Search This Blog.

Monday, September 23, 2019

නුවරඑළි බන්ගලාව

උදෙ පන්දර පිටත් උනන් අපි නුවරට එද්දී 8 විතර වෙලා තිබූනා. උදෙට කාලා මාලිගවට ගිහින් අය පිටත් උනන් මගෙ හිත තිබූණේ ගෙදර පොඩි දේන්නා මතක් වෙද්දී වවන්නෙ නෑ.ගිහාන් ගෙ කරදරෙට අවට හිතට ලොකු සතටක් තිබූණේ නෑ.ගිහාන්ගෙ හොඳම යලුවෙක් උන මලින්ද ලන්කාවට අවෙ ගිය මසෙ එයාගෙ wife නිමාලිත් එක්ක 4 දේනාම අවෙ සතියක් විතර ඉදලා යන්න එ උනන් මගෙ හිත ගෙදරින් ගන්න අමරූයි අපි දේන්නා job එකට ගියහම උදෙ ඉදලා අපෙ අම්මා ගාව ඉදලා පුරුදු හින්දා පොඩි නිවනක් තිබූනා හිතට.

මොකද අප්පෙ බර කල්පනාව .. නිමාලි අහනකොටයි මම පියවි ලොකෙට අවෙ

නෑ ගෙදර මතක් උනා පොඩි උන් මොනවා කරනවාද දන් නෑ ..

Car එක drive කරන ගිහාන් .. අම්මා ඉන්නවානෙ බබා හුග දවසකින් අපු ගමන enjoy කරමු...

නිමාලි මගෙ පිටට තට්ටු කරෙ මාගෙ හිත හදන්න..

ගම්පොලින් හරවාලා නුවරඑළි පාර දීගෙ ඉස්සරහට එනකොට දකින සුන්දරත්වයෙන් මට ඉබෙම අපු ගමනෙ අපුර්වතය දැනුනා.හිනියට දැනුනු සිතල මුලු ගතම අමුතු හිරියකින් අවදි කලා.ඉස්සරහා ගිය ගිහාන්ගෙයි මලින්දගෙයි කතාවෙනම් ඉවරයක් තිබූණේ නෑ.

මටත් ඔන ගිහාන් drive කරන්න. ගොඩක් වෙලා ඉදලා කරදර කරපු නිමාලි අය car එක ඉල්ලනවා

මෙ ව0ගු පරෙ ඉන්නවකො පොඩ්ඩක්,මලින්ද අකමැත්තෙන් කියවනවා

කොහොමහරි රම්බොඩ උමග බලලා car එකට නගිදදී නිමාලි drive seat එකෙ..

මලින්ද අවා පිටිපස්සට..

ගිහාන් නිමාලිත් එක්ක බර කතාවක,මලින්ද දේතුන් වතාවක් මගෙ දීහා බලනවා කියලා මට තෙරුනා මම එච්චර ගනන් ගත්තේ නෑ නොහිතුව වෙලාවක ව0ගුවක් ගදදී මාව එ එයාගෙ දහාට ගිය පොඩ්ඩක් එයා මගෙ අතින් අල්ල ගත්තා මලින්ද අත අතඅරින පාටක් නෑ . ම0 හිමිට අත ගන්න හැදුත් එයා තදින් අල්ල ගත්තා එයාගෙ කට කොනකින් ගිය හිනාවට මටත් ලවට හිනා ගියා .

මලින්ද හිනියට මගෙ අත පිරිමදිමිනවා සිතල ටිකෙන් ටික අඩවෙනවා එයා අත තියාගත්තා මගෙ කලව උඩින් denim tousar එක උඩින් එහෙ මෙහෙ දගකාරකම් කරන අත අහක් කරන්න මටත් හිතුන් නෑ මම බැලුවා මලින්ද දීහා මෙ යාකා හොර ගෙඩයා වගෙ හොරට නිදි .

නුවරඑළියට එනකම්ම මලින්දගෙ අත මගෙ කලවා උඩ තිබ්බෙ මම දේතුන් පරක් කෙනිත්තුවත් එයාට එක ගනාක් උන් නෑ . නුවරඑළියේ වැව වටෙ ටවුන් එකෙ ටිකක් වෙලා රවුම් ගහාලා බන්ග්ලො එකට අවා.මලින්දගෙ නෑකෙනෙක්ගෙ බන්ගලාවක් තෙ වත්තක තිබුනෙ හිතාගන්න බැරී තරමට ලස්සනයි.

කලා බිලා අපි වත්ත වටෙ ලොකු රවුමක් ගියා. කොච්චරවත් මලින්දට තුරුළු වෙලා හිටියත් නිමාලි,එයාගෙ බැල්ම තිබූණේම මගෙ ගාව වරදකරි හැගිමක් මගෙ හිතෙ තිබ්බෙ නෑති උනන් එ බැල්ම මාව උනුසුම් කලා මම ගිහාන්ගෙ තුරුලෙ හිටියත් .කොහොමත් මම නිමාලිට වඩා ලස්සනයි සුදුයි ගොඩක් මහත නෑති shef figare එකක් තිබුනෙ හැබැයි මගෙ මහතට වඩා ලොකු පස්සක් තිබූනා office එකෙත් මගෙ පස්සට වහ වැටුන අය ගොඩක් හිටියා .මගෙ huby ගිහානුත් ගොඩක් සුදුයි.මලින්ද කලූයි එයාගෙ කලු අතෙ තිබුනු rafe ගතියට එ දරදඬු පිරිමිකම මගෙ හිත සැහෙන්න අවුස්සමින් ත්බ්බා.

බන්ග්ලො එකට අපු ගමන් මම ගියා wash එකක් දගන්න hot water sawaer එකෙන් නාන ගමනුත් මට මලින්ව මැවිලා පෙන් ගත්තා අඩි6 විතර උස මලින්දගෙ උරපතු ගොඩක් පලල් උසෙ හැටියට මහත අත් වල තිබුන රොම ගෙඩෙ හැටියට පපුව රොම වලින් පිරිලා තියෙන්න පුලුවන් තව එයාගෙ size එකෙ හැටියට එයාගෙ මල්ලියා කොහොම size ද මට හිතාගන්න බැරීඋනා. මොනවද මෙ මට හිතෙන්නේ මම කවදාවත් ගිහාන් මිසක් වෙන කෙනෙක් ගන හිතලා නෑ මම අසා උනේ ගිහාන් වගෙ සුදු කෙනෙක්ට අවු3 යලුවෙලා ඉදලා අපි marry කලෙ මට29 ගිහාන්ට 32ක් මෙච්චර දවසක් අපි අතරට අපු නෑති පරස්නයක් මලින්ද හින්දා එයිද,

ගිහාන් එලියෙ ඉදලා කතා කරද්දී මට මතක් උනෙ මෙච්චර වෙලා නානවා නෙද කියලා .

මොනවද මොඩියෙ මෙච්චර වෙලා කලේ මෙ සිතලෙ නෑවද ,

නලා බලන්නකෝ ගිහාන් මහන්සිය කොහෙන් ගියද නෑ

මට බැන බැනම ගිහාන් රින්ග ගත්තා bathroom එකට. එයාත් නාගෙන මුකුත් නෑතිවම අවා තෙත පිටින් මාව අල්ල ගන්න හැදුවෙ

එයි මෙ පිහාගෙන එන්න රත්තරන් plzzz,

හොරට පිහාගෙන එහෙම ඉදදීම මාව අල්ල ගත්තා තුරුළු කරගෙන මුන වටෙම ඉබින්න ගත්තා එයාට ගොඩක් අදරෙ හිතුනහම එයා මගෙ බෙල්ල හප හප kiss කරනවා,සිතල පරදවා ගතම රත්වෙගෙන එනකොටම මගෙ යටි තොල අල්ලගෙන,මගෙ නෙත් අස්සටම ගිහාන් එබුනා මෙ අපෙ දේවෙනි hanymoon එක සුලො, ගිහාන් ගොඩක් අදරෙ හිතුනහම තමා මට සුලො කියන්නෙ . එ එක්කම මලින්දගෙන් cl එකක් අවා dinner වලට එන්න කියලා. නලලට kiss එකක් දීලා, මතු සම්බන්ධයි මැනික කියලා නෑගිට්ටා.

අපි පහලට එද්දී එයාලා tebale එකෙ.

ආ බන්,ඉයෙ පෙරේදා marry කරපු අපට වඩා උබලා enjoy කරනවා වගෙනේ, හරි වල් විද්‍හට මගෙ දීහා බලලා අවසාන හරිය මලින්ද කිව්වා. නිකන් මට කියන්න වගෙ.

උබලා හිතුවෙ ලමයි දේන්නෙක් හිටියට අපි නකියි කියලද,

උබ නම් නාකියා වගෙ උනාට සුලොචනටනම් තව 18 වගෙ,

මලින්දගෙ කතාව හිතයටින් දැනුනු සතුට මොකක්ද කියලා මට හිතාගන්න බැරීඋනා

නාකියා උබනෙ රට ගිහින් පොඩි කෙල්ලෙක් ‍රවට්ටන් තියෙන්නෙ. මොනාටද නිමාලි මෙ කලුවට අහූඋනෙ

කලූඋනාට වැඩකරයනෙ ගිහාන්. නිමලි එක කියද්දී මලින්දගෙ බැල්ම අවෙ මගෙ දීහාට.කතාව දීගටම යනවා. මම silent වෙලාම හිටියා.සිතල tile උඩ කකුල් තියන් ඉදදීම එක පරටම මගෙ කකුල පගුවා මාව උඩ ගියා එක පාරට මගෙ කෙලින් ඉදන් උන්නු මලින්ද දීහා බැලුවත් එයා හොර පුසා වගෙ කනවා මම කකුල අදීන්න හැදුවත් එයා කකුල් දේකෙන්ම හිරකරගෙන මගෙ කකුලෙ එගිලි පුරුක් අස්සෙ එයාගෙ එගිලි එහෙට මෙහෙට යනවා. ගිහාන්ගෙ නෙත සැරින් සැරේ නිමාලි දීහා යනවා මට පෙනවා මම ඔනකමින් බැලුවා නිමාලිගෙ කර පලල් t එකෙන් පපුව ගොඩක් පෙනවා ගොඩක් සුදු නතත් රවුමට ගල් වගෙ තියෙන තන් වල nial එකත බෙරිලා පෙනවා අනිවා නිමාලි bra එකක් නෑතිව ඉන්නෙ පපුව හෙල්ලෙන ගානට ගිහාන්ගෙ ඔලුවත් හෙලවෙනවා. මලින්ද දීහා බලද්දී එයාත් ගිහාන් දීහා බලාගෙන.මගෙ දීහා බලලා මලින්ද අමුතු වදීහට හිනාවෙදදී මම බිම බලාගත්තා.

Bed එකට අවට තවමත් ගිහාන් නෑ . අද උන දේවල් හිතාගන්නත් බැ. Marry කලාට පස්සෙ මට ඔහොමවත් පිට කෙනෙක් අත තිබ්බම්යි.ගිහාන් අපු ගමන් අවෙ bed එකට සිතට පොරවන් හිටපු bed shit එකෙන් අදීන්න ගත්තා

එපා ගිහාන් මාර සිතයි ඔයත් එන්නකො

නෑ බබා ඔක ඔන් නෑ

ගිහාන් අදීනවා bed sheet එකෙන් බෙරෙන්නම බැ. සිතට ලොගු වගෙ තියෙන bed shit එක අස්සට එයා අවා

ගොඩක් අදරෙන් බලාගෙන ඉදලා ම්ගෙ මුනට ලන් උනා. ,අද ඔයා ගොඩක් ලස්සනයි සුලො ,

මම කර වටෙ අත දලා තුරුළු කරගදදී එයා මගෙ තොල උරන්න ගත්තා. එයා මගෙ මුන වටෙ අතින් පිරිමදිමින් තොල් දීගෙ මගෙ දීව හොයනවා.අවුරුදු ගානක් විදපු අදරෙ මම දන්නවා ඉලගට එයාට ඔන මොනාද කියල මගෙ තොල් අතරින් එයා ඉක්මනිනම දීව හොයාගත්තා එයා දීව උරන ගමන් මගෙ පපුව අතගනවා t එක උඩින් nipal එක උඩට අදීනවා t eka අස්සෙන් අත දලා වම් කුක්කුවා මිරිකන්න ගත්තා .මම bra එක දලා හිටියෙ මගෙ බෙල්ල kiss කරපු එක නවත්තලා එයා මගෙ t එක ගලවලා එයාගෙ t එකත් ගලවලා මාව හරලා bra එකෙ huk එක පන්නලා මගෙපිට දීගෙ kiss කරනවා හපනවා ලාවට,එයා අය හරවගෙන මගෙ nipal හුරතල් කරන්න ගත්තා වෙනදාට වඩා ලොකු අවෙගින් ඉන්නව කියලා මට තෙරුනා.එයා වෙනදාට වඩා රිදදනවා අ වෙනසට මට අසා හිතුනා.

ඩෙනිම් skirt එක අස්සෙන් අත දගෙන pantye දරෙ දීගෙ නන්ගියගෙ තොල් අල්ලගෙන ඉන්න අත මට දගන්න හිතෙනවා,එයා skirt එක ගලවලා pentyathe ගලවලා මගෙ නාබියෙන් මුන තියාගත්තා බුරිය එතුලටම දීව දලා කරකවමින් මගෙ කලවා අතගනවා .මුන පල්ලෙහට අරගෙන නන්ගියගෙ තොල් උරන්න ගත්තා මගෙ හුස්ම වැඩි වෙගෙන කෙදරියක් වෙද්දී ගිහාන් එයාගෙ වෙගෙ වැඩි කරා.මගෙ මැ මල දීව අගින් පිරිමදිමින් හිලට එගීල්ල දලා ගහන්න ගත්තා මට හැමදේම අමතක වෙද්දී එයා වෙගෙන් දීවෙන් මැ මල උඩට පහලට කලා.මට ටික ටික යනවා එයා එයාගෙ රොස පාට මල්ලිව මගෙ තොල් උඩින් තියලා එහෙට මෙහෙට හුරතල් කරනවා යගෙන් එදීදීම නතඋන හින්දා මගෙ යටි බඩ වෙව්ලනවා ගිහාන් නිමඩුව දලා ගහන්න ගත්තා එයා රිද්මය ටික ටික වැඩි කරනවා මට අයෙම යන්න හදන්නෙ එයාට එක දැනිලා මම එයාව තුරුළු කරගදීදී එයා වෙගෙ වැඩි කරා මගෙ කලවා තෙත් වෙනවා මට මතකයි.
පහුවදා උදෙ නෑගිටිනකොට හොඳටම දවල් වෙලා, ගිහානුත් හොඳටම නිදි හුග කාලයේකට පස්සෙ තමා මයි ගිහානුයි ඔච්චරටම sexy උනෙ ගොඩක් වෙලා ඉයෙ අපි enjoy කලා.මම ගිහාන්ව තුරුළු කරගත්තා .

හෙයි හොරා නෑගිටින්වා,මම එයාගෙ උරපත්තෙන් හොල්ලදදී එයා නගිට්ටා. මාව අය තුරුළු කරගත්තා .

තව ටිකක් ඉම්මු සුලො,

විකාරද ගිහාන් කියද වෙලාව ගෙදරට කතා කලෙත් නෑ , මම ගිහාන්ගෙ hand phon එකෙන් ගෙදරට cl එකක් ගත්තා . පොඩි දේන්නා එක්ක ටිකක් කතා කරද්දී ගිහානුත් කතා කලා.wash එකක් දගෙන ගිහාන් එලියට ගියා .

එදා අපි හග්ගල මල් වත්ත බලන්න flan කලෙ.බන්ගලාවෙ උයන්න කෙනෙක් හිටපු හින්දා අපිට අවශ්‍ය බඩු ගෙනත් දේන්න විතරයි තිබ්බෙ.


පිටත් වෙද්දී 10ත් පහුවෙලා ටිකක් වෙලා යද්දි නිමාලිට වහනෙ ඔන උනා එත් මලින්ද දේන්න එපා කිව්වා ගිහාන්ට මට පුදුමයි මිනිහා පස්සට එන්න ඔනකමින් අති කියලා මම හිතුවෙ .හග්ගල මල් වත්ත ගොඩක් ලස්සනයි අපි4 දේනාම එකට ගියෙ ගොඩක් වෙලාවට මලින්දගෙ බැල්ම මගෙ දීහා කියලා මට තෙරුනා මගෙ legin එකට පස්ස ගොඩක් පෙනුනා.නිමාලිගෙ ගොඩක් කොට skirt එකෙන් සුදු කකුල් ගොඩක් පෙනවා කලවා වල ගොඩක්ම පෙනවා රොස පාටට හුරු එ කකුල් පුදුම ලස්සනක් තිබුනෙ ගිහාන්ගෙ නෙත් කිපාරක් හොරට බලනවද කියන එක මට රහසක් උන් නෑ .ඔනම පිරිමියෙක් ඔහොම තමා එක නවත්වන්න බැ එහෙමයි කියලා ගිහාන් එක්ක අහිතක් තිබුනෙ නෑ .ගොඩක් ලස්සන පරිසරයත් එක්ක වෙලාව යනවා ගානක් උන් නෑ .අපි lunch ගත්තෙත් මල් වත්තෙමයි.

බිම තනබිස්සෙ වඩිවෙලා කදීදී අමුතු රසයක් තිබ්බෙ ගොඩක් වෙලාවට නිමාලිගෙ skirt එක අස්සෙන් shot එක පෙන තරමට ඉස්සුනත් එයාටවත් මලින්දටවත් ගනාක් උන් නෑ .මගෙ වම් අතින් ගිහානුත් එ වගෙම ලගින් දකුනු අතින් ලගින්ම මලින්දත් හිටියා එක පරටම පිටිපස්සෙන් legin එක උඩි අතගනවා තෙරෙදදී මම බැලුවා මලින්දගෙ වම් අත, මම රවලා බැලුවත් එයා නොදැක්ක ගානට පිරිමදිමිනවා හිනියට තිබ්බ සිතල කඩාගෙන හින් උනුසුමක් පිටකොන්ද දීගෙ ඉහලට එනවා, මම ගිහාන් දීහා බැලුවා එයා ලොකු කතාවක නිමාලි එක්ක හොරට තනබිස්සෙ නිදි වගෙ හිටියට මලින්දගෙ අතින් මාව උනුසුම් වෙනවා මෙයා මොනාටද මෙ එන්නෙ කියලා මට තෙරුම් ගන්න බැ මොනවා උනන් එ රහස් උනුසුමට මගෙ හිතත් අවනත වෙනවා කියලා මට තෙරුනා .

එන ගමන් car එක ගත්තා නිමාලි ජයක්ගරාහි හිනාවක් එක්ක මලින්ද අවා පිටිපස්සට මම නොක්කාඩු විදීහට බැලුවත් එ කලු මුනෙ තිබුනෙ අල්ලගත්තා කියන හැගිමක් . Car එක පාරට ගදීදීම මම ඔඩොක්කෙ තියන් තිබ්බ අත ගත්තා එදා වගෙ නෑතිව අත මිරිකන්න ගත්තා මගෙ කලවා මිරිකනවා අතගනවා මම නිදි වගෙ seat ඔලුව තියාගත්තා ගිහාන්ට කියනවද නෑදද මෙ සෙරම මෙහෙ ඉන්නකම් විතරනෙ,එක පාරට මගෙ අත එයා ඔඩොක්කෙට ගත්තා ලොකු වෙලා තිබ්බ මල්ලියාගෙ size එකට මවා ඉන්දුනා seat එකෙ,එයා හිමිට මගෙ අතින් අත ගවගන්නවා මට මිරිකලා අල්ලලා බලන්න හිතුනත් අසාව යටපත් කරන් හිටියා .මගෙ pantya ලවට තෙත් වෙනවා අයත් මම seat එකට හෙත්තූඋනා.

කට්ටියම dinner ගන්න අවට මලින්ද හිටියෙ නෑ ,කො නිමාලි මලින්ද , එ ගිහාන් .

එහෙන් cl එකක් අවා ගිහාන් එයි තව ටිකෙන්,හෙට කොහෙද යන්නෙ ගිහාන් .

හෙට හවස් වෙලා අබෙවල යමු. මම ගොඩක් අසාවෙන් හිටියා අබෙවල යන්න.

හෙට එහෙනම් සුලො වෙනුවෙන් අබෙවල,කියාගෙන් මලින්ද අවා.

නෑ නෑ කට්ටියම වෙනුවෙන් යමු නෙද නිමාලි.

ඔව් ඔව් අනිද්දාට මට ඔන දීහා .නිමාලි කලින්ම කිව්වා.

Ok ok. Ladisට අපි chance එක දේමුකො,නෙද මචන්. මලින්ද මගෙ දීහා හොරට බලන ගමන් කිව්වා .

නිදගන්න bed එකට අවත් මට මලින්දව මතක් උනා. ගොඩක් අදරනිය රත්රියක් ගෙවිලා යද්දත් මලින්දව මතක් උනා.ගිහාන්ගෙ එක හුරතල් කරලා කටට ගදීදීත් මලින්දගෙ කලු ලොකු මල්ලියා මොන වගෙද කියලා හිතුනෙ.

උදෙ පන්දර නෑගිටිනකොට හිනියට වහිනවා තද නෑති උනන් ඔහෙ වහින වැස්සක්.ගිහාන් නෑගිටිටලා එලියටත් ගිහින්. මාත් සලෙට ගියා.

සුලො ඔයාගෙ වෙලාව නරකයි, එ නිමාලි.

ඔව් සුලො අබෙවල වැස්ස අඩු කලොත් හවස යමු බැරී උනොත් හෙට තමා,ගිහාන් මගෙ ලගට අවිත් කිව්වා .

අපි තව ඉන්නනෙ ගිහාන් එකට කමක් නෑ .පුන්චි වෙදනාවක් අවාත් මම කිව්වා .

කො මලින්ද ,පෙන්න නෑති නිසා නිමාලිගෙන් අහුවා.

අපො එයා office එකෙ මොකක්ද එහෙකට ඔට්ටු වෙනවා පන්දර ඉදලා .නිමාලි කිව්වා .

අපි town යනවා යමු සුලො, එ ගිහාන්

ඔයාලා යන්න ගෙදරට කතා කලෙත් නෑ,
නගිටිනකොටත් වෙලා ගිහින්

අඅඅඅ ගිහාන් නිදියගන්න දී ලා නෑ වගෙ, නිමාලි වල් විද්‍හට කියලා හිනාවුනා

උබලා දේන්නා නිදියගන්නම අතිනෙ.මගෙ කටට කොහෙන් අවාද මන්ද.

වැඩිය නෑ සුලො 3පරයි.නිමාලි කියනවා ගිහාන් ඉන්නවානෙ කියලා ගනක්වත් නෑ .

මම ගෙදරට cl එකක් ගදීදී ගිහාන් යනවා කියාගෙන care එකෙ kie එකත් අරගෙනම ගියා.මම අම්මා එක්කයි පොඩි දේන්නා එක්කයි කතා කරලා wash එකක් දගන්න batherooම එකට ගියා.වැස්ස උදෙ ඉදන්ම ඔහෙ වහිනවා .


Travel එක පිටින් එලියට එද්දී bed එකෙ හන්සි වෙලා ඉන්න මලින්දව දකිදදී මොනාද කියන්නෙ කියලා හිතාගන්න බැරීඋනා .කොටම කොට travel එකෙන් පෙන කලවා දීහා මලින්දගෙ බැල්ම තිබුනෙ .

ඔයා ගියෙ නෑදදී මලින්ද ,

හිටියට ඔයා අකමැති ද ,

නෑ එහෙම එකක් නෑ ,මට ඉක්මනින් මොකක් හරි අදීන්න ඔන උනෙ.සිතල එන්න එන්න වැඩි වෙනවා .

මොකද නලියන්නේ,මලින්ද අහනවා

නෑ මුකුත් නෑ මලින්ද නිකම් ද අවෙ,

නෑ , අදනෙ සුලොගෙ ලස්සන පෙන්නෙ.මලින්ද නෑගිට්ටා මාව වෙව්ලන්න ගත්තා .අඩියෙන් අඩිය මලින්ද ලගට අවා.

Plzz මලින්ද එලියට යන්න ගිහාන්ලා එයි දැන්,

එයාලා තව එන්න වෙලා යනවා බබා, මලින්ද උරපත්තට අත තියන ගමන් කිව්වා .

Plzz මලින්ද යන්න .මෙක වැරැදි අනික මම බැ ගිහාන්ට එහෙම කරන්න මාව එක පරටම මලින්ද තුරුළු කරගත්තා .මම අයින් වෙන්න හැදුවත් එයාගෙ ලොකු අත් වලට මම හිර වෙලා .

Plzz මලින්ද ගිහාන් ඔයාගෙ ,මට කියලා ඉවර කරන්න හම්බඋන් නෑ .මලින්දගෙ දකුනු අතින් travel එක අස්සෙන් මගෙ තට්ටම් අතගනවා .

එපා මලින්ද ..

මට ඔයාව දැකපු දවසෙ ඉදලා ඔයාව ඔන උනා සුලො ,

එත් මලින්ද , කියද්දී ර්‍ එයා මගෙ බෙල්ල වටෙ පිස්සුවෙන් වගෙ ඉබින්න ගත්තා .යකඩ වගෙ හයිය අත් දේක් මැද මාව ගොඩක් අසරන උනා.එයා මගෙ තොල් අල්ල ගන්න හැදුවත් මම මුන හරවගත්තා.එයා මාව bed එකට පෙරලගත්තා.එයාගෙ ටි එක ගලවලා විසික් කරද්දී මම travel එක තදින් අල්ලගත්තා .මගෙ කකුලේ අගිලි වල ඉදන් පිරිමදිමින් උඩට අපු මලින්ද මගෙ කලවා වල මුන හාන්ගගත්තා එයාගෙ තොල් පෙති අතොරක් නෑතිව මගෙ කලවා kiss කරනවා හිමින් හිමින් මගෙ ගත නුහුරු රලු අත් වල ගනකමට රලු දේතොල් වල පහසට උනුසුම් වෙන්න පටන් ගන්නවා.කොටටම කපලා තියෙන මලින්දගෙ කොන්ඩෙ පිරිමදිමින්න හිතුනත් අයෙත් හිත එපා කිව්වා .එයා ගෙ අත් මටත් හොරා මගෙ travel එක ගලවනවා එරෙහි වෙන්න හිතට හයියක් නෑ .මගෙ නන්ගියගෙ ගවටම අපු මලින්ද බලාපොරොත්තු සුන් කරමින් අයෙම මගෙ කම්බුල් වටෙ kiss කරනවා නොහිතන නිමෙසයක එයා මගෙ තොල අල්ලගත්තා කවදාවත් නොවදී රලු දේතොල් රසයට මාව හිතල වෙලා ගියා.මලින්දගෙ වම් අත මගෙ පපුව හැම දීහාම අතගනවා මගෙ කුක්කු වටෙ පිරිමදිමින් nipal එක උඩට අදීන්න ගත්තා.එයාගෙ තොල් මගෙ තොල් වලින් අරන් මගෙ නෙත් වලට එබෙදදී මම නෙත් පියාගත්තා.

මගෙ බෙල්ල වටෙ kiss කරපු මලින්ද කුක්කු උඩ මුන තියන් ලස්සන බලනවා මගෙ වම් තනෙ nipal එක දීවෙන් එහෙට මෙහෙට කරන මලින්ද කුක්කු ටික ටික උරන්න ගත්තා අසාවෙන් මත් උන මගෙන් හින් කෙදරියක් පිටවෙනවා.පපුව බඩ kiss කරපු එයා මගෙ තිකොනෙට කපලා තියෙන මයිල් තොල් වලින් උඩට අදීනවා ,

ම්ම්ම් සත්තයි මලින්ද ගිහාන් කවදාවත් ඔහොම කරලා නෑ ,

එයා තව තවත් මගෙ මයීල් උඩට අදීනවා තොල් වලින්.

එයාගෙ රලු අගිලි වලින් මගෙ nipal මිරිකන ගමන් මගෙ නන්ගියගෙතොල් වටෙ දීව ගෙනියනවා. උඩ ඉදලා යටට ගෙනිහින් උඩට ගෙනවා මම එ පාර නම් මලින්දගෙ කොට කෙස් අස්සෙන් අත තියලා ඔලුව පිරිමදිමින්න ගත්තා එයා එකට කොච්චර අසාවෙන් පිස්සු වැටුනා ද කිව්වොත් එයාගෙ දීව මගෙ හිල තුලට රින්ගවනවා. නන්ගියගෙ තොල් දීගෙ හිලට දීව යද්දි තියෙන සනිපෙ මම දැස් වහගෙන විදගත්තා.මට යාගෙන එන බව තෙරදීදී මලින්ද වෙගෙ වැඩි කලා.
ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් මගෙ කෙදරියට මලින්දගෙ දීව තවත් වෙගවත් උනා .පිටකොන්දේන් අපු හිරියකින් මගෙ යටි බඩ දීගෙ ගලාගෙන ගිය රසදිය මලින්දගෙ මුන පුරා.

ගතට දැනුනු සනිපෙ විදගදීදී මලින්ද shota ගලවලා කලු දගයව එලියට ගත්තා .

ගිහාන්ලා එයි මලින්ද ,

මෙ ජනෙලෙන් පෙනවා සුලො පර ගොඩක් බයවෙන් එපා.කො ගන්න හොද කෙල්ල වගෙ.

මලින්ද bed එකෙ හන්සි උනා.මම ටිකක් වෙලා අතින් උඩට පහලට කර කර හිටියා .

ගන්නකො සලො,

ගොඩක් ලොකුයිනෙ මලින්ද

ගිහාන්ගෙ මෙච්චර නෑදද ,

දීගයි මහත නෑ මෙච්චර ,

ගන්නකො සුලො ,අය මලින්ද කියද්දි මට බැ කියන්න හිතුන් නෑ .වටෙම kiss කරලා ලෙවදීදී ලෙ පිරිලා එක තව ලොකුවුනා ගිහාන්ගෙ එකට වඩා දීගෙනුත් වැඩි .මම සුප්පන්න ගත්තා ගොඩක් රලුයි එක මර හයියක් තියෙන්නෙ.විනාඩි 10 විතර මම ඉරුවත් මලින්දට ගනාක් නෑ නෙත් පියාගෙන මලින්ද විදීනවා.එයා මාව පෙරලගෙන අය මගෙ නන්ගියව kiss කරනවා ඉස්සරලා දීව ලාවටව්ත් මැ මලෙ නොගාපු මලින්ද මැ මල විතරක්ම සුප්පනවා.මාව අයෙත් ගිනියම් වෙනවා ,

සුලො පිටිපස්ස හැරෙන්න ,මම දන්නවා ගිහානුත් අස පිටිපස්සෙන් කරන්න මගෙ පස්ස ලොකු හින්දා .මම දන ගහගෙන කොට්ටෙ බදාගත්තා.මලින්දගෙ එකෙ හැටියට ගොඩක් රිදේයි කියලා හිතුනත් මලින්ද හිමිට මට දලා අය ගත්තා අයෙක් ටික ටික දනවා හිමින් හිමින් එයා ගහන්න ගත්තා තට්ටම් වලින් අල්ලගෙන එයා වෙගෙ වැඩි කරනවා එ ලොකු පයිය යටිබඩ පසරු කරන් එයි වගෙ මගෙ හුත්ත පිම්බෙනෙවා තෙරුනා .මගෙ කෙදරිය වැඩි වෙන්න වෙන්න මලින්ද වෙගෙන් කරනවා ඉන්නම බැරි වෙද්දී මම කොට්ටෙ හපාගත්තා.මලින්දගෙ කෙදරියක් එද්දී එයාට ලගයි කියලා තෙරුනා එ එක්කම යගෙන
එන්නෙ ,

මලින්ද අනෙ මලින්ද අහ් අහ් අහ් මගෙ කෙදරියට මලින්ද වෙගෙන් කරනවා මට යන්න යන්නෙ අහ් අහ් මගෙ කලවා දීගෙ ගලනවා .මලින්ද මාව බදාගත්තා .

මට තු්රුළු වෙලා මලින්ද මහන්සි අරිනවා .මම මලින්දගෙ ඔලුව අතගනවා .

ගිහාන්ලා එයි මලින්ද ,

පෙනවා ජනෙලෙන් බයවෙන් ඒපා. ටිකක් වෙලා තුරුලෙ හිටපු මලින්ද ගියා .ගොඩක් කලෙකට පස්සෙ එ වෙනස් රලු පිරිමි පහසට මගෙ හිත අස කරන්න ගත්තා .
පහුගිය දවස් 2ක3ම ගෙවිලා ගියෙ සමාන්‍ය විදිහට මලින්ද කොච්චර try කලත් මාව අල්ලගන්න හම්බවුනේ නෑ බලන්න තිබුනු හැම දීහාම බලලා ඉවර උනාත් අපිට තව දවස් 2ක් තිබුනා ඉන්න.ගිහානුත් ගෙනුත් පුදුම තරම් අදරයක් මෙ දවස් ටිකෙ මට ලැබුණේ .මලින්දගෙ පහස එ පිරිමිකම අයම විදින්න ලොකු අසාවක් මට තිබුනා එත් අපිට අයම නිදහසක් ලැබුණේ නෑ .

උදේ තෙ බොන ගමන් අද මොකද කරන්නේ කියන flan කරන්නේ මලින්දයි ගිහානුයි.

යන්න කොහෙද ගිහා අද ,එ මලින්ද

වටෙම ගියා මචන් ,

මෙ දවස් 2ක මොකද කරන්නේ යමුද kandyවත්,මලින්ද කොහොමත් නිකම් කලෙ කන්න කැමති නෑ .

අපි යමු පල්ලෙහා ඔයට නාන්න,නිමලි දවස් ගානක් වෙලෙ ඉදන් කරදර කරෙ ඔයෙ නාන්න .

අනෙ මලින්ද plzzz,,අයෙත් නිමාලි.

මෙ සිතෙ පිස්සුද හලො, ගිහාන්ට කොහොමත් සිතල ගොඩක් ඔරොත්තු දෙන් නෑ ,

සිතල නෑති වෙන්න නාමු, අයෙත් නිමාලි

එ කොහොමද ගිහාන් අහනවා.

Bech එකෙ නාන විදියට ඔයෙ නාමු සිතල කාටත් නෑති වෙයි,නිමාලි කිව්වා .මට එක ගානක් නෑති උනත් මලින්ද කටකොනකින් හිනවෙදදී මොකක් හරි එකක් කියලා මට හිතුනා.

එ කිව්වෙ, අයෙත් ගිහාන් .

ඔයාලා underwear එක පිටින් අපිත් අ විදිහට .නිමාලි කියද්දී මාව ගැස්සුනා

ගිහාන්ට කටඋත්තර නෑ . ගිහාන් මගෙ ලස්සන තව කෙනෙක් ගාව පෙන්නන කොහොමත් කැමති වෙන් නෑ .මලින්ද බලන් ඉන්න්‍ර් මට කැමති වෙන්න කියන්න වගෙ.

ගිහාන් ඔයා ok ද කියන්න ,අයෙත් නිමාලි

ගිහාන් මගෙ දීහා බලන්නෙ මගෙ කැමැත්ත ගන්න වගෙ.

ඔක ඔච්චර හිතන් එපා ගිහා අපි එහෙදි යලුවො set උනහම නානවා එ හින්දා නිමාලි අහන්නෙ අකමැති නම් අවුලක් නෑ මචන්

Ok අපිට අවුලක් නෑ,ගිහාන් කැමති උනහම මට හිතාගන්න බැරිවුණා .මලින්ද බැලුවේ අකමැති වෙන්න එපා කියන්න වගෙ තරවටු බැල්මක්.

lunch එකත් අරන් යමු,අයෙත් නිමාලි

එ හරියෙ මිනිස්සු වැඩ කරනවාද දන් නෑ .එ මලින්ද

නෑ නෑ මම සෙරම හොයාගෙන තියෙන්නෙ අ හරිය free එ වගෙම මාරම ලස්සනයි

මට kit එකක් නෑ ඔය කියන විදිහට .මම fist time කතා කලා

ටිකක් ලොකු එකක් තිබුනා මම දෙන්නම් නිමාලි මට බෙරෙන්න තිබුනු chance එකත් නෑති කලා.

ලා නිල් පාට. Panty එකයි එකටම set වෙන besiyar එකට උඩින් shotei t එකයි දාගෙන මම එයාලා එක්ක පිටත් උනා. අපි කියව කියව පයින්මයි ගියෙ.ටිකක් පල්ලෙහට යද්දි අපි ඔය ලගට අවා.මාරම නිස්කලංකයි ගස් වලයි ඔයෙ සද්දෙයි විතරයි .මුලින්ම මලින්ද ඔයට කිට්ටු කලු ගලක් උඩ වඩිවෙලා වතුරට කකුල් දැම්මා.

මගෙ අම්මො සිතල මෙකෙනම් නාන්න බැ ගිහා,

ගිහානුත් එක කකුලක් දලා, ඔව් සුලො පට්ට සිතල
එවා හදෙ කට්ටියම නාන් ඔනා, නිමාලි කියන ගමන් බැග් එකෙන් විස්කි බොතලයක් ගත්තා මෙකට සිතල නෑති වෙයි ගිහාන්, නිමාලි හිනාවෙලා කියද්දි ගිහාන්ටත් හිනා.

4 දෙනාටම glass වලට දාදදී . මට එපා නිමාලි .මම එපා කිව්වා .

චුට්ටක් ගන්න බබා.ගිහාන් කියන ගමන් glass එක දීක් කලා.

ටිකක් වෙලා කියව කියව ඉදලා.නිමාලි උඩ t එක ගැලෙව්වා.පටි වලින් ගැට ගහපු රතු පාට besiyar එකට නිමාලිගෙ තන් දෙකෙ පුදුම ලස්සනයි .තලෙළු පපුව besiyar එක මැදින් පෙනවා.ගිහාන් කොච්චර අසාවෙන් බලන් ඉන්නවද කිව්වොත් මගෙ ගැන වත් සිහියක් නෑ .මලින්ද ගිහාන් දීහා බලලා මගෙ දීහා බැලුවේ, මම බොරුද කිව්වෙ කියන්න වගෙ.මලින්දත් t එක ගැලෙව්වා එ එක්ම ගිහානුත් ගැලෙව්වා .උඩින් දා ගෙන හිටිය shota ගලවපු ගමන් නිමාලි වතුරට ගියා.රතු පාට panty එකට පෙනුනු ලස්සන දකින්නත් කලින් නිමාලි වතුරට ගියා .

Comon සුලො එන්න නිමාලි කැගහනවා.මම නෑගිටලා t එක ගලවලා shota ගලවලා වතුරට ගියා.ගිහානුත් ගොඩක් අසාවෙන් මගෙ දීහා බලන් ඉදදී මලින්ද අසාවෙන් මත් වෙලා හිටියෙ.මගෙ සමෙ රොස පාට ගතියට නිමාලිත් පුදුම වෙලා.

ලස්සනයි සුලො උබව ඉබින්න හිතෙනවා.නිමාලි වතුරට බහිදදීම මාව තුරුල් කරගතතා.

ගොඩක් වෙලා අපි ඔයෙ නලා සෙල්ලම් කලා.නිමාලි ගොඩක් වෙලාවට මාව අතගැවා තුරුල් කරගත්තා මගෙ බෙල්ල kissuth කලා.බන්ගලාවට අපි එද්දී 3ටත් කිටටුයි.අපු ගමන් නින්ද ගියා මහන්සියට.

නින්දේන් නෑගිට්ටත් කම්මැලිකම්ට එහෙමම හිටියා.ගිහානුත් එලියට ගිහින්.

Hi meadam උබට අමාරුයි වගෙ ඔයෙ නටලා නෙද,නිමාලි අවා room එකට.

හ්ම් හ්ම් ඔව් නිමා මරු නෙද

ඔයිට වඩා මරු වෙයි රුට ලස්සන panty කුයි besiyar එකයි එදන් වරෙන්,

එ මොකටද ,

මොකටද කියලා බලන්න පුලුවන් එවෙලට,කියලා නිමාලි ගියා.

කලු pantyකුයි.එකටම match වෙන besiyar එකකුයි.ඩෙනිමක් උඩින් t එකකුත් දාලා මලින්දලාගෙ room එකට ගියෙ.room hit කරලා හින්දා ලොකු සිතලක් තිබුනෙ නෑ .

මලින්ද ගිටාර් එක ගගහා සින්දු කියනවා.කට්ටියම සින්දු කිව්වා ටිකක් වෙලා. වෙලාව 7යි අපි කොපි බිව්වා.

කට්ටියම සින්දුව ගනෙ කියන් ඔනා.මලින්ද පටන් ග්ත්තා.ලස්සනට මලින්ද සින්දු කිව්වා .කට්ටියම සින්දුව සින්දුව කිව්වා.

මොකද කරන්නේ අපි card බල්මු.නිමාලි කොහෙ තිබිලාද මන්ද card කුට්ටමක් ගෙනවා.ටිකක් වෙලා සෙල්ලම් කරලා.මලින්ද

Boring ගිහා ,

අපි එහෙදි card සෙල්ලම් කරන විදියට කරමුද මලින්ද .නිමාලි අහනවා

කොහොමද නිමාලි ,එ ගිහාන්

මලින්ද කියන්නකො,අයෙත් නිමාලි

කොහොමද මලින්ද කියපන්කො බන්,ගිහාන්ගෙ නොයිවසිල්ල

ම්ම්ම්ම්ම්ම් මෙහෙමයි ගිහා එක geme එකක් කොලෙ වැටෙන කෙනාට පුලුවන් ඔන දෙයක් අනිත් අයගෙන් ඉල්ලන්න.

එ කිව්වෙ, මමත් කුතුහලෙට කතා කලා

ලග ඉන්න අයෙගෙන් kiss එකක් එහෙම නෑත්නම් එයාගෙ t එක .මෙක sex geme එකක් ගිහා.අපි එහෙදි කරලා තියෙනවා.

ගිහාන් silent උනා.මගෙ දීහා බැලුවේ .

සුලො මොකද කියන්නෙ.නිමාලි අහන්නෙ

අනෙ මන්ද ,

Comon ගිහාන් සුලො කැමතියි .නිමාලි කියවනවා

ගිහාන් බැලුවා මගෙ දීහා.මගෙ දීහා බලාගෙන එයා ok කිව්වා ,මගෙ මුනෙන් අකමැත්තක් පෙන්න නෑතිව අති.උදේ ඔයෙ නපු වෙලෙ ඉදන් අමුතු හැගිම් වලින් හිත පිස්සු වැටිලා තියෙන්නෙ .

මෙහෙමයි ගිහා නිති රිති උබට කිසි දෙයක් සුලො ගෙන් ඉල්ලන්න බැ,මටත් නිමාලි ගෙන් බැ. ඔන කෙනෙකුට කැමතිනම් ඔන වෙලාවක නෑගිටලා යන්න පුලුවන්.

කට්ටියම බෙඩ් එකෙන් වඩි උනා .පලවෙනියට කොලෙ ඉල්ලුව කොලෙ වැටුනෙ නිමාලිට.එයා ගිහාන්ට t එක ගලවන්න කිව්වා .2නි එක ගිහාන්ට එයා නිමාලිගෙ tඑක ගැලෙව්වා .අයෙත් chanace නිමාලිගෙ එයා මගෙ දීහා බැලුවේ

මට සුලො ඔයාගෙ තොල් ඔනා

මලින්දට හිනා.මට හිතාගන්න බැ.එයා ලගට අවා මගෙ මුනට පාත් වෙලා යටිතොල උරන්න ගත්තා තොල් දෙකම උරලා දීව උරනවා මෙච්චර සියුම් විදිහට ගිහාන් වත් තොල් උරලා නෑ .විනාඩි 2විතර තොල් උරලා එයා ඉදගත්තා.ඉලග කොල දෙකම මට අවෙ මම මලින්දගෙ t එකයි denimei දෙකම් ගැලෙව්වා .ඉලග කොලෙ අය අවෙ නිමාලිට එයා ගිහාන්ගෙ තොල් ඉල්ලුව ගිහාන් මගෙ දීහා බලන්නෙ වත් නෑතිව නිමාලි මට වගෙම ගිහාන්ගෙ තොල් දීව උරලා බෙල්ල වටෙත් kiss කරලා නෑවත්තුවෙ.ගොඩක් වෙලාවකට පස්සෙ තමා මලින්දට කොලයක් අවෙ.එයා මගෙ t එක ඉල්ලුව .ටිකක් වෙලා යද්දී මගෙ panty යි besiyar එකයි විතරයි ඉතුරූඋනෙ.

නිමාලිට අව කොලෙන්. මගෙ besiyar එක ගලවලා කුක්කු බොන්න ඉල්ලුවා.නිමාලි ලගට අවා.besiyar එක අස්සෙන් කුක්කු බොන්න ගත්තා මගෙ අනිත් එක මිරිකනවා පිටිපස්සෙන් අත දාලා besiyar එකෙ ගැටෙ ලෙහෙලා besiyar එක ගලවලා කුක්කු nipal එක තොල් වලින් අල්ලගෙනා හුරතල් කරනවා.මාව bed එකෙ දීගා කරගත්තා නිමාලි කුක්කු බොන්නෙ චුට්ටක් වත් රිද්දන්නෙ නුතිව අමුතුම සනිපයක් දැනුනේ මම නිමාලිගෙ ඔලුව පිරිමැද්දා .
මගෙ කලවා ලාවට අතගනවා මම බැලුවා මලින්ද කලවා අතගාන ගමන් මගෙ කලු panty එක උඩින් මුන තියාගත්තා panty උඩින්ම එයා kiss කරනවා.මම ගිහාන් දීහා බැලුවා.එයා දනගහෙගෙන මගෙ කුක්කු බොන නිමාලිගෙ යටින් ඔලුව දාලා නිමාලිගෙ කලවා දීගෙ උඩට අවා.නිමාලිගෙ panty අස්සෙන් දීව දනවා.. මුලින්ම නිරුවත් උනෙ මාව මුලු ගතම කවදාවත් නෑති තරම් රසගින්නකින් පිරිලා.

නිමාලියි මලින්දයි දෙන්නා කුක්කු දෙක උරනවා ගිහාන් නිමාලිට දීව දනවා .කුක්කු දෙක දෙවිදීහකට දෙන්නෙක් බොදදී දැනෙන දෙ වචන වලින් කියන්න බැ .මලින්ද කොහොමත් රිද්දනවා එත් නිමාලි ගොඩක් පරිස්සමින් nipal එක විතරක් උරලා අයෙත් කුක්කු බොන්න ගන්නවා.මගෙ නන්ගියාගෙ තොල් පෙති අතගාගා හිටපු නිමාලි නන්ගි බබා kiss කරන්න ගත්තා මට තොලක් දාලා මලින්ද මගෙ මුන ගවට අරන් ජොකා ගලවලා මල්ලියව මුනෙ අතුල්ලානවා එ කලු පයියෙ රලු ගතිය මගෙ මුනෙ සියුම් හම රත් කරනවා මලින්ද මගෙ කටින් තිබ්බා මම ටොපා විතරක් කටට අරගත්තා.නිමාලි මට දීවෙන් කරන ගමන් ගිහාන්ගෙ එක අතගැවා නිමාලි දීව තොල් පෙති දීගෙ උඩට පල්ලෙහට ගෙනවා නන්ගියාගෙ තොල් උරන ගමන් මට ඉන්න බැරිවුණා මලින්දගෙ එක මම හයියෙන් උරන්න පටන්ගත්තා එතකොටම නිමාලි මගෙ මැ මල උඩ දීව තියලා තොල් වලින් හිරකරගත්තා එයා මැ මල උරනවා මම නෙත් පියාගත්තා මලින්එකත් අයින් කලා මට එ දෙ හොදින් විදින්න ඔන උනා .නිමාලි පුදුම සෙනෙහසින් මාව ගිනියම් කලා මලින්ද රිද්දන්නෙ නෑතිව කුක්කු බොන්න ගත්තා මම හිනියට කෙදීරි ගාදදී ගිහාන් මගෙ තොල් උරනවා යටි බඩ දීගෙ හිනියට එන ගින්න මග නතර වෙලා අය ටිකක් එනවා නතර වෙනවා මට ඉන්න බැරිවුණා මම දීගටම කෙදීරි ගලා නිමාලිගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලලා ඔබා ගත්තා නිමාලි මගෙ මැ මල දීවෙන් හයියෙන් පිරිමැද්දා මාව වෙව්ලගෙන යන්න ගත්තා.

No comments:

Post a Comment