Search This Blog.

Monday, September 23, 2019

සචිගෙ අලුත් නවාතැන

අපි බැදලා මස 2කින් විතර මගෙ මහත්තයට මරුවක් හම්බවුණා අපි පොඩි ක්වාටස් එකක් අරගෙන අවා.එතන අපි දේන්නගෙම හිත ගත්තා.තට්ටු 2 ගෙදරක උඩ තට්ටුවෙ එක කොටසක් තමයි අපිට හම්බවුනෙ,අනිත් කොටසේ තවත් ජොඩුවක් ඉන්නවා කිව්වා. අපි අස් පස් කරලා ඉවර වෙද්දී හොදටම හවස්වුනා.අපිට එදා ඩිනර් එක එ ගෙදරින් දේනවා කිව්වා.මහත්තයා නැ එයා හිටියෙ රට,නොනයි බබාලා දේන්නයි හිටියෙ.අපි දේන්නා පහලට යද්දීම,

කොහොමද ලමයි, මදු අපිව ගොඩක් උනුසුම් විදිහට පිලිගත්තා.

හිතුවට වඩා ගොඩක් හොදියි. මගෙ මහත්තයා උත්තර දුන්නා.

එ එක්කම, එයාගෙ දුවයි,පුතයි අවා.දුවගෙ නම නිශා,තව ඉගෙන ගන්නවා,
අවු 19 විතර,පුතා කවිශ,අවු17ක් විතර මදුට අවු40ක් විතර,අපි ගොඩක් දේවල් කතා කලා,මදු අදලා හිටියෙ කොට ස්කර්ට් එකකුයි අත් නැති ස්කිනියකුයි.එකට එයාගෙ පපුව ගොඩක් පෙනවා එයා ගොඩක් සුදු නැ,එත් කලුත් නැ,අමුතුම තලෙලු සුදක් තිබුනෙ,මම දක්කා ගොඩක් වෙලාවට මෙගෙ මහත්තයත් දේතුන් වතාවක් මදුගෙ පපුව දීහා බලනවා එයා නැමෙද්දී කොහොමත්
පෙනවා.නිශා වගෙම කවිශත් අපිත් එක්ක හොදට කතා කලා.අපි එයාලගෙන් සමුඅරගෙන එද්දී අපිට හිතුනෙ ගොඩක් හොද කට්ටියක් කියලා..

නුවනුයි. මමයි වොස් ඒකක් දගෙන බෙඩ් එකට වෙලා ගොඩක් දේවල් කතා කලා.නොහිතපු වෙලාවක මාව ලගට ගත්තා නුවා,

අද අපෙ දේවෙනි හනිමුන් එක,

හීතේ අති මෙයාගෙ

හිතෙ විතරක් නෙමෙයි.,කියපු නුවා මාව තුරුල් කරගේන මගෙ මුනම ඉබින්න ගත්තා හිමිට කෙස් අස්සෙන් අත දලා පහුරුගන ගමන් මගෙ තොල් වලට පත්වුනා මම බොරුවට මුන අහක් කරගත්තා,මට චුට්ටක්වත් නොරිදෙන්න මුන හරවගෙන අයම ලන්වුනා,

ලයිට් නිවන්නකො,මම හිමින් කිව්වා,

අද හොදට බලාගන් ඔන දේවෙනි හනිමුන් එකනෙ,කියපු එයා මගෙ තොල් උඩින් තොල් තියලා මගෙ අස් වලට එබුනා,ගොඩක් අදරෙන් බලන් ඉදලා මගෙ උඩු තොල ලාවට තොල් වලට අල්ල ගත්තා ටිකින් ටික මටත් හොරෙන් එයා මගෙ දීවට යනකම් උරන්න පටන් අරන්,මගෙ ශාරිරයත් එයාගෙ අදරනිය උනුසුම්න් අවදී වෙන්න පටන් අරන්,එයාගෙ දකුනු අත මගෙ පපුව දීගෙ හිමින් හිමින් දග කරන්න ගත්තා ගොඩක් වෙලා තොල් වලට නිදහස්ක් නුදුන්නු නුවන්ගෙ තොල්පෙති මුලු මුනම නතු කරගනිමින් මගෙ අසාව තවත් අවදී කලා,මගෙ නයිටිය එයාගෙ අතින් ගලවලා අයින් කරලා එයා ටිකක් වෙලා මගෙ ලස්සන වින්දා.

මොනාද ඔච්චර බලන්නෙ,

මගෙ වස්තුවගෙ ලස්සන කෙල්ල තවත් ලස්සන වෙලා,කියපු නුවා මගෙ තොල් වල රස අය හොයන්න ගත්තා. අපි ගෙදර ගෙවපු ජිවිතෙට වඩා නිදහස් සුන්දර කලයක් උදා වෙයි කියලා මට හිතුනා.හිමිට මගෙ පපුවට ලන් වෙලා මගෙ පියයුරුවල කලු පාට ඩොට් එක විතරක් එ අකිකරු දේතොල් වලින් උරනවා,එ වෙලාවට පපුවට දනෙන මිහිර කියන්න වචන නැ,මගෙ කෙස් අවුස්සන ගමනන්ම එයා ටිකෙන් ටික මගෙ සුදු තනෙ එයාගෙ කට තුලට ගන්නවා,ම්ගෙ අත අරගෙන එයාගෙ සරම උඩින් තිබ්බා එයාගෙ මල්ලියත් මෙ වෙද්දී නැගිටලා,සරම උඩින් ටිකක් වෙලා අතගලා මම සරම අයින් කරලා පොඩි එකාව මිරිකුවා නුවන්ගෙ කුක්කු උරනව වෙගෙ වඩි වෙන්න ගත්තා,කුක්කු දේකම එක්ක හුරතල් උන එයා ඉලගට මගෙ බන්ඩි දීගෙ පහලට ඉබල මගෙ ලාවට වගෙ තියෙන මයිල් ගස් දත් වලින් උඩට අදීන්න ගත්තා,මගෙ පිටකොන්දේන් පටන් ගත්තු හිරියක් මුලු ශාරිරය පුරා දුවනවා මට තෙරුනා,තව තවත් මයිල් එක්ක මාව කුල්මත් කරලා,මගෙ රසගුලෙ පුන්චි පබලු අටෙ එයාගෙ දීව කොනෙන් කිතිකවන්න ගත්තා මට දරාගන්න බැරි තරමි වෙද්දී,අතින් නන්ගියගෙ තොල්පෙති පලල් කරලා පබළු මල සුප්පුකලා මගෙ ලෙ පවා රත් වෙද්දී ,ලෙ වලින් පිරුනු එයාගෙ චන්ඩියා එයා මගෙ නන්ගියගෙ තොල් අතරින් තද කරද්දී මම තව තවත් එයාව බදාගත්තා, අපි දේන්නාගෙ හින් කෙදිරිය අපිව තව තවත් උනුසුම්කලා.
ගොඩක් ලස්සන කලයක් අපිට උදා වෙලා තිබුනෙ එ තරමි සුන්දර දවස් කිපයක් ගෙවිලා ගියෙ මෙහෙම යද්දි අනිත් කපල් එකත් අවා එත් අපිට කතා කරන්වත් හම්බවුනෙ නැ,නුවාගෙයි මගෙයි ජිවිතයේ වසන්තය කියලා මට හිතුනෙ.මට තනියම ඉන්න එකත් හිතපු තරමි පලුවක් ගෙනාවේ නැ, නවල් එකක්,ටිවි එක බලලා ගෙදර දේවල් කරද්දී දන්නෙම නැතිව දවස ගෙවුනා.

මම රෙදි ටික හොදලා වනන්නෙ පිටිපස්සෙ කොරිඩො එක දීගෙ,අපෙ රුම් එකෙ කොරිඩොවයි එහා එකයි වෙන්වෙලා තිබුනෙ බම්බුවකින් රෙදි වනලා එන්න හදද්දී පොඩි කෙදිරියක් අහුනා,එ එහා රුම් එකෙන් මම පොඩ්ඩක් එබුනා පොඩි හිලකින් මට පෙනුණේ එයාලගෙ බෙඩ් එක,එයා මහත්තයගෙ එක උරනවා,මම කලබල උන පාර නතර උනෙ බෙඩ් එකෙ ඉදගෙන,එක ගොඩක් ලොකු පයිය්යක්,නුවාගෙ එකට වඩා ගොඩක් ලොකුයි එ වගෙම කලුයි,මම ගෙදර හිටිය කෙනෙක් යලුවෙලා නුවා බදීනකම් ජොබ් එකක්වත් කලෙ නැ,මට ඔය දේවල් ගන ලොකු දනිමක් තිබුනෙ නැ,නුවා කියන දේවල් කරන්න මම අදටත් අකමැතියි,එත් එයා කවදාවත් හිත රිද්දන් නැ, මට අයෙ යන්නම හිතෙනවා එ කලු පයිය්ය බලන්නම හිතෙනවා.

මම හිමිට හොර වඩකට වගෙ ජනෙලෙ ගවට ගියා,තවමත් එයා මහත්තයාගේ එක උරනවා,එ කලු මල්ලියව දකිද්දී මාව රත්උනා,ලාවට මාව වෙවුලන්න ගත්තා,අතෙ ගහන ගමන් ටොපාව සුප්පුකරනවා මහත්තයාට එක දරාගන්න බැරිව දගලනවා හින් කෙදිරියකුත් පිටවෙනවා ගොඩක් සුප්පුකරලා නැගිටලා එයා දගෙන හිටපු නයිටිය ගලවලා විසික් කලා,එයා සුදු නැ එත් ගොඩක් කලුත් නැ අමුතුම සුදක් තිබුනෙ,නැගිටලා මහත්තයාගේ පයිය්ය උඩින් ඉදගෙන එයා කරන්න ගත්තා,එයාගෙ පිට පිටමැද්දට වෙන්න තබුනු කොන්ඩෙ එයාගෙ වෙගෙත් එක්ක ඉහළට පහලට යන්න ගත්තා,බොලා දේකක් වගෙ උල් තන් පත් වෙලා මහත්තයායට උරන්න දීලා එයා තවත් වෙගෙන් කලා,මාව හොදටම අවිස්සිලා කියලා මට තෙරුනා නුවා ලග හිටියනම් කියලා කිපරක් හිතුනාද, එයාගෙ වෙගෙට දරාගන්න බැරිව මහත්තයාගෙ කටින් තනෙ අතඅරිලා,කෙදිරිය ගනවා ග්ර්ල්ගෙ තට්ටම් වලින් තව තවත් කරගන්න ගමන්,මහත්තයාගේ උඩ උස් පහත්වෙන ග්ර්ල් පිස්සුවෙන් වගෙ මහත්තයාගේ බෙල්ල වටෙ කිස් කරන්න පටන් ගත්තා.

බලන් ඉන්න බැරි තරමට මාව අවුල් වෙලා මම රුම් එකට අපු ගමන්,ශොටයි ස්කිනියයි ගලවලා බත්රුම් එකට රින්ග ගත්තා,ශවර් එක එරලා වතුරින් මාව නැවිලා යද්දි අර ලොකු යගදාව මට මැවිලා පෙන්න ගත්තා,මගෙ පියයුරු දීගෙ පහලට ගිය අත නන්ගියගෙ තොල් ගාව නතරවුනෙ,කොමඩ් එක උඩින් කකුලක් තියාගෙන නන්ගියව අතගාගත්‍තත් මගෙ ලෙ වල රත්විම අඩුවුන් නැ.

තුවාය පිටින්ම බෙඩ් එකට අපු මම එහෙමම හන්සි උනා අයෙමත් මගෙ අත මටත් හොරා නන්ගියව හොයාගෙන ගියා,ශිතලම ශිතල නන්ගිබබබෙ තොල් පෙති මගෙ අතින් හිමිට පිරිමැද්දා ශිතල තොල් මැදින් රසගුල හොයාගෙන මගෙ අගිලි මටත් හොරෙන්ම අතුල් වෙලා,හිමින් අත ගුල තුලට තවත් යමින් දගකරන්න පටන් ගත්තා,මට මැවිලා පෙන්න ගත්තා කලු ලොකු පයිය්ය ටොපා දීගෙ උරපුහටි මතක් වෙද්දී මගෙ යටි බඩ දීගෙ අපු දීය ගග මගෙ අත තෙත්කලා.

මට මහන්සියට නින්ද ගිහින් තිබුණා ගොඩක් වෙලා,ඉට පස්සෙ තිබුනු දේවල් ඉවර කරත් නුවා එනකල් මට පුදුම නොඉවසිල්ලක් තිබුනෙ,අද වෙලාව යනවා හිමින් කියලා හිතුනෙ.

කොහොමද බබා උදේ ඉදලා මොකද කලෙ, නුවාගෙ අදරෙත් එක්කම එයා අවා.

වෙනදාට වඩා ඉකමනට සෙරම ඉවරකරලා මම ගියා බෙඩ් එකට,එයා අද පරක්කුයි මගෙ හිතෙ අසාවයි නොඉවසිල්ලයි මට වද දේනවා.මම අද චුටිම ස්කිනියක් විතරක් දගෙන බෙඩ් එකට අවෙ. නුවන් අවිත් මගෙ ගවින්ම හන්සිවුනා,මම එයාගෙ සුදු පපුවෙ ඔලුව තියාගත්තා,හිමින් හිමින් එයාගෙ පපුවෙ රොම පිරිමදින්න ගත්තා,නුවා මගෙ නලල කිස් කලා,මම ලාවට එයාගෙ කුක්කුවා ටිකක් හපුවා,

ම්ම්ම්ම්ම් උරන්නකො මැනික,

එයා අදරෙන් ඉල්ලනවා,මම එයාගෙ චුටි ඩොට් එක දීවෙන් හුරතල්කලා,දත් වලින් විකුවා,තොල්පෙති වලට අරන් උරන්නගත්තා,එයා අසයි එකට මම දන්නවා.පපුවෙ රොම පිරිමදිනකොට එයාගෙ සරමත් උඩට එනවා මට තෙරුනා සරම අස්සෙන් අත දලා සුදු මල්ලියව අල්ලගත්තා උඩට පහලට කරලා තවත් ලොක්කලා,ටොපා පිරිමදින්න ගත්තා නුවා මගෙ කෙස් අස්සෙන් අත දලා මාව තවත් තදට පපුවට තෙරපන්නවා.එයාගෙ බන්ඩි වටෙම ඉබලා සුදු මල්ලියව හුරතල් කලා,මට දවල් අර ග්ර්ල් කරපුවා මතක්වුනා,මම හිමිට සුදු ටොපාට කිස් එකක් දුන්නා.

උරන්නකො බබා ප්ලිස්, නුවන්ගෙ හින් කෙදිරියත් එක්ක අපු ඉල්ලීම තවත් මගෙ අසාව වඩි කලා.රොසපාට ටොපා වටෙට කිස් කරලා මම දීවෙන් ටොපාව ලෙවකන්න පටන්ගත්තා නුවා කවදාවත් නැති තරමි කෙදිරි ගනවා එ සුසුම් වල හඩින් මාව තවත් කුල්මත්වුනා,මම හිමින් දත් නොවදින විදිහට කටටගත්තා හිමින් උඩට පහලට උරන්න ගත්තා නුවා දගලනවා මට නවත්වන්න හිතුන් නැ,ටික වෙලවක් යද්දි නුවන් මාව පෙරලගෙන උඩට එන්න හදද්දී මම එයාගෙ උඩින් ඉදගත්තා,ඉස්සිලා එයාගෙ සුදු මල්ලියව මගෙ පුසිගෙ තොල් අතරින් හිලට තියලා තද කරගත්තා වෙනදාට වඩා හිරකරගෙනම මල්ලි හිලට ගියා,මම ඉස්සි ඉස්සි කරද්දී එයා පොඩි එකෙක් වගෙ දගලනවා,හුස්ම අස්සෙන් කෙදිරිගනවා ටිකක් කරද්දී එයාගෙ කෙදිරිය වඩි වෙද්දී මට ශිතලක් එක්කම එක්කම එයාට ගියා කියලා තෙරුනා,එ එක්කම මගෙ පිටකොන්දේන් අපු හිරියක් එක්කම මගෙ ශිතල දීයපර ගලාගෙන ගියා.

ජිවිතයේ අලුත් වෙනසකුත් එක්කම ගොඩක් සුන්දර දවස් ගෙවිලා ගියා,නුවන්ගෙ අදරෙ ගොඩක් මෙ වෙද්දී මම වින්දා අපි දේන්නටම ටික දවසකට හරි වෙනම නිදහසේ ඉන්න හම්බඋන එකට ලොකු සතුටක් තිබුනෙ.

මම පොතකුත් අරන් එලියට අවෙ වෙනසකටත් එක්ක, හශිත් අවා එවෙලේම මෙච්චර දවසක් හිටියත් කවදාවත් අපිට කතා කරන්න හම්බවුනෙ නැ,එයා නපු ගමනන්ම වගෙ තෙත කොන්ඩෙත් පිහ පිහ අවෙ.

එයාලගෙ ගොඩක් තොරතුරු මට කිව්වා,එයාල ශිප්ට් එකට වඩට යන එකත්,ගෙදර කට්ටිඩගෙ නැයො වෙන බවත් කිව්වා.මගෙන් පොතකුත් ඉල්ලගෙන කතා කරකර ඉන්නකොට නිශා අවා.

සචි අක්කිටත් යලුවෙක් හම්බවෙලා තියෙන්නෙ,

ඔව් නන්ගි මෙච්චර දවසක් ඉදලා අදනෙ කතා කලෙ, මමත් උත්තර දුන්නා.

මෙයාව අල්ලගන්න හරි අමරුයි අක්කි, නිශා නොක්කාඩු කියනවා හශිට.

අපො මෙයා ඉන්නවනෙ ගෙදරම, හශිත් උත්තර දුන්නා.

ටිකක් වෙලා කතා කරකර ඉදලා දේන්නම ගියා හශිලාගෙ රුම් එකට. නිශාලගෙ නැයො වෙන්නෙ හශිලලු,මැරි කරන්න කලින් හශි ඉදලා තියෙන්නෙ මෙහෙ එ යලුකම ගොඩක් තවත් තියෙනවා කියලා මෙ දේන්නගෙ කතාවෙන් මට තෙරුනා.

රුම් එකට වෙලා ටිකක් නින්දකුත් දලා කලා එහෙම මම අය ගියා එලියට පොත බලන්න,ටික වෙලාවකින් කලබලෙන් එලියට අපු නිශා මව දකිද්දී තවත් කලබලඋනා,එ බවක් අගවන්නැතිවම මට යන්තම් කියාගෙන නිශා ගියත් මට අමුතුම කුතුහලයක් දනුනා,නිශාගෙ කොන්ඩෙත් හොදටම අවුල් වෙලා එ මදිවට ටි එකත් කනපිට,අනික මාව දකිද්දී මොකද එයා එච්චර කලබලඋනෙ පය 3කටත් වඩා එයා මොනා කලාද, බලමුකො මොනාද වෙන්නෙ කියලා.

රෙදි වනදිදි හශිලගෙ රුම් එකට එබෙන එක මගෙ පුරුද්දක් වෙලා,අදත් එබුනෙ නිකමට වගෙ එත් රවි බෙඩ් එකට වෙලා 4න් එකට එබිගෙන මල්ලියව හුරතල් කරනවා දකිද්දී මාව වෙවුලලා ගියා,එච්චර ලොකු මල්ලියව කොහොම හශිගෙ නන්ගියට දනවා කියද්දී පුදුම හිතෙනවා එත් මම එ දේන්නා ඉන්නවා දකලා තියෙනවනෙ.එ කලු ලොකු මල්ලියා එදා වගෙම මාව ගොඩක් අවුස්සන්න ගත්තා කලුපාට මැදින් රතුපාටට ටොපා පෙනකොට මට අතගලා බලන්න හිතුනා,ටිකෙන් ටික එයාගෙ අතෙ වෙගෙ වඩි වෙන්න ගත්තා සුදුපාටට ගොඩක් එයාගෙන් ඉහළට විදිනවා දකිද්දී මාව පුදුමාකාර විදිහට රත් වෙලා ගියා,බෙඩ් එකට අවාත් කලු මල්ලියව පෙන්න ගත්තා මගෙ ගතෙ උනුසුමනම් අඩු උන් නැ.මටත් හොරා මගෙ අත මගෙ මගෙ ස්කිර්ට් එකෙ ඉලාස්ටික් එක අතරින් පල්ලෙහට රුටගෙන ගිහින් මයිල් වල නතරවුනෙ,කලුපාට මල්ලියව මතක් වෙද්දී හිමින් හිමින් මයිල් ගස් අතර අගිලි දුවන්න පටන් ගත්තා,ශිතල අත රස නහර පුබුදගෙන රසගුලෙ නතරවුනෙ,රවිගෙ මල්ලියා වහගත්තු නෙත් ලග හිනෙන් වගෙ පෙද්දී මගෙ අතට ගොඩක් වෙලා රස විලෙ දග කරන්න ඔනඋන්නැ මගෙ ගතෙ තිබ්බ රස්නෙත් අරගෙනම මගෙ නන්ගියගෙ තොල්පෙති අගින් ශිතලට ගලාගෙන යනවා මට තෙරුනා.

මෙහෙම් ටික දවසක් ගෙවිලා යද්දි,මම කඩෙට යන්න පඩි බහිනකොටම කඩිමුඩියෙ උඩට එන නිශාව් හම්බඋනා,හයි අක්කි කියාගෙන නිශා කලබලෙන්ම හශිගෙ රුම් එකට රින්ග ගත්තා. මමත් කඩෙට යන එක නවත්තලා රුම් එකට අවා,ජනෙලෙ ගවට කිට්ටුඋනා.
මම ජනෙලෙන් බලද්දී නිශා ඉදගෙන ඉන්නවා බෙඩ් එකෙ,හශි රෙදි වගයක් නවනවා.

ඔයා තවම තරහින් අක්කි,

නැ නිශා තරහක් නැ,

ඔයා එහෙනම් එල්ලගෙන ඉන්නෙ,

නැ ඉතින් ඔයාට යලුවො ඉන්නවනෙ අද මොකද මෙ අපිව මතක් වෙලා,

එදා මම යන්නම ඔන අක්කි තෙරුම් ගන්නකො,කියලා නිශා අතින් අල්ලලා හශිව අද්දත්,

අල්ලන්නෙපා මව, කියලා හශි අහකටඋනා.

මොකක් උනත් දේන්නා අතර මොකක් හරි පොඩි හිත් අමනාපකමක් වෙලා වගෙ.හශිගෙ මුන හරිම නැ.

මෙහෙ එනවකො හලො නපුරියක් නොවි,

පිස්සු නැතිව යන්න නිශා මට මෙක අස් කරන්න දීලා,

නොහිතපු වෙලාවක නිශා හශිව පෙරලගත්තා බෙඩ් එකට එයාට හෙල්ලෙන්නවත් බැරි විදිහට හශිගෙ උඩින් කකුල් දේපඑත්තට දලා ඉදගත්තා,

මොකද කියන්නෙ,මම හිස් අතින් යන්න නෙමෙ අවෙ,

අතඅරින්වා හිතුනු හිතුනු වෙලාවට යන්නයි එන්නයි බැ,අනික යලුවො ඉන්නවනෙ අපිව මොනාටද,

නිශා හිරකරලා හශිගෙ අත් අල්ලගත්තා එයා දගලලා අත් ගලවගන්න උත්සහාකලත් නිශා බුරුලක් දුන්නැ,

මොකද ඔච්චර ගනන්,

නොන්ඩියට කියපු නිශා හශිගෙ මුනට පාත් උනා තොල්පෙති වලට කිට්ටු වෙන්න උත්සහා කලත් හශි මුන හරවලා මුන අහක්කරගත්තා.නිශා හශිගෙ කම්බුල් දීගෙ ඉබින්න ගත්තා ටිකින් ටික බෙල්ල වටෙටත් අපු නිශා හශිගෙ කන්පෙති පවා සියුම්ව ඉබලා හශිගෙ තොල්පෙති අල්ලගත්තා අත්වල ගර්හනය ලිහිල් කරද්දී නිශාට හශි අවනතවෙලා. හශිගෙ තොල්පෙති ඉවසිමක් නැතිව උරන්න ගත්තා.

ජිවිතෙ කවදාවත් නොදකින්න හිතපු දේයක් දකිද්දී මට අදහගන්නත් බැරිවුණා,අමුතුම පිලිකුලක් වගෙ දේයක් මට අවා.

නිශාගෙ කොන්ඩෙට මට දේන්නගෙම මුහුනු පෙන් නැතිවම ගියා,එයාගෙ කොන්ඩෙ හශිගෙ මුන වහෙන්න පාත් වෙලා තිබුනෙ.තොල්පෙති වගෙම මුනම ඉබලා නිශා කෙලින් වෙලා ගොඩක් අදරෙන් හශි දීහා බලලා හිනාවුනා.හශි දගෙන හිටපු කෙටි ටි එක යටින් අත දලා හශිගෙ පියයුරු පිරිමදින්න ගත්තා,අයම පාත් වෙලා තොල්පෙති නිශාගෙ තොල් වලට අල්ලගත්තා. බෙල්ල දීගෙ පහලට අපු නිශා ටි එක උස්සලා හශිගෙ තලෙලු හන්සයාව එලියට ගත්තා නිපල් එක විතරක් දීවෙන් එහෙට මෙහෙට කිති කව කව නිපල් එක සුප්පුකලා,අනිත් හන්සයත් ගන්න හදද්දී,එක පරටම ඉස්සිලා හශි ටි එක ගලවලා විසික්කලා හන්ස ජොඩුව මැද ඔලුව තියාගෙන හුරතල්වුනු නිශා දකුණු හන්සයාව අයෙමත් උරන්න ගත්තා හශි ගොඩක් අදරෙන් නිශාගෙ ඔලුව තව තවත් පපුවටම තද කරගන්නව දකිද්දී මට පුදුම හිතුනා හශි එයාගෙ පහසට මොනතරම් අවනත වෙලද කියලා.ගොඩක් වෙලා කුක්කු බීබි හිටපු නිශා ටිකක් විතර පල්ලෙහට එන්න ගත්තා හශිගෙ බුරිය වටෙ දීව දීවයද්දී නිශාගෙ දකුණු අත හශිගෙ ස්කර්ට් එක පාත් කරගෙන මයිල් හරිය පිරිමදින්න ගත්තා නිශාගෙ ස්කිනියත් ගලවලා දලා කුක්කුවක් හශිගෙ කටින් තිබ්බා.

මම හිතුවා වගෙම ලස්සනම ලස්සන සිහින් ලස්සන එගක් තිබුනෙ නිශාට මාවත් අමුතුම ලොකෙකට ගෙනියනව වගෙ මට හිතුනා,අසාවක් එක්කම ලොකු වෙනසක් අමුත්තක් මගෙ හිතට ගලාගෙන අවා.

පියයුරු වල දග දපු තොල්පෙති බුරියෙන් පහලට සෙමින් සෙමින් කිට්ටුවුනා,ලාවට පෙන්න තිබුනු මයිල් ගස් දීවෙන් හුරතල් කරන ගමන් ඩෙනිම් ස්කර්ට් එක පාත් කලා. ලස්සන රොසපාට සිහින් ජ්න්ගිය ඉතිරි වෙද්දී හශිගෙ ලස්සන හොදට පෙනුනා.හිමින් හිමින් අවසන් එකත් ගලවලා අයින් කරපු නිශා නන්ගිබබබෙ තොල්පෙති වල රස හොයන්න ගත්තා.කකුල් දේපඑත්තට පලල් කරලා නන්ගියගෙ තොල් දීව අගින් පිරිමදින්න ගත්තම හින් කෙදිරියක් පිටවෙන්න පටන්ගත්තා නිශා ගොඩක් හොද පුරුදු කරියක් වගෙ දීවෙන් නන්ගියව හුරතල් කරද්දී මෙ දේන්නා සම්බන්ධයෙන් ගොඩක් දේවල් මට තෙරුම්ගියා.නිශා රස හොය හොය රස ගගුලෙ කිමිදෙමින් නන්ගියගෙ තොල්පෙති උරන්නකොට සුසුම් එක්කම නැගුණු කෙදිරිය නිශාව තවත් වෙගවත් කලා,නිශාගෙ කෙස් වලින් අල්ලලා ඔලුව කකුල් මැදට තද කරගත්තා,හශිගෙ වෙගවත් කෙදිරියයි එන්නම වඩිවුනා,වෙවුලලා ගිය හශි සන්සුන් වෙද්දී නිශාගෙ තොල් අතර තිබුනු හිනහව එයාගෙ සතුට පෙන්නුවා.ටිකක් වෙලා තුරුල් වෙල හිටපු හශි නොහිතපු වෙලවක ඉදගත්තා. බෙඩ් එකෙ අනිත් අතට හිටපු හශි පුන්චි සිදුරෙන් මාව දකිද්දී මට කරකියාගන්න දේයක් නැතිවුණා.එ තොල්පෙති අතර තප්පරයට නැගුණු හිනාව මට රුම් එකට අවිත් බෙඩ් එකෙ පෙරලුනත් අමතකවුන් නැ, එ දේන්නා කරපු දේවල් වලට රත් වෙලා අවදී වෙලා තිබුනු හගිම් ඔක්කොටම වඩා හශිට අය මුන දේන්නෙ කොහොමද කියන දේ මට වද දුන්නා. කල්පනා ලොකෙදීම නින්ද ගිහින් තිබුනු මම අහරුනෙ දේරට ගහන සදදේට මෙනම් හශිම්‍යි එත් කොහොමද මම දේර අරින්නෙ බෙඩ් එකෙ ඉදගෙන ටික වෙලාවක් ගියත් එයා යනපටක් නැ,මම නැගිට්ටා.දේර අරිනවද නැද්ද දේලොවක් අතර තිබුනු හිත ඉස්සර කරන් මගෙ දේපා දේර දීහාවට ගියා.
මගෙ හිත තිබුනෙ ගොඩක් නොසන්සුන් වෙලා,හශිට කොහොමද මුන දේන්නෙ කියන එක හිතට වද දේද්දීම මම දේර අරියා.

කොහොමද සචි නිදියගෙනද හිටියෙ.,

ඔව් පොඩි නින්දක් ගියා,

අදමනෙ රුම් එකට අවෙ ලස්සනට තියන් ඉන්නවා නෙද,

Thanks,

ඔයත් ගොඩක් ලස්සනයි,

Thanks, එ කතාවනම් මට එච්චරම අල්ලුවේ නැ,එයා හිටපු ස්කර්ට් එකයි ස්කිනියයි පිටින් අවිත් හිටියෙ.ස්කිනිය අස්සෙන් එයාගෙ පපුව ගොඩක් පෙනුණේ අපෙ බෙඩ් එකෙන් එයා ඉදගත්තහම මම එත් බලන්න ගියෙ නැ.

බොන්නෙ කුල් මොනාහරි බොනවාද,දේයියනෙ කියලා අපෙ රුම් එකට අවෙ එයානෙ මොනාවුනත්.

එපා ඔයාට කරදරයක් නෙද,

අයියො ඔක මොකක්ද,මම අපෙ පුන්චි කිචන් එක දීහාට ගියා එහෙම කියාගෙන,එයා අනවශ්‍ය මුකුත් නොකිව්ව එක මට සනසිමක්වුනා.

එයාත් මගෙ පිටිපස්සෙන් එන සදදේ අහුනා,එයා වට පිට
බල බල අපෙ රුම් එක වටෙම ගියා.

ඔයා හොද පිලිවෙලට ලස්සනට තියන් ඉන්නවා මටනම් බැරිම එක,හශි ලගටම අවිත් කිව්වා.එක හරි එයාලගෙ රුම් එක පිලිවෙලක් නැ,මම දකිනවනෙ.

පිටිපස්සෙන් හිටපු හශි නොහිතපු වෙලවක පිටිපස්සෙන් බඩ වටෙ අත දලා මාව බදාගත්තා.මට අසාවකුත් එක්කම බයකුත් අවා.

ඔයා මොනාද බැලුවෙ හොරෙන්,මගෙ කන්පෙත්තටම දේතොල් තියලා හිනියට එයා අහද්දී මාව ශිතලවුනා. එහෙම අහද්දී මාව පුදුම අපහසුවකට පත්වුනා. මගෙ මුනෙ වෙනස නොපෙනෙන්න පිටිපස්සෙන් හිටපු එක මගෙ වසනාවක්වුනා.

ම්ම්ම්ම්ම් හොර කෙල්ල මොනාද බැලුවෙ,

මම රෙදි වනදිදි නිකමට එබුනෙ එතකොටමයි ඔයා දක්කෙ,

වෙන මුකුත් දක්කෙම නැ,

නැ,මමත් ශෙප් වෙන්න හිතාගෙන කිව්වා.

මාවයි නිශාවයි දකිද්දී මොකද හිතුනෙ,

මුකුත් නැ සචි එක ඔයාලගෙ දේයක්නෙ මම එබුන එකට realy sorry, මම කියාගන්න බැරිව හිටපු දේ කිව්වා. එයා මාව තවත් තදට තුරුල් කරගත්තා එයාගෙ බෙසියර් එකක්වත් නැති පියයුරු මගෙ පිටට තවත් තදින් තෙරපුවා.මෙ අමුතු පහස හගිම් අවිස්සුවත් එ වෙලාවෙ මට එයාගෙන් අයින් වෙන්න ඔනවුනෙ. කුල් ඩිර්න්ක් එකෙ පිහිටෙන් මම හිමිට බිස්කට් එකත් අරගෙන රුම් එකට අවා.

කට්ට කෙල්ල,කියලා එයා බෙඩ් එකෙන් වාඩි වෙලා බිස්කට් එකක් කන්න ගත්තා.එයා අනන් මනන් විස්තර කියව කියව කුල් එක බිව්වා,එයගෙ නෙත් මගෙ දනහිසට උඩින් තිබුනු ශොට අස්සෙන් කකුල් දීගෙ දුවනවා මම හොදටම දුටුවා.

මම යන්නම් තව ටිකෙන් යන්නත් ඔන රවිට මොනාහරි හදන්නත් ඔනා,කියලා හශි නැගිට්ටා.

මමත් නැගිටලා ටෙරෙ එක ගන්න යද්දි,අයෙත් එක තප්පරයට මාව තුරුල් කරගත්තා. වචනයක්වත් කියන්න කලින් එයා මගෙ තොල් එයාගෙ තොලට අල්ලගත්තා.

මම අයින් වෙන්න උත්සහාකලත් එයාගෙ සවිමත් අත් බෙල්ල වටෙන් අත දලා මාව හිර කරගත්තා.මගෙ යටිතොල සුප්පුකලා මම කටපියාගෙන හිටියෙ එයා උඩුතොල සුප්පුකරද්දී මගෙ දත් අස්සෙන් දීව අල්ලගත්තා එයාගෙ දීවෙන් මගෙ දීව පිරිමද්දී කවදාවත් නොවිදපු රසයකින් මාව කිතිකෙවුනා. මගෙ කට වටෙම දීවෙන් පිරිමදින ගමනන්ම මාව තවත් තදින් එයාට තුරුල් කරගත්තා.එයාගෙ පියයුරු මගෙ පියයුරු වලට තද වෙලා තිබුනෙ.මගෙ තොල් වලින් තොල් අයින් කරන් මගෙ නලලට නලල තියන් එයා ටිකක් හිටිය.

Sorry මැනික අද මට ලෙට් අය එන්නම්,ඔයාව විනාඩියකට මදි වස්තුවෙ කියලා තොල් වලට කිස් එකක් දීලා එයා ගියා.

බෙඩ් එකෙන් ඉදගෙන මම කල්පනා කලෙ වෙච්චදේ.එ දේට මගෙ හිත අදීලා යනවා කියලා මට තෙරුනා එ වගෙම හශිගෙ ගර්හනයට මාව අහුවෙනවා කියලා මට තෙරුනා එ වෙලාවට මමත් එයාට ඉබෙම අවනතවෙනවා,හොදම දේ අය එයාට අවස්ථාවක් නොදේන එක.

මෙ කිසිම දේයක් නුවන් එක්ක කියන්න ගියෙ නැ,මෙ නිදහස් ජිවිතෙ වගෙම නුවන්ගෙ මම බලාපොරොත්තු නොවුනු අදරෙ නැති කරගන්න ඔනවුන් නැ මට.

මෙ ටිකෙම වහිනවා රෙද්දක්වත් වෙලගන්න නැ,රුම් එකට වෙලා පොතකට එබිගෙන හිටපු මට සිහියක් අවෙ එක පරටම වහින සදදේට,ඉයෙ නුවා අදපුවා හොදලා වෙලෙන්න දලා මම රෙදි ගන්න ගමන් පුරුද්දට වගෙ එබුනා හශිලාගෙ රුම් එකට අයෙ බලන්නෙම නැ කියලා හිටියත් මටත් කලින් නෙත් ඉස්සරවුනා. රවි මල්ලියව හුරතල් කරනවා ඉදලා ඉදලා මම එබුනොත් මොකක් හරි එකක් තමා.

රවිගෙ ලොකු යගදාව දකිද්දී මාව හිරිකඩට තෙමෙන එකත් අමතකවුනා ශිතලට වඩා මම ගොඩක් අසා කරපු කලු පොල්ල මාව උනුසුම් කලා,අනිත් අතට යන්න හදද්දීම ලිස්සපු පාර ලග තිබුනු බෙසමෙ කකුල වදුනා,එකෙන් අපු සදදේට රවි මෙ දීහා බලද්දී මාව දකිද්දී කලබලවුන පාරට බෙසමත් පෙරලගෙන මම රුම් එකට අවෙ.ලාවට වගෙ පොඩ්ඩක් උරපත්ත රිදුනා ජනෙලෙ වදිලා.ඉටත් වඩා එදා හශි වගෙම හශිගෙ හස්බන්ඩ් මාව දකින්න අති කියලා මට හිතුනා.

දේරත් එරගෙන එකපාරටම රවි රුම් එකට එද්දී මට කටවුත්තර නැතිවුනා.

මොකදවුනෙ ඔයාට තුවාල නැ නෙද,

නැ නැ ලිස්සුවනෙ,

කොහෙහරි වදුනා නෙද,

නැ අවුලක් නැ,

මෙ වහින වෙලෙ කොහෙද එලියට ගියෙ, කියපු එයා කොරිඩො එක දීගෙ ගියා. සෙරම ටික මට්ටු කියලා තෙරෙද්දී මට පුදුම ලජ්ජාවක් අවෙ.අත් නැති ස්කිනියෙන් උරපත්ත අත ගද්දීම රවි අවාඅ,කට කොනක තිබුනු හිනහවට මට පොලව පලන් යන්න හිතුනා.

උරපත්ත වදුනද, අහපු රවි අවසරයක් නැතිවම අත අල්ලලා බැලුවා,එයා අල්ලපු ගමන් මාව අමුතුම හිරියකින් වෙවුලලාගියා. මගෙ මුනටම එබුන එයා.,

මුකුත් නැද්ද ගාගන්න, මම නැ කියන්න ඔලුව වනුවා.

ඉන්න මගෙ ගාව අති අරන් එන්නම්,

රවි ගියා මට හිතාගන්නවත්බැ වෙච්චදේ.ගිය පයින්ම රවි අවා.මගෙ ගවින් හිටගෙන උරපත්තට අත තිබ්බා.බාම් එක ටිකක් තවරලා,

හොදටම රතු වෙලා තදින් වදුනා නෙද,මම එකටත්
ඔලුව වනුවා.

එයා හිමින් හිමින් බාම් ගාගා මගෙ උරපත්ත පිරිමදිනවා පුදුම සනිපයක් මට දනුනෙ.එයාගෙ අත ටිකින් ටික උරපත්තෙන් පල්ලෙහට යනවා මට තෙරුනා උරහිසේ පල්ලෙහටම පිරිමදින්නවුනා,ස්කිනිය අස්සෙන් අත දලා බෙසියර් ඒකෙ පටිය දීගෙ පල්ලෙහට අතගාන්න ගත්තා,වම් අතින් පිට අතගගා දකුනු අතින් මගෙ කෙස් අස්සෙන් ඔලුව පිරිමදින්න ගත්තා කන්පෙත්ත දීගෙ කම්බුල් වටෙම අතගගා බෙල්ල දීහාට අතගෙනිච්චා,මෙ උනුසුම් පහස ගොඩක් කාලයක් බලාපොරොත්තුවුනා වගෙ එයා හිටගෙන ඉද්දී එයාගෙ ශොටත් ඉරාගෙන ඉස්සරහට එන්න දගලන යගදාව මගෙ මුන ගාවමයි තිබුනෙ එක දකින්න අතගාන්න නොඉවසිල්ල තිබුනත් මම හන්ගගෙන හිටියා.

බෙල්ලෙන් නොනැවතුනු අත ස්කිනිය උඩින් පියයුරු පිරිමදින්න ගත්තා මිරික මිරික පියයුරු පොඩි කරලා බෙල්ල දීගෙ පහලට ගෙනිච්ච අත ස්කිනිය අස්සෙන් බෙසියර් එක උඩින් අතගානවා හිරට තිබුනු බෙසියර් එකට අත දලා නිපල් එක විතරක් මිරිකුවා,ඉවසගන්න බැරිම වෙද්දී මම රවිගෙ අතින් අල්ලුවා. අත අරගෙන මාව එයා හන්සි කෙරෙව්වා බෙඩ් එකට අවිත් මගෙ එගට බරවෙලා මගෙ මුලු මුනම ඉබින්න ගත්තා බෙල්ල වටෙම ඉබල මගෙ තොල් අල්ලගත්තා එයාගෙ කලු ලොකු තොල්පෙති වල තිබුනු ගනකමට වෙනස්ම රසයක් අවෙ මගෙ තොල් දීව එයාගෙ දේතොල් වල අනසකට යට වෙද්දී එයාගෙ අත මගෙ හන්ස ජොඩුව හොදටම මිරිකුවා ස්කිනිය ගලවලා බෙසියර් එක උඩින් කුක්කු බොන්න හදනවා බෙසියර් එකෙ පටි පන්නන්න හදද්දී මම බෙසියර් එක ගලවලා දුන්නා හන්සයින්ගෙ ලස්සනවත් නොබලපු එයා පිස්සුවෙන් මගෙ කුක්කු උරනවා එයාගෙ රලු අත බන්ඩි දීගෙ ගිහින් ස්කර්ට් එක ගලවලා විසික්කලාන් පන්ටිය උඩින් මගෙ නන්ගියව අතගානවා මට කෙදිරියක් පිටවෙනකම්ම කුක්කු උරපු රවි එයාගෙ ටි එක ගලවලා මගෙ කලවා ලෙවකන්න ගත්තා ජ්න්ගියත් ගලවලා මගෙ නන්ගිබබබෙ හිල හොයන්න ගත්තා දීවෙන් එයා උමතුවෙන් ලෙවකනකොට මට යන්න අවා මුලු ශරිරෙන්ම අපු ගින්දරක් එක්කම මට ගොඩක් ගියා කවදාවත් මෙච්චරවෙලා ගිහින් නැ එ වගෙම ගොඩක් ගියා.

කලිසම අස්සෙන් එලියට ගත්තු ලොකු මල්ලියා මගෙ පිම්බිච්ච නන්ගිබබබෙ හිලට තියලා තද කරද්දී මගෙ නන්ගියව ඉරෙයි කියලා හිතුනෙ රීදුනු තරමට හයියෙන් කෙදිරි ගවුනා එයගෙ වෙගෙන් කරන්න ගත්තා මට අයෙත් යනවා විතරයි මතක.
රවිගෙ පහසින් හෙම්බත්වූනු පාර මට හොදටම නින්ද ගියා එයා 3 න් පාරක් විතර හිටියා මගෙත් එක්ක,මගෙ යටි බඩ හොල්ලන්න බැරි වෙන්න කකියනවා.මම වොශ් එකක් දගෙන කිම් ටිකකුත් ගාගත්තා.එදා නුවන්ටත් නොතෙරෙන්න මම ශෙප් එකෙ නිදියගත්තා.

දවසක් මම ගෙදර බෙඩ් එකෙ පොතක් බලද්දී හශි අවා රුම් එකට.මගෙත් අසාවකුත් තිබුනු හින්දා එයා එනවට මුකුත් කිව්වෙ නැ.

කෙල්ල ඉන්නෙ මර ජොලියෙ නෙද,

මොනා කරන්නද හශි පොතක් බලනවා ඔයාට දුන්න එක බලලා ඉවරද,

නැ කෙල්ලෙ තව ටිකක් තියෙනවා,

නුවන් ඉරිදාට විතරද නිවාඩු,

ඔව් පොයත් තියෙනවා,

අපෙ එක්කෙනත් එහෙම තමයි අල්ලන්න හරි අමරුයි,

එයා බෙඩ් එකෙ ඉදගෙන මගෙ අත හිමිට පිරිමදින්න ගත්තා,එයාගෙ චුටි ගවුමට තලෙලු කකුල් පෙනවා හොදටම මගෙ ලගම හිටපු එයාගෙ සුවඳත් හොදටම අවා පටි තියෙන ගවුමට යටින් බෙසියර් එකක් නැ කියලා මට හොදටම තෙරුනා,අද මෙයා අවෙ මගෙන් ලොකු දේයක් බලාපොරොත්තුවෙන් කියන එක අමුතුවෙන් හිතන්න දේයක් තිබුනෙ නැ.මගෙ අතෙ තිරනය තිබුනෙ.එයා හිමිට බෙඩ් එකෙ දීගාවුනා ගවුම කලවා දීගෙ උඩට ගියහම එයාගෙ ගවුම විතරයි තියෙන්නෙ කියලා මට පෙනුනා.කලු පාට පුසිව දකිද්දීම එයා ගවුම හදගත්තා.

මොනාද බොන්නෙ හශි,

ඉල්ලන දේයක් දේනවද,

තියෙන දේයක් තමා,

අපො හොදට තියෙනවා,කියලා කට කොනකින් හිනාවෙද්දී මට තෙරුනෙ,එයා මාව අදීද්දී එයා ලගටම හන්සිවුනා මවත්.

නිශා නැද්ද අද,

එයා නැ බබා,කියලා එයා මගෙ උඩට අවා මගෙ තොල් වලට පාත් වෙද්දී මම මුන හරවගතතා,

මගෙ කනට තියලා, මොකද ලමයෝ,

මම එච්චර අසා නැ හශි,

එ පුරුදු නැති හින්දනෙ,කියලා කන්පෙත්ත දීගෙ කම්බුල් ඉබිනවා,පියයුරු වලට පපුව තද වෙලා, මාව එදා වගෙම නුහුරු උනුසුම්න් ගිනියම් වෙනවා කියලා මට තෙරුනා,නුවන්ගෙවත්,රවිගෙවත් නැති සියුම් පහසින් හශි මගෙ රුහිරු රත් කරා.මගෙ උඩු තොල් වලින් පටන් අරන් යටි තොල සුප්පුකලා කට වටෙම දීවෙන් පිරිමදින්නවුනා දීව එයාගෙ දීවට පටලගත්තා,මගෙ අස් වලට එබිගෙනම හිටපු හශිගෙ නොඉවසිල්ල නෙත් වල තිබුණා,දීව සුප්පුකරකර කොච්චරනම් වෙලාවක් හිටියද කියලා මතකවත් නැ මට,පිරිමියකුගෙන් කවදාවත් නොවිදපු සියුමැලි පහස මාව උමතු කලා.

අසයිද සචි,

හ්ම්ම්ම්,

මගෙ බෙල්ල වටෙම ඉබින ගමන් පියයුරු පොඩිකරන්න ගත්තා,

කො නැගිටින්න,

මම ඉස්සුනහම එයා මගෙ ටි එක අයින්කලා.මගෙ බෙසියර් එකෙ හක් එකත් එයාම ගලවලා බෙසියර් එක යටින් තන් පොඩිකරන්න ගත්තා තන් වල අග ඩොට් එක හිමිට මිරිකුවා එක තනයක් එලියට අරන් එයා දීවෙන් ලෙවකනකොට මම බෙසියර් එක ගලවලා විසික්කලා,මම එයාගෙ කෙස් වලින් අල්ලලා උඩට පහලට කරද්දී එයා උරන්න පටන්ගත්තා කුක්කු ඩොට් එක විතරක් උරපු හශි මගෙ තනෙම උරනවා මම එ සියුම් රසය කවදාවත් විදිලා තිබුනෙ නැ,කිසිම හදිසියක් එයාට නැ,මම එයාගෙ ගවුම ඉස්සුවා.

ගලවගන්න බබා,කියලා එයා ඉස්සිලා මගෙ තොල්පෙති උරනවා. මම ගවුම බෙල්ලටම ගත්තාම එයා ඉස්සිලා මට ගවුම ගලවගන්න පහසුකලා.එයා තව ටිකක් ඉස්සිලා එයාගෙ තනෙ මගෙ කටින් තිබ්බා,ගලක් වගෙ හයියයි කුක්කුවා මගෙ කට පිරෙන්නම එකක් කටට අරන් තිබුනෙ නැ,මට නුවාගෙ චුටි කුක්කුවා මතක්වුනා මම තොල් වලට අමරුවෙන් අරන් උරන්න කොච්චර ඔට්ටු වෙනවාද.

මගෙ පියයුරු එයා සියුම්ව අතගගා එයාගෙ තනෙ මගෙ කටට තවත් ලන්කරනවා.එයාගෙ පියයුරු දේකම මට කියලා උරවගෙන එයා මගෙ කුක්කු බිව්වා.මගෙ ශොට අස්සෙන් අත දලා කලවා පිරිමදින්න ගත්තා.මගෙ පපුව බඩ ඉබින ගමන්ම ශොටයි ජන්ගියත් එයා ගලවලා. එයා ඉදගත්තා මගෙ කකුල් මැදින්

ඔයා ගොඩක් ලස්සනයි සචි,

Thanks,ඔයාත්. එයා එහෙම ඉදන් ඉද්දී එයාගෙ ලස්සන ගොඩක් පෙනුනා පිම්බිච්ච එයාගෙ පුසිව දකිද්දී මට ලෙවකන්න හිතුනා.එත් මම ඉස්සර වෙන්න ගියෙ නැ,

කකුල් දේපඑත්තට කරලා කලවා අතගගා ඉබිනවා කලවා දීගෙ ඉහළට අපු හශි නන්ගියගෙ මයිල් පිරිමදින්නවුනා කිතිකවිගෙන අපු මිහිරට මාව වෙවුලලාගියා මයිල්ගස් දත් වලට තියලා රිදේන්න අදලා නන්ගියව ලෙවකන්න ගත්තා.නන්ගිබබබෙ තොල්පෙති සුප්පුකලා කටටම අරගෙන තොල්පෙති උරද්දී මගෙ නන්ගියව ලොකු වෙලා පිම්බිලා අවා තොල් අගට ගිහින් හිල මතුකරගෙන හිලට දීව දද්දී නන්ගියගෙ සියුම්ම නහර පවා අවදී වෙලා දීවෙ පහස තව තවත් හොයන්න ගත්තා,මුලු එගම ගිනියම් කරගෙන මට චුට්ට චුට්ට යනවා,එ එක්කම මැ මල දීව අගින් පිරිමදින්න ගත්තා මැ මල වටෙ දීව ගෙනිච්චා මම පිස්සුවෙන් වගෙ කෙදිරිගාද්දී එයාගෙ දීවෙ තුඩ වෙගෙන් කරන්න ගත්තා මගෙ ලෙ නහර ගිනියම් කරගෙන මට යද්දි මම එයාව නවත්තන්න උත්සහා කලා එයා නැවත්තුවෙ නැ මට දරාගන්න බැරිව කෙදිරිගාගා දගලද්දීත් එයා මගෙ මැ මල සුප්පුකලා නන්ගියගෙන් ගලන ජුස්වත් නොබි මට පන නැතිවෙනකම්ම එයා සුප්පුකලා නන්ගියව හිරිවැටිලා වගෙ එයා නවත්වද්දී.එයා මාව තුරුල් කරගත්තා අදරෙන් මාව පිරිමදින්න ගත්තා.

අමරුයිද සචි,

හ්ම්ම්ම්,

පිස්සි හොදයිද,

හ්ම්ම්,

මහත්තයායට වඩා හොදයිද,

නැ,

යනවා බොරු නොකියා,එයා අමනාපෙන් කිව්වා.
මම එයාව තුරුල් කරගත්තා,

එහෙම නෙමෙ ලොකු වෙනසක් තියෙනවා කෙල්ලෙක්ගෙ හගිම් තව කෙල්ලකුට තෙරෙනවානෙ නෙද,

එ කිව්වෙ ඔයාට මොනාද දනුනෙ සචි,

පිරිමියෙකුට වඩා සුමුදුයි,

මෙයාගෙ බර වචන කො මට නැද්ද,

මොනාද,

ඔයාගෙ සුමුදු දේ,

එයා මාව තුරුල් කරගත්තා,එයාට ඔන දේ මට තෙරුනා.

ඔයාගෙ වරෙ බබා,එහෙම කියලා මාව තදින් තෙරපගත්තා.

එයා මට දුන්නා වගෙම ගොඩක් දේවල් එයාටත් දුන්නා.අපි ගොඩක් සතුටුවුනා.අලුත් නවාතැන මගෙ ජිවිතෙට පුදුමාකාර අලුත් අත්දැකීම් වලින් පුරවනවාඅ.
අලුත් අත්දැකීම් ගොඩකින් මගෙ අලුත් ජිවිතෙ ගෙවිලා ගියා නුවන්ට හොරෙන් මෙ දේවල් කරන්න මට පුලුවන්වුනා මම ටිකෙන් ටික එ දේවල් වලට නැබුරු වෙන්න ගත්තා වරදක් කියලා දැනුනත් එ වෙනස් රසට මාව වහාවැටිලා හිටියෙ.

රවිවටයි මටයි අය අවස්ථාවක් හම්බවුනෙ නැ,එත් හශි දවස් දේක තුනක්ම අවා.අද කට්ටියම ඉන්නවා හශිලටයි අපිටයි නිශාලගෙ ගෙදර ඩිනර් එකට එන්න කිව්වා නිශාගෙ බර්ත් ඩෙ එකට.

යමුද නුවා

තව ටිකයි බබා

මෙයාට ගනක්වත් නැ හශි සදදේකුත් දලා ගියා යනවා කියලා කියන්න.

තවත් ටික වෙලාවකින් අපි දේන්නත් පල්ලෙහට අවා.රවි කාටත් හොරෙන් ලෙන්ගතුව හිනාවුනා අපි දේන්නා එදායින් පස්සෙ හරියට මිට් වුනෙ අද.

ඉතින් මෙගොල්ලො සෙරම අල්ලගන්න හරි අමරුයිනෙ නෙද, මදු කිව්වා.

අපො අපෙ එක්කෙනාව දකින්නත් නැති දවස් තියෙනවා,හශිගෙ කතාවට කට්ටියම හිනාවුනා.

ජොබ්ස් වල විදිහටනෙ නෙද නුවන්,රවි

එක හරි ඉස්සර වගෙ කො නිදහසක්,අපෙ නුවන්ටත් ජොබ් එකෙන් තොර ලොකයක් නැ නෙ,

අපි යමු හොද ටිප් එකක් හශිගෙ යොජනාවට කට්ටියම එකග වුනා.

කට්ටිය කන්න ඉදගත්තා මගෙ ඉස්සරහින්ම රවි ඉදගත්තා එයාගෙ බැල්ම සැරින් සැරෙ මගෙ දීහාටමයි තිබුනෙ මම නොදැකපු විදිහටම ඉන්න උත්සහාකලත් මගෙ බැල්මත් මටත් හොරෙන්ම රවි දීහාට යොමුවුනා එ බැල්ම මාව එදා දවසට මාව මනසින් අරන් ගියා.එ රසයෙන් මාව අවදී වෙද්දී මගෙ කකුල පගනවා තෙරුනා.

රවිගෙ දීහා බැලුවට එයා හිටියෙ වෙන කතාවක මගෙ වමෙ හිටියෙ නුවන් දකුණු කකුල පගන්නෙ දකුණේ හිටියෙ නිශාගෙ මල්ලි මම කොල්ල දීහා බැලුවත් එයාගෙත් මාව ගනන් ගන්න ගතියක් තිබුනෙ නැ, මම කකුල ටිකක් මෙහෙට කරගත්තා ටෙබල් එකට ලගම නිසා කගෙ කකුලද කියලා හොයන්නත් බැ,අයම කකුල උඩින් තියද්දීම මම කකුල ගන්න හදද්දී නිශාලගෙ මල්ලිගෙන් ගිය හිනාවට ශුවර් එකටම එයා කියලා මම දනගත්තා කකුල ගන්න විදිහක් නැ තද කරන් හිටියෙ මට රිදේනවා එයා ටිකක් බුරුල් කලා මම ගන්න හදනවා තෙරුනොත් අය තද කරයි කියලා මම මුකුත් නොකර හිටියා එයා හිමිට එයාගෙ කකුලෙන් කකුල අතුල්ලන්න ගත්තා ටික ටික එයා එහෙම කරද්දී මම දගලන් නැතිව හිටියෙ හරි අමරුවෙන්.ටිකෙන් ටික වලලු කර හරියට කකුල ගෙද්දී අමුත්තක් අවාත් මම නොදන්න විදිහටම හිටියා.

එයා එක පාරටම මගෙ කලවා උඩින් අත තිබ්බා මෙකට පිස්සුද මන්ද කවුරුත් දකිවි කියන බයට මාව හිරිවැටිනා
මම උපරිම සමන්‍ය විදිහට ඉන්න බැලුවාට මෙයාගෙ අත එන්න එන්නම උඩට එනවා මම කරුමෙකට වගෙ අද කොට ස්කර්ට් එකක් දගෙන අවෙත් ඉදගෙන ඉද්දී තවත් උඩට ගිහින් කලවා වලින් බගෙකට වඩා එලියෙ මුට ගනාක්වත් නැ මට කවුරුහරි දකි කියලා පුදුම බයකින් හිටියෙ මු එන්න එන්නම ස්කර්ට් එක උස්සලත් අතගෙනිච්චා මෙගොල්ලන්ගෙ කතාව ඉවරවෙන පාටකුත් නැ මට පුදුම අසරණකමක් අවෙ,හශි දීහා බැලුවා එයා කතාවටම වහාවැටිලා මට නැගිටින්න විදිහක් නැතිව හිටියෙ.හශි බලද්දීම මම හොරෙන්ම කොල්ලව පෙන්නුවා එයා නෙත් වලින් අහද්දී මම යට පෙන්නුවා මු ගානක්වත් නැතිව අනික් අතින් 4න් එක ඔබනවා.

සචි අපි පොඩි සපොර්ට් එකක් දේමුද අන්ටිට, කියලා හශි නැගිට්ටා.

යමු එහෙනම්, කියද්දිම පොඩි එකා අත ගත්තත් නැගිටින්න විදිහක් නැ ස්කර්ට් එක තියෙන්නෙ සැහෙන්න උඩ හින්දා,අතින් හදලා ශෙප් එකෙ නැගිට්ටා.

මොකද බන් කවි මල්ලි පෙන්නුවෙ

හොද මල්ලි තමයි උබලගෙ

මොකද උනෙ කියපන්කො

පස්සෙ කියන්නම්,කියලා මදුව පෙන්නුවා,අපිට අස් කරන්න දේයක් තිබුනෙ නැ මදු සෙරම කියලා.අපි සලෙ දීහාට එද්දීත් නුවනුයි රවියි කතාව එගොලො ඔය හරියකට මිට් උනාමයි කොල්ල නැ.

සෙටියෙන් ඉදගෙන හශි අත තිබ්බා කලවා උඩින්.

විකාර නැතිව ඉදීන් එකෙක්ගෙන් බෙරුනා විතරයි උබත් එනවා,කියලා මම අත අයින්කලා

මොකදවුනෙ කියපන්කො

අරු මගෙ කකුල පගලා කලවා අතගාන්න ගත්තනෙ,හශිට හෙන හිනාවක් ගියා

උබ ඉතින් කොටට කොටෙ සුදු කකුල් පෙන්නද්දී උට අසා හිතෙනවා නෙන්නම්

මම මර බයෙ හිටියෙ කවුරුහරි දකිකියලා

මු පොඩි කමටද බලපන්කො අපි ඔකට හොද ගෙමක් දේමුකො වෙලාවක,කියද්දිම නුවන්ලා අවා.

දේන්නගෙ කතාව ඉවරද,හශි අහුවා

අපො ඔයාලගෙ වගෙ ඔපදුප නැනෙ

එක දවසකට මෙයාලා අපිට කියන එවා සචි යමු රවි හෙට මම 6

අපි යන්තම් මමනම් උදේ නිවාඩු,කියලා රවි බැලුවෙ මගෙ මුන දීහා එ බැල්මෙ තිබුනු කතාව මට තෙරුම් ගන්න බැරිවුන් නැ.අපි මදුලට සමුදීලා අවා.

බෙඩ් එකට අවාත් මට සිහිය තිබුනෙ රවි හෙට නිවාඩු කියලා නොකියා කියපු කතාවට නුවන් මාව තුරුලට අරන් කිස් කරලා ලන්වුනත් මම මහන්සි බව හගවලා තුරුල්වෙලා නිදියගත්තා.

උදේ නුවා යනකම් මට පුදුම නොසන්සුන්කමක් තිබුනෙ නුවා ගිය ගමන් ගෙදර සෙරම කරලා ඉක්මනින් මම ඉව්වා කොයි වෙලාවක හරි රවි එයි කියලා මගෙ හිත කිව්වා. සෙරම ඉවර කරලා මම බත්රුම් එකට ගියා නාගන්න,රවිගෙ බැල්මයි අද නිවාඩුයි කියපු විදිහට එයා එයි කියලා ලොකු විස්වාසයක් මට තිබුනෙ.

මම කොන්ඩෙට සැම්පු කරලා අය ශවර් එක යටට වෙලා ඉද්දී බත්රුම් එකෙ දේර දීහායින් අපු පොඩි සදදේට බැලුවා රවි නෙත් පුන්චි කරන් බලන් ඉන්නවා.

මාත් එන්නද

ඔතෙන්ට අවෙත් අවසරඅරන් නෙමෙනෙ නෙද,එයා ටි එක ගලද්දී මම ශවර් එකටවුනා එයාට පිටුපලා.එයා පිටිපස්සෙන් මාව තුරුල්කරගත්තා එයාගෙ අත් වලින් මාව හිරකරලා පිටිපස්සෙන් බදාගෙන මගෙ බෙල්ල ඉබිනවා,එයාගෙ මල්ලියා මගෙ තට්ටම් වල තෙරපෙනවා.

ලස්සනයි

එදා පෙනුන් නැද්ද,එදා වචනයක්වත් කතා නොකරම මාව පිස්සුවෙන් වගෙ දරදඬු විදිහට මාව නතුකරගත්තු කෙනා අද පොඩි එකෙක් වෙන්න වගෙ.

එදාට වඩා ලස්සන වෙලා

හශිත් ලස්සනයිනෙ

ඔයා වෙනස් බබා.එයා අත් දේකෙන්ම පියයුරු පොඩි කරකර බෙල්ල වටෙ ඉබිනවා ශිතල වතුරින් නැවිලා ඉද්දී රවිගෙ පහස මාව ටික ටික උනුසුම්කලා එයා බෙල්ල හරවගෙන මගෙ තොල්පෙති එයාගෙ තොල්පෙති වලට අල්ලගත්තා මගෙ තොල උරනගමන් එයාගෙ පත්තට මාව හරවගත්තා ශිතල වතුරත් එක්ක එයාගෙ දීව මගෙ කටෙ දගකරද්දී මම මල්ලියව අතගාන්න ගත්තා කොමඩ් එක උඩින් වඩිවෙලා මාව ලගට ගත්තා.

ගන්න බබා,එයාගෙ ලොකු මල්ලියව පෙන්නලා කියනවා.

මම කොමඩ් එක ගාවින් දනගහෙගෙන එයාගෙ මල්ලියව අතගගා බන්ඩි ඉම්බා එයාගෙ බබාගෙ පෙර සම පස්සට කරලා රතුපාටට හුරු ටොපාව දීවෙන් ලෙවකනකොට රවි ඔලුව තද කලා ටිකක් කටට අරන් ඉරුවා මල්ලිබබාගෙ ලෙ පිරිලා ලොකු වෙනවා මට තෙරුනා එයා තවත් ඔලුවෙන් තද කරාට මගෙ උගුරටම මම අරන් හිටියෙ උඩට පහලට සැහෙන වෙලාවක් කරද්දී එයා මාව උස්සලා උඩින් ඉන්දවගත්තා.

ඔයා කරන්න

මෙහෙම අමරුයි රවි

කකුල් තියන්න කොමඩ් එකෙ පිටිපස්සෙන්, එයා මාව ලෙසි විදිහට හදගත්තා.

දගන්න සචි

මම හිමින් මල්ලියව අතින් අල්ලලා තියලා තදකරගත්තා

අහ්හ්හ්හා,

රිදේනවාද බබා,රවි කනට කරලා අහනවා.

මම එයාගෙ බෙල්ල බදාගෙන ඉස්සෙන්න පාත්වුනා,රවිගෙ කලු පයිය්ය යටි බඩ කිට්ටුවටම වදීද්දී මට මාර වෙදනාක් අවෙ එත් එක්කම අපු මිහිරයි රවිගෙ සුසුම් වල උනුසුම මාව තවත් වෙගවත්කලා මගෙ හිරියක් එක්ක මට යන්න ලගයි කියලා තෙරෙද්දී හිනියට කෙදිරි ගවුනා.එයා සුප්පුකරකර හිටපු තන් පුඩුව රවි හයියෙන් උරන්නගත්තා මගෙ නන්ගියගෙන් ජුස් ගොඩක් පිටවෙනකොට මම රවිව බදාගත්තා.

එයා එහෙමම හිටගත්තෙ මාව වඩාගෙන එයා ජුස් පිටවෙන පුසිට දලා මාව බිත්තියට හෙත්තු කරගත්තා.මම එයාගෙ ඉන වටෙ කකුල් දලා හිරකරලා බෙල්ල බදාගත්තා එයා කරනවා වෙගෙන් කරන්නගත්තා.මගෙ කෙදිරියෙ සදදේට එයා කරන වෙගෙත් එක්ක මට අයෙමත් යන්න ලගයි කියලා තෙරුනා එයාටත් එ එක්කම ගියා.

No comments:

Post a Comment