන ගියෙ. මගේ බිරිඳ නැටුම් ගුරුවරියක්. අපිට දැන් එක පුතෙක් ඉන්නවා. දරුවා ලැබෙන්න කලින් ඉඳන්ම අපි දෙන්නා ටික ටික කාර්ය බහුල වුණා. අපි දෙන්නා ලිංගිකව එක් වීමත් ටික ටික අඩු වුණා. ඒ නිසා මම වෙන වෙන දේවල් වලින් අාතල් ගන්න පුරුදු වුණා. වෙන වෙන දේවල් කිවුවට ඉතින් වැල බලලා තමයි ආතල් ගත්තෙ. මම කොමියනිකේෂන් එකේ වැඩ තියෙන බව කියලා සමහර දාට රෑට එළියෙන් කඩේ වහලත් ඇතුලට වෙලා ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් වැල ෆිල්ම් බලන්න පුරුදු වුණා.

හැබැයි මම වැඩි පුර බැලුවෙ මගෙ බිරිඳගෙ පෙනුම තියෙන නිළියන් ඉන්න ඒවා. මගේ බිරිඳ තල එළලුයි. උසයි. ඇඟ හරිම හැඩයි. පියයුරු නියම ගානට තියෙනවා. පස්සත් නියමයි. ගමන හරිම සරාගීයි. මූණෙත් තිබුණෙ අහිංසක ලස්සනක්. ඒ චිත්‍රපටි වල ඉන්නෙ මගේ බිරිඳ කියලා හිතාගෙන තමයි මම ඒවා බැලුවෙ. කාලයක් තිස්සෙ නොයෙක් වර්ග වල වැල චිත්‍රපටි බලලා අන්තිමට මම වැඩිපුර කැමති වුණේ වයිෆ් ෂෙයාරින් කියන වර්ගයේ ඒවට. ඒ සමහර ඒවා චිත්‍රපටි නෙවෙයි ඇත්තම වයි‍ෆ්ලයි හස්බන්ඩ්ලයි එකතු වෙලා හදපු ඒවා. ඊට පස්සෙ ටික ටික මම මගේ බිරිඳ ගැන ඒ ව‍ගේ හීන මව මව ස්වයං වින්දනය කරන්නත් පුරුදු වුණා. හැබැයි ඇත්ත ජීවිතේ ඒවගේ දේවල් අත් හදා බලන්න උත්සාහ කළේ නැහැ. ඒත් මගේ වයිෆ් එක්ක ගමනක් යද්දි එයාගේ සරාගී ඇඟ දිහා අනිත් මිනිහෙක් කාමුක විදිහට බල‍නකොට මට ඉස්සර දැණුන කේන්තිය වෙනුවට අමුතු ආතල් එකක් දැනෙන්න ගත්තා. අනිත් අයට නැති විදිහෙ සරාගී බිරිඳක් මට ඉන්නවා කියලා මම ආඩම්බර වුණා.

මේ අතරෙ බිරිඳට බබා ලැබෙන්න ආවා. ඒ කාලෙ මගේ වැල බැලිල්ල තවත් වැඩි වුණා. මේ වෙනකොට මම බලන්නෙ අර වයිෆ් ෂෙයාර් කියන ජාතියෙයි කකෝල්ඩ් කියන ජාතියෙයි වැල විතරයි. වයිෆ් එක්ක සෙක්ස් කරන්න නොලැබුණ නිසා මම ඒ කාලෙ කොහොමත් හිටිය අසහනෙන්. ඒ නිසා වැල බැලිල්ලයි ඒවට ව‍යිෆ්ව ආදේශ කරලා හිතේ මවාගෙන් ස්වයං වින්දනය කරන් එකයි  දෛනික කටයුත්තක් වුණා. කඩේට අලුතෙන් වැඩට ගත්ත මල්ලිටත් තේරුණා මම කඩේ වහලා රෑට තනියම ඉන්නෙ දවසේ ආදායම ගණන් බලන්නවත් වැඩ කරන්නවත් නෙවෙයි කොම්පියුටරේ දාගෙන වැල බලන්න කියලා. ඒ නිසා පොරත් මට කරදර නොකර රෑ 7 වෙද්දි ෂේප් වෙලා යනවා. යාළුවො එක්ක සෙට් වුණ දවසක විතරයි මම වැල වලින් මිදුණෙ.

බබා ලැබිලා අවුරුද්දක් විතර ගියාට පස්සෙ ආයිත් පාරක් අපි සාමාන්‍ය විදිහට ලිංගිකව එක් වෙන්න ගත්තා. ඒත් මට ඒකෙ ඒකාකාරී බවක් දැනුනා. සරලාටත්  එහෙමම දැනෙන බව මට තේරුණා. දරුවා ලැබුණේ සි‍සේරියන් සැත්කමකින් නිසා මුල් කාලෙ වැඩිය වැඩ කිඩ දාන්නත් බැරි වුණා.

මේ අතර සරලා සරාගී විදිහට අඳිනවට පළඳිනවට මගේ තියෙන කැමැත්ත මම කෙලින්ම එයාට කිවුවා. එයා මුලින් පුදුම වුණා. පස්සෙ පස්සෙ මගේ ආශාවට එකඟ වුණා. ඒ ඇත්තටම අකමැත්තෙන්ද කැමැත්තෙන්ද කියලා මට පැහැදිලි නැහැ. ඒත් එයා පෙන්නුවෙ මම ආස නිසා කරන බවයි.

අපි ඇඳුම පැළඳුම් ගනිද්දි මම පෙන්නන ඇඳුම් වලින් එයාගෙ ඇඟේ ලස්සන අවයව හොඳට කැපිලා පේනවා. ඇඟේ කොකාකෝලා බෝතල් හැඩේ එහෙම බේරිලා පේනවා. හැම තිස්සෙම

“මේවා ඇඳන් පාරෙ යන්නෙ කොහොමද අනේ?”

කියලා නෝක්කාඩු කියලා තමයි ඒයා ඒවා ගත්තේ. යට ඇඳුම් ගනිද්දිත් මම ටිකක් පොෂ් කඩ වලට අරගෙන ගිහින් වැල ෆිල්ම් වල ඉන්න අය අඳින වර්ගයේ ඒවා තමයි ගන්න කියලා බල කරන්නෙ.

“මේවා ඇඳලා වැඩක් තියෙනවද? කිසිම දෙයක් හරියට වැහෙන්නෙ නැහැනේ!”

සරලා සුපුරුදු නෝක්කාඩුව කියලා තමයි ඒවා ගන්නෙ. ඒවා ගනන් වුණත් මට ඒ හැටි ආදායමක් නැති වුණත් මම ඒවා අරගෙන දෙන්න අදි මදි ‍කළේ නැහැ.

ඒ විතරක් නෙවෙයි මම සරලා එක්ක මියුසිකල් ෂෝ කානිවල් ප්‍රදර්ශන වගේ දේවල් බලන්න යනකොට අර සරාගී ඇඳුම් අඳින්න කියලා බල කළා. ඒයා අකමැත්තෙන් වුණත් ඒවා ඇන්දා. බබාව ගෙදර අම්මලට බලාගන්න දීලා අපි විනෝද වෙන්න ගියා. ඒ තැන් වලදි සෑහෙන්න පිරිමි ප්‍රමාණයක් සරලගේ සරාගී ඇඟ දිහා ආසාවෙන් බලන හැටි දකින මට දැනෙන්නෙ අමුතුම ආතල් එකක්. ඒ වගේ දවසක ගෙදර එන්න කොයි තරම් රෑ වුණත් අපි දෙන්න නිදා ගත්තෙ සෙක්ස් කරලා. සරලා අකමැත්තක් පෙන්නුවෙ කලාතුරකින් තමයි.

මේ අතර සරලට නාඳුනන නොම්බරයකින් කෝල් එන්න පටන් ගත්තා. සරලා කවුද කියලා ඇහුවට කියන්නෙ නැහැ. සරලා එක්ක කාමුක දේවල් කතා කරනවා. මම ලඟ පාත හිටියොත් සරලා ෆෝන් එක මට දෙනවා. ඒත් මම කතා කළාට පොර කතා කරන්නෙ නැහැ. මම රෑට සරලාගෙ ‍ ෆොන් එක බලද්දි හැමදාම වගේ මිස් කෝල් 5ක් 6ක් වත් තියෙනවා. සරලා ආන්සර් කරන එක නැවැත්තුවා.

පොර ෆෝන් එකෙන් අහන්නෙ මෙන්න මේ වගේ දේවල්. සමහර වෙලාවට එස් එම් එසුත් තිබුණා.

“ඔයාගෙ ඔය තන් දෙක මට සූප්පු කරන්න දෙනවද?”

“මම ඔයාගෙ පුක මිරිකනවට ආසද?”

“මගේ පොල්ල කටට ගන්න ආසද?”

“මගේ පොල්ල ලොකුයි. ගහමුද?”

“ඔය ලොකු පුකේ අරින්න මම ආසයි. ”

“මගේ පොල්ල උඩ වාඩි වෙලා වන්නමක් අල්ලමුද?”

මේවා බැලුවම ‍ තේරෙනවා ඒ කතා කරන පොර සරලව දැකලා තියෙන බව. සරලව දන්න බව. ඒත් කවුද කියලා හොයාගන්න බැරි වුණා. මම සැක කළේ සරලා ගමන් බිමන් ගිය ත්‍රී වීල් එකක ඩ්රයිවර් කෙනෙක් කියලා. සරලා මේ කරදරය ගැන හැමදාම නෝක්කාඩු කිය කිය හිටියා. අන්තිමට සරලා ඌ කතා කරපු වෙලාවක “නැවැත්තුවෙ  නැත්නම් පොලිස්සි යන” බව කියලා තර්ජනය කරලා. එදායින් පස්සෙ කෝල් මැසේජ් එන එක නැවතුණා.

ඒක නැවතුනාම තමයි මට තේරුණේ මම ඒකෙන් ආතල් එකක් ගත්ත බව. වෙන මිනිහෙක් මගේ බිරිඳට කාමුක කතා කියන එකත් මට ආතල් එකක් වෙන්න පටන් අ‍රගනෙ තිබුණා.

මෙහෙම කාලය ගත වුණා. සරලා දැන් අඳින්නෙ මම අරගෙන දුන්න ඇඳුම්. ඒ නිසා සරලා කෙ‍ාහේ ගියත් පිරිමින්ගෙ අවධානය ලැබෙනවා. ඒකට ඇඳුම් වලටත් වඩා සරලගේ ශරීර ස්වභාවය තමයි බලපෑවෙ. මට අගයක් නැති වුණාට ඒ වගේ සරාගී බිරිඳක් ලබන්න ඕනම මිනිහෙක් කැමති වෙන බව දැන් මට තේරෙනවා.

වැඩි කල් නොයා තවත් අර වගේ පොරක් සරලට කෝල් කරන්න ගත්තා. ඒකත් ඒ වගේම ටික දවසක් පැවතුණා. ඒ අතරම තවත් පොරක් ‍‍ කෝල් කරන්න පටන් ගත්තා. මම ඒ කෝල් වලින් මැසේජ් වලින් ආතල් එකක් ගත්තට සරලාට නම් කේන්ති ගියා. අන්තිමට සරලා තර්ජනය කරලා ඒ දෙකම නැවතුණා.

මේ අනංග කෝල් එන එක නතර වුණාට පස්සෙ මට ඒක අඩුවක් විදිහට දැනෙන්න ගත්තා. ඉස්සර රෑට හරි හවසට හරි ගෙදර ආවම අනංගයෝ කතා කරලා කිවුව‍ දේවල් හරි මැසේජ් වල තියෙන දේවල් හරි සරලාගෙන් අහද්දි මට ආතල් එකක් ආවා. මම සරලට විහිළුත් කළා.

“ඊයා අනේ ඔය රස්තියාදුකාර වලත්ත ත්‍රීවීල් කාරයො මට ජෝඩු කරන්න එපා. හිරිකිතයි.”

කියලා සරලා මට බනිනවා.

දැන් කවුරුත් කතා නොකරන නිසා මට ඕන වුණා ආයිත් කවුරු හරි මගේ වයිෆ්ට ඒ වගේ වල් කෝල්  දෙනවට මැසේජ් එවනවට. මොකද අපි ඒ දේවල් ගැන කතා කරපු දාට නිදාගන්න කලින් අනිවාර්යෙන් සෙක්ස් කළා. ඒ දවස් ‍වලට දෙන්නටම වැඩි ආතල් එකක් ලැබුණා.

තවත් දවසක් අහම්බෙන් ආපු වැරදි  කෝල් එකකින් කොල්ලෙක් සෙට් වුණා. ඒත් ඌට ඕන වුණේ වල් කතා කරන්න නෙවෙයි ලවු කරන්න.  ඌ වයිබර් වලින් කතා කරන නිසා උගේ ෆෝටෝ එකකුත් පෙනුනා. ඌ තාම පොඩි කොල්ලෙක් බව තේරුණ නිසා වයිෆ්ට කේන්තිය වැඩි වුණා.

සරලා ඌටනම් කලින්ම බැනලා වැඩේ නවත්තගත්තා‍. පස්සෙ මම සරලගෙ ෆෝන් නොම්බරේ ඕනකමින්ම තැන් තැන් වල තියලා ආවා. ඒකෙන් පස්සෙත් පොරවල් දෙතුන් දෙනෙක් කෝල් කළා. ඒත් උන් බය ගුල්ලො. ආයිත් කෝල් කරන්න එපා කියලා සරලා කිවුව ගමන් උන් කෝල් කරන එක නැවැත්තුවා.

මෙහෙම යද්දි තමයි සරලයි මමයි රෑට ටී වී එකට දාගෙන සරාගී චිත්‍රපටි බලන්න පටන් ගත්තෙ. ඒකට සරලව පොළඹවගන්න ටිකක් උපක්‍රමශීලී වෙන්න වුණා. සරලගෙ විශේෂත්වයක් තිබුණා. ඒ තමයි සාමාන්‍ය ලිංගික එක් වීමකදි එයා හරිම ඉක්මනට සුරතාන්තෙකට පත් වෙනවා. හැබැයි ඒක ඒ හැටි සැර එකක් නෙවෙයි. පොඩි කෙඳිරියක් විතරයි පිට වෙන්නෙ. ඒත් එතනින් පස්සෙ ගෑනි සෑහෙන්න කාමුක වෙනවා. හැඟීම් ඇවිස්සිලා ඕන දෙයක් කරන තත්වෙට පත් වෙනවා. ආයිත් විනාඩි 5ක් විතර ලිංගිකව එක් වෙද්දි තමයි සරලාට ප්‍රධාන සුරතාන්තෙ සිද්ධ වෙන්නෙ. එතකොටනම් ගෑනි ඇඹරි ඇඹරි කෙඳිරි ගානවා. දඟලනවා. ඒ සුරතාන්තෙන් ගෑනිට දරාගන්න බැරි තරම් ආතල් එකක් ලැබෙනවා. ඒකෙන් පස්සෙනම් ටික ටික සරලා තැන්පත් වෙන්න පටන් ගන්නවා.

ඉතින් මම කළේ සරලගෙ යෝනිය උඩ තියෙන භගමණිය අතගගා ඉඳලා හරි ලෙව කකා ඉඳලා හරි මුලින්ම ගෑනිගෙ හැඟීම් ඇවිස්සුණ තත්වෙට පත් කරනවා. ඊට පස්සෙ තමයි මගේ අදහස් ඔක්කොම එළියට දාන්නෙ. වෙන වෙලාවකනම් මට බනින සරලා ඒ වෙලාවට මං කියන දේ ආසා‍වෙන් අහගෙන ඉන්නවා. ඔය වෙලාවට තමයි අපි වැල ෆිල්ම් එකක් එහෙම බලන්න පටන් ගන්නෙ. හැබැයි කොල්ලො බලන සාමාන්‍ය වැල වලට සරලා කැමති වුණේ නැහැ. ඒ නිසා ගෑණුන්ටම හදපු ඒ හැටි දරුණු නැති වැල ෆිල්ම් තමයි සරලා එක්ක බැලුවෙ.

ඒ ෆිල්ම් එකේ යන අමුතු දේවල් ගැන සරලා මගෙන් අහ අහ ඉගෙන ගන්නවා. ඒ හැම දෙයක්ම මම විස්තර කළේ සාමාන්‍ය දේවල් විදිහට. අපි වැඩිය බැලුවෙ වොයෙරිසම් කියන වර්ගයේ ඒවා. ඒවා තමයි ගෑනු වෙනුවෙන් වැඩි පුර තිබුණෙ. මම ටික ටික වයෆ් ෂෙයාරින් කියන වර්ගයේ වැල ෆිල්ම් සරලා එක්ක බලන්න පටන් ගත්තා. සරලා

“ඊයා අනේ. මොන ජරා වැඩක්ද?”

කියලා තමයි මුලින්ම ප්‍රතිචාර දැක්කුවේ. ඒත් ටික ටික ඒකත් ඒ හැටි විශේෂ දෙයක් නොවන තැනට මම කතාව හැදුවා. මේ අතරෙ ඉන්ටර් නෙට් එකේ එක එක කපල් වලට ආතල් ගන්න හදලා තියෙන සයිට් වලට මම ලොග්  වුණා. ඒවට වයෆ්ගෙයි මගෙයි විස්තරයි මූණ පේන්නෙ නැති ෆෝටෝයි දැම්මා.

අර වගේ සරලාගෙ හැඟීම් ඇවිස්සුන වෙලාවක් බලලා මම එයාට ඒ සයිට් එකක් පෙන්නුවා. ඒකෙ එක එක කපල් වල ඇඳුම් නැති ෆොටෝ වගේම ලිංගිකව හැසිරෙන ෆො‍ටෝයි වීඩියෝයි තිබුණා. ඒවා දැකලා සරලා පුදුම වුණා. ඒ වගේම තවත් හැඟීම් ඇවිස්සුණා. එදා රෑ අපි දෙන්නා සෙක්ස් කරලා පුදුම ආතල් එකක් ගත්තා. එදාම ඒ සයිට් එකට දාන්න සරලගේ මූණ නැති ෆෝටෝ ටිකක් ගන්න මට පුළුවන් වුණා.

පස්සෙ මම ඒ ෆොටෝ සයිට් එකට අප්ලෝඩ් කළා. දාපු වෙලේ ඉඳන් හතර අතේ ඒවට කමෙන්ට්ස් ලයික් එන්න ගත්තා. හැබැයි වැඩියෙන් ආවෙ තනි‍කඩයින්ගෙන්. ඒකෙ ලෝකෙ පුරාම කට්ටිය ඉන්නවා. වැඩි පුර හිටියේ ඉන්දියාවෙ අය. ගොඩක් අය කියලා තිබුණෙ සරලා එක්ක එක එක විදිහට සෙක්ස් කරන්න ඒගොල්ලන්ගෙ තියෙන කැමැත්ත. හැමෝම සරලගෙ සරාගී ඇඟ ගැන වර්ණනා කරලා තිබුණා.

මම දවසක් රෑක සරලට මේ ගැන කිවුවා.

“ඊයා අනේ. ඔයා මොනවද කරළා තියෙන්නෙ. ඔයාට මානසික රෝගයක් ද දන්නෙ නැහැ.”

කියලා තමයි සරලා ‍තමන්ගෙ අමනාපය පළ කළේ. අපි ලිංගිකව හැසිරෙන්නෙ සාලෙ තියෙන  සෝෆා එකෙයි. මොකද කාමරේ පුතා නිදාගෙන ඉන්න නිසා එයා ඇහැරෙයි කියන බයට. ටීවී එකෙන් මොකක් හරි දෙයක් දාගෙනම තමයි මේ කාලෙ සෙක්ස් කළේ. වයිෆ්ට මම කියාදෙන අලුත් අලුත් දේවල් අත්හදා බලන්නත් එතන නියමයි.

ඉතින් එදා රෑ අපි ඒ පුටුවෙ ඉඳගෙන සරාගී ඉතාලි චිත්‍රපටියක් බල බල හිටියා. දෙබස් නොතේරුණාට ඒකෙ සිද්ද වෙන ලිංගික සිදුවීම් මාලාව තේරෙනවා. මම සරලගෙ භගමණිය ඇඟිල්ලකින් පිරි මැද මැද තමයි ෆිල්ම් එක බැලුවෙ. සරලගෙ පළවෙනි සුරතාන්‍ තෙ සිද්ධ වුණා. එතනින් පස්සෙ ඕන වල් වැඩකට ගෑනි රෙඩී බව දන්න නිසා මම අර සයිට් එකේ සිද්ධිය ආයිත් මතක් කළා.

“ඔයා දැක්කනම් අර සයිට් එකේ ඉන්න අය ඔයාගෙ ඇඟ දැකලා පිස්සු වැටිලා කියන දේවල්, ඔයාට මාව මදි වෙලා මාව අත් අරියි කියලත් හිතෙනවා.”

මම එහෙම කිවුව ගමන් සරලා හරිම උනන්දුවෙන්

“මොනවා! එහෙමත් තියෙනවද? අනේ මට බලන්න ඕනෙ.”

කියලා පුටුවෙන් කෙලින් වුණා‍.

ඉතින් මම මගේ ෆෝන් එකෙන් ඒ සයිට් එකට ලොග් වෙලා අපේ පිටුව සරලට බලන්න දුන්නා.

“ඒ මේ මමද?”

ඒකෙ තිබුණ ෆෝටෝ දැකලා සරලා පුදුම වෙලා ඇහුවා‍.

“ඔවු. ඇයි අවුල්ද?”

“අනේ… මගෙ ඇඟ හරිම වල් පාටයිනෙ. ඊයා…”

කාටද ආඩම්බර? කියවලා බලන්නකෝ ලෝකෙ පුරා ගෑනු මිනිස්සු කියලා තියෙන දේවල්.

මම ඒකෙ පහල තිබුණ කමෙන්ට් ටික සරලාට පෙන්නුවා. සරලා ඒක පහලට ඇද ඇද කියවන්න ගත්තා. ඒකෙ තිබුණ සමහර කමෙන්ට් වල සිංහල තේරුම් මේ වගේ.

“බලු තාලෙට කරන්න නියම පුක”

“හුකන්න පුලුවන් රෑ එළිවෙනකල්ම”

“මුණ ගැහෙන්න පුළුවන්ද? මගේ පුරුෂ ලිංගය අඟල් 8ක් දිගයි.”

“ඔයාගෙ පුකේ අරිනකල් මට ඉවසිල්ලක් නැහැ.”

“ඔය තන් දෙක මැද්දෙ මගෙ පුරුෂ ලිංගය තියලා අතුල්ලන්න ඕනෙ.”

“ඔය ‍තනපුඩු මම උරන්නද?”

“ඔබේ සැමියාට මම ඊරිසියා කරනවා. උෟ හරිම වාසනාවන්තයෙක්.”

“දවස් දෙක තුනකට නව දිල්ලි වලට එන්න පුළුවන්ද? හෝටල් ගාස්තු ඔක්කොම මම ගෙවන්නම්. ඔය ඇඟ දැකලා මම පිස්සු වැටිලා.”

“යෝනියේ ෆොටෝ එකක් දාන්නකෝ. ඒක බලාගෙන අතේ ගහන්න ඕනෙ.”

“පුකේ ‍ හිල පේන ෆොටෝ එකක් දාන්නකෝ.”

“ඔය ලස්සන ඇඟට අයිති මූණත් පෙන්නන්නකෝ.”



ඒ ‍කමෙන්ට් කියවද්දි සරලාගෙ මූණ දිහා මම බලාගෙන හිටියා. ලැජ්ජාවක් වගේම ගෑනිට ලොකු ආඩම්බරයක් ඇති වුණ බව පැහැදිලිව පෙනුනා. ඒවා කියවන්න සෑහෙන්න වෙලාවක් ගියා.

ඉවර වෙලා

“හරි පුදුමයි. ලෝකෙ හතර අතේ ඉන්න මිනිිස්සු මගේ‍ ෆොටෝ එකක් දැකලා පිස්සු වැටිලා විකාර කියවනවා.”

“ඒක තමයි මම කිවුවෙ.”

“මගෙ පස්ස හරිම ලොකුයි නේද පිටිපස්සෙන් බලද්දි?”

“ඒක හෙලුවෙන් දැක්කොත් කාටවත් ඔයා එක්ක එකක් නොකරනම් ඉන්න බැහැ.”

“බයත් හිතෙනවා.”

“බය වෙන්න දෙයක් නැහැ. මේකෙ මූණ නැති නිසා කවුරුත් දන්න‍ෙ නැහැ මේ ඔයාගෙ ඇඟ කියලා.”

“ඒත් ලංකාවෙ කවුරුහරි ඉඳලා මොකක් හරි ක්‍රමයකට අඳුර ගනියිද?”

“පිස්සුද අනේ. ලංකාවෙ අය නම් ඉන්නවා. ලංකාවෙ තව ගෑනු අයත් ගොඩක් ඉන්නවා. කපල් ගොඩකුත් ඉන්නවා. ඒ අයත් මේ වගේම  ෆෝටෝ දාලා තියෙනවා. ඒ අයට මේ තරම් කමෙන්ට් එන්නෙ නැහැ. මේ සයිට් එකේ රෙජිස්ටර් වෙලා ෆොටෝ දාපු අයට විතරයි මේවා බලන්නත් පුළුවන්. මේ බලන්න ඔයාට කමෙන්ට් කරපු හැමෝගෙම ෆොටෝත් ඔයාට බලන්න පුළුවන්.”

මම සරලාට ඒ සයිට් එකේ සරලා ගැන කමෙන්ට් දැමූ අයගෙ ෆොටෝ බලන විදිහ කියා දුන්නා.

හැම පිරිමියකුගෙම පිටුවෙ තියෙන්නෙ එක්කො තමන්ගෙ පුරුෂ ලිංගයේ ෆොටෝ එකක් නැත්නම් බොඩි බිල්ඩින් කරන ෆොටෝ එකක්. කපල් නම් දෙන්නගෙ ඇඳුම් නැති ෆොටෝ එකක්. සමහරුනම් බය නැතිව මූනත් දාලා තිබුණා.

සරලා සෑහෙන්න වෙලාවක් ඒවා බල බල හිටියා.

“දැන් හොඳටම රෑ වෙලා. පොල් ටිකක් ලෙලි ගහලා නිදාගමුද?”

අන්තිමට මම ඇහුවම තමයි සරලට මතක් වුණේ වෙලාව.

සරලා මාව බදාගෙන ටික වෙලාවක් ඉම්බා.

“ඔය කවුරු මොනා කිවුවත් මට ඕනෙ ඔයාව විතරයි අනේ..”

කියමින් සරලා මගේ ලිංගයටත් කිස් එකක් දුන්නා. ඊට පස්සෙ මගෙ සරම අයින් කරලා එයාම මගේ ලිංගය උඩින් ඉඳගෙන පොල් ලෙලි ගහන්න ගත්තා. ඒ වෙද්දි සරලාගෙ යෝනිය හොඳටම තෙත් වෙලා තිබුණේ ඊට කලින් කවදාවත් නොවුණ තරමට. ඒ නිසා ඒක ඇතුලෙදි මට වැඩිය තද ගතියක් දැණුනෙත් නැහැ.

එහෙම වුණත් සරලා හොඳටම ඇවිස්සිලා කාම නිළියක් වගේ තමන්ගෙ මුලු ඇඟම ගස්ස ගස්ස මගේ උකුළ උඩ ඉඳන් පොල් ලෙලි ගහනවා දැකලා මට වැඩි වෙලා අල්ලගෙන ඉන්න බැරි වුණා. මගෙ මූණ ඉස්සරහ උඩ විසි වෙන සරලගෙ තන් දෙකෙන් එක බැගින් සැරෙන් සැරේ අල්ලගෙන මම තන පුඩු කටින් උර උරා අතගෑවා. සරලා වෙනදට වඩා කෙඳිරි ගගා තමයි පොල් ලෙලි ගැහුවෙ.

‍මගේ ලිංගය සමාන්‍ය ප්‍රමාණයේ එකක්. අඟල් 6ක් විතර දිගයි. ඒක සම්පූරණයෙන්ම යෝනිය ඇතුලට බහින විදිහට තමයි සරලා උඩ පනින්නෙ. ‍හොඳ වෙලාවට එදා සරලටත් කලින්ම සුරතාන්තෙ වෙන්න පටන් ගත්තා. සරලා ඇස් තද කරගෙන කෙඳිරි ගගා මගෙ කොන්ඩෙ තදින් අල්ලගෙන මගෙ මූණ එයාගෙ පපුවට තද කරගෙන තමයි සුරතාන්තෙ ආතල් එක විඳ ගත්තෙ. ඒක ඉවර වෙන්න කලින් මටත් බඩු පිට වුණා.

ඒක තමයි අපි දෙන්නා බැන්දට පස්සෙ සිද්ධ වුණ කාමුකම එක් වීම. අපි දෙන්නටම ඒකට මාර සතුටුයි. සරලට හොඳටම දාඩියත් දාලා තිබුණා. අපි දෙන්නම ආයිත් ඇඟ ‍ හොදගෙන තමයි එදා නිදා ගත්තෙ.

මේ සිද්ධියෙන් පස්සෙ මම අර සයිට් එ‍ක ගැන උනන්දුව වැඩි කළා. සරලනම් ඒක වැඩිය මතක් කළේ නැහැ. ඒත් අකමැත්තක් කිවුවෙත් නැහැ. ඒ සයිට් එක අපේ ජීවිතේට මේ තරම් බලපෑමක් කරයි කියලා අපි එදා දැනගෙන හිටියෙ නැහැ.

මතු සම්බන්ධයි

No comments:

Post a Comment