Search This Blog.

Monday, September 23, 2019

පලවෙනි ෂොට් එක

හෙලෝ මම තමයි ගයියා. කෙටියෙන් එහෙම කිව්වට වෙන දිග නමක් මට තියෙනවා. මුලින්ම කාම කතා සයිට් එක ගැන යමක් කියන්න ඕනේ. කොයි තරම් වැල් බැලුවත් සෙක්ස් කතාවක් කියවල ගන්න සතුට වැල් වලින් ලබාගන්න බැහැ. ඒක සෙක්ස් ස්ටෝරීස් වල අති විශේෂ ගුණාංගයක්. මට 100% ෂුවර් මේක තමයි ඉන්ටනෙට් එකේ තියෙන සුපිරිම සිංහල සෙක්ස් කතා සයිට් එක. මට මුලින්ම මේ සයිට් එක රෙකමන්ඩ් කලේ මගේ යාලුවෙක්. අනන්තවත් ඉන්ටනෙට් සෙක්ස් කතා කියවල තිබුණු මට මේ සයිට් එකත් පෙනුනේ තවත් එක සයිට් එකක් විදිහට. ඒත් ‘සුදු අක්කා’ කතාව කියවපු ගමන් මට තේරුනා මෙච්චර කාලෙකට කියවපු සුපිරිම කතාව මේක බව. ඒ අතින් නන්දන අයියට තියෙන හැකියාව කතා කරලා වැඩක් නැහැ. ඕනේ තරම් උන් ඇත්ත කතා ලිව්වට විහිළුවටවත් නගින්නේ නැහැ. කතාව ඇත්ත උනාට ඒක් ගැලපෙන්න ලියන්න බැරිනම් ලොල් නේ. (මගේ රචනා ස්ටයිල් එක ගැන හොඳ හෝ නරක ඕනේ එකක් කියන්න. මම අඩු පාඩු හදාගන්නම්.)
මම මේ කියන්න යන්නේ මට සිද්ධ වුනු සෙක්ස් සීන් එකක්. මට තවම සෙක්ස් සීන් දෙකක් වගේ තමයි සෙට් වෙලා තියෙන්නේ. මොකද ඒ වෙච්ච සීන් වලින් පස්සේ මට හෙනට පරිස්සම් වෙන්න සිද්ධ උනා මගේ කාඩ් එක කුඩු නොවී බේර ගන්න.  තව පොඩි කෙල්ලෙකුට කටට දීපු එහෙකුත් තියෙනවා. ඒකනම් කියන්න බලාපොරොත්තුවක් නැහැ. මොකද බාල වයස් සෙක්ස් නිසා මම දන්න සයිට් දෙක තුනක්ම බ්ලොක් උනා. ඒ වගේම මේ කතාව ඇත්ත බවට ඔප්පු කරන්න මම ගාව ෆොටෝස් විතරක් නෙවෙයි වීඩියෝත් තියෙනවා. නමුත් මට ඒවා අප්ලෝඩ් කරන්න මේ වෙලාවේ හැකියාවක් නැහැ. හරි. ඔය ඇතිනේ ඒ ගැන. අපි කතාවට බහිමු. කොහෙන් පටන් ගන්නද මන්ද. අවුලක් නැහැ මගේ ගැන විස්තරයකින්ම කතාව පටන් ගන්නම්.
මේ වැඩේ වෙන කොට මට වයස යන්තම් දහ අටයි. මම උඹලා වගේම නෝමල් පෙනුමක් තියෙන කොල්ලෙක්. හැබැයි ගෙවල් පැත්තෙ මම ඉන්නේ හෙන රෙස්පට් පොරක් වගේ. ඔය බොන සීන්, ගෑනු ප්‍රශ්න මොනවත් නැති එකෙක් වගේ. ඒ හින්ද මට සෑහෙන පිළිගැනීමක් තිබුනා. අපේ ගෙදර හිටියේ මමයි, අයියයි, අම්මයි තාත්තයි. නංගි ඒ වෙනකොට ඕස්ට්‍රේලියාවේ ඉගෙන ගන්නවා. ගෙදර හිටියේ කොල්ලොම දෙන්නෙක් නිසා අම්මයි තාත්තයි වැඩිය අපේ වැඩ වලට අත දාන්න ආවේ නැහැ. අපේ ගෙදර ඉන්ටනෙට් පාවිච්චි කරන්න මට අවසර තිබුනේ නැහැ. අයිය කාරය තමයි මාසෙට හම්බවෙන මුළු ජීබී 400ම තනියම අනුභව කලේ. ඒ උනාට ඔය තත්වය වෙනස් වෙන්න ගත වුනේ පොඩි කාලයයි. දවසක් මගේ පෙර පිනකටද කොහෙද අයිය වැලක් බලනවා මාට්ටු උනා මට! අයියගේ මුණ නිකන් පිනි ජම්බු කාපු උගුඩුවගේ මල්ලිගේ මුණ වගේ උනා.
“අයියේ මොනවද ඔය බලන්නේ?” මම මොනවත් නොදන්න අනගාරික දර්මපාල වගේ ඇහුවා.
 අයිය කොර. පස්සේ ඒක මාත් එක්ක පොඩි එකඟතාවයකට ආව. ජීබී වලින් බාගයක් මට බාගයක් උට. එදා ඉඳල මම කලේ වැල් බලපු එක. නෝටි ඇමරිකා, පෝන් හබ්, එක්ස් හැම්ස්ටර් ඔන්න ඔය වගේ එකී මෙකී නොකී සියලුම සයිට් වල වැල මම බැලුවා. ඒ විතරක් නෙවෙයි. උඩහ ගෙදර එකාගේ වයි ෆයිත් මම හැක් කරගෙන වැල් බෑවා.
මේ අතරේදී දවසක් මම බියර් එකක් ගහන්න වෙල පැත්තට රිංගපු වෙලාවක අයේෂ් කියලා කොල්ලෙක් සෙට් උනා. වයස විසි හතරයි. ඒක කටුබැද්දෙ ෆැකල්ටියේ ඉංජිනියරින් කර කර හිටියේ. කොහොම හරි පොර මට වැල් පත්තර බලන්න සෙට් කළා. ප්ලේ බෝයි වගේ මැගසින් ඌට කොහෙන් ලැබිලද මන්ද. ඒවත් මට උගෙන් හම්බ උනා. හිලව්වට මම උට වැල් දුන්නා.
ඔන්න ඔය කාලේදී තමයි අපේ ගෙට ඉස්සරහ ගෙදරට අලුත් සෙට් එකක් පදිංචියට ආවේ. මුලදී මම මගේ පාඩුවේ හිටිය. මට මොකෑ මොන පකා ආවත්! ඒත් එක දවසක් මම උදේ දැක්ක දෙයින් පස්සේ මගේ සාමකාමී ජිවිතයට ෆුල් ටෑන්ක් මෝටාර් ප්‍රහාරයක් එල්ල වුනා. ඒ වෙන මොන මගුලක් නිසා වත් නෙවෙයි, අලුතෙන් ආව පවුලේ හිටිය පුංචි දූ පොඩ්ඩ දැකල. එහෙම ලස්සන කෑල්ලක් මම ඊට කලින් දැකල තියා අහලවත් තිබුනේ නැහැ. වයස විස්සයි. නම ෆියෝනා. (ඒ ගෙදර වැඩ කරන එකාට සිගරට් එකක් දීල දැනගත්තේ!). පාට චීස් කෑල්ලක් වගේ කිව්වොත් ඒක ඒකිට අපහාසයක්. ඒ තරම් ලස්සන ලුක් එකක් තමයි තිබුනේ. මාර ස්ලිම්. කොහොම හරි මම කෑල්ල දාගන්න වැඩේට බැස්සා. ලයිසන් නැතත් අයියගේ පල්සර් එක අරන් ඒකි යන යන තැනට නොදැනෙන්න ෆලෝ කළා. එකී ඒ දවස් වල බෑන්කින් කෝස් එකක් තමයි කර කර හිටියේ. මම හැමදාම මේකිගේ ලස්සන පුකයි ඇපල් වගේ තන් දෙකයි කොහොම හරි බලා ගත්තා. ගෙදර ආවට පස්සේ හැමදාම මට මතක් වුනේ ඒකිව විතරමයි. ඒ ලස්සන රෝස පාට තොල්, හුරතල් පෙනුම මට මගේ නින්දත් නැති කළා. කොහොම උනත් මම විතරක් නෙවෙයි මේකිට ලයින් දැම්මේ. (පාරේ ඉන්න හැම ඇටයම බෙල්ලේ පොට යනකම් මේකිගේ කැරි පුකයි, ස්ලිම් ඇඟයි  දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. උන් ගැන නෙවේ මම මේ කිව්වේ. සිරාවටම ගේමට සෙට් වෙච්ච උන් ගැන.) මේ ලයින් දාපු එවුන්ගෙන් එකෙක් වැඩේ ටිකක් සාර්ථකව කරගෙන යන බව මට ගමේ බීබීසී එකෙන් ආරංචි වෙලා තිබුනා. ඒත් මට ඒ වෙනකනුත් ෆියෝනට ලයින් දානවයි කියපු අනිත් කොල්ලව සෙට් වෙලා තිබුනේ නැහැ. මම දවසක් මේකි එනකම් පොඩි කඩයක් ලඟට වෙලා හිටියා. ටික වෙලාවකින් රතුපාට ඇක්සියෝ එකක් ඇවිත් කඩේ ඉස්සරහින්ම නතර කළා. ඒකෙන් බැස්සේ මොකාද කියල දැක්කම මට පුදුම හිතුන. ඒ අයේෂ්. මේ හුත්ත අහවල් පකකට මෙතනට ආවද කියල බලනකොට ඔන්න අර ලස්සන කෑල්ල ෆියෝනා ළඟ එනවා! මට දැන් මලේ මල. ඒත් ඊගාවට වෙච්ච දෙයින් මගේ මල පර උනා. අර අයේෂයට ලස්සන හුරතල් හිනාවක් දාපු ඒකි අර කාර් එකේ නැගල ඌ ත් එක්ක කොහෙටද ගියා! අඩෝ මට තාප්පෙක හිලක් හදල ඒකට අරින්න තරම් හිතුන.
කොහොම හරි ටික දවසකින් හිතේ දුක අරුණ. මම අයේෂයට කියන්න ගියේ නැහැ උගෙයි ෆියෝනගෙයි සම්බන්දය ගැන මම දන්න බව. කොහොම හරි ෆියෝනගේ ලස්සන සුදු ඇඟ තියා කෙස් ගහක් වත් මට ලැබෙන්නැති බව මට තේරුනා. ඊට පස්සේ මම සෙක්ස් ආසාව නැති කරගත්තේ අපේ ගෙට පහල ගෙදර අක්කව මතක් කර කර අතේ ගහල. ඒකි සම්පුර්ණයෙන්ම සෙක්ස් බෝම්බයක්. අඳින්නේ කොට ගවුම් විතරමයි. වයස තිහක් විතර ඇති. බැඳලා හිටියට ළමයි නැහැ. මහත්තය නිකන්  වෙලේ වැනෙන පඹයෙක් වගේ. (එහෙම කිව්වට ඌ ගති ගුණ අතින් දෙවියෙක් වගේ. ඌ වැඩිපුර බියර් ගෙනාව දවසට මට අනිවා ටින් දෙකක්වත් සෙට් කරනවමයි!)
ඊගාවට තමයි හොඳම සීන් එක සෙට් උනේ. අගෝස්තු නිවාඩු කාලේ අයේෂයල බණ්ඩාරවෙලට ට්‍රිප් එකක් ලෑස්ති කළා. ඒකට මටත් සෙට් වෙන්න කියල අයේෂයම ඇවිත් කිව්වා. ඌට මාර ඇම්මක් තිබුනේ මාව ඒකට සෙට් කරගන්න. මමත් සෙට් උනා. ට්‍රිප් එක නම් එල. අර පහල ගෙදර අක්කත් (ඒකිගේ නම දුලානි) හිටියා. තව කෙල්ලෝ බරටම හිටියා. වැඩේ කියන්නේ උන්ගේ කොල්ලොත් හිටපු නිසා කිසිම සෙක්ස් වැඩක් කරන්න බැහැ. කොටින්ම රබර් ඇහක්වත් දාන්න බැහැ. දුලානි අක්කිගෙ මිනිහනම් ඇවිත් හිටියේ නෑ. ඒත් දුලානි කොච්චරවත්ම හිටියේ අයේෂය ඉන්න හරියේ නිසා මගේ රේඩාර් පද්ධතියෙන් කිසිම වැඩක් ගන්න බැරි උනා. අයේෂ්  කාරය සුපුරුදු පරිදි ෆියෝනගේ ඉන වටේ අත දාගෙන කයි වාරුවක් ගහ ගහ හිටිය. සමහරක් උන් සින්දු කිව්වා. මම හිටියේ කපල් දෙකක් මැද ඉඳගෙන. ටිකකින් මට තේරුනා මාව උන්ට ඇනයක් බව. මම ගිහින් ඉස්සරහින් වාඩි උනා. එතෙන්ට ෆියෝනවයි අයේෂ් වයි හොඳට පේනවා. මට මාරම දුකක ආව. ඒ අතරේ මම දැක්ක දුලානි අක්ක අයේෂ් දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා.කොහොමත් ගමේ පොඩි කතාවකුත් ගිහින් තිබුනා දුලානි අයේෂ්ට ලයින් බව. මම ඒක වැඩිය ගණන් ගත්තේ නැහැ. මොකද මම හිටියේ ෆියෝනගේ සිහියෙන්. ටික වෙලාවකින් අයේෂ් කෙල්ලට ටිකක් ඉන්න දීල මම ඉන්න තැනට ආව. ඊගාවට තවත් උගේ කැම්පස් එකේම කොල්ලෝ ටිකකුත් එතෙන්ට කතා කරගත්තු අයේෂ් සින්දුවක් පටන් ගත්ත. එකෙක් ගිටාර් එකක් අරන් ඇවිත් තිබුණ නිසා වැඩේ නැගල ගියා. ටික වෙලාවකින් සින්දුව ටික ටික නැවතිලා අපි කතාවට වැටුන. වැඩි හරියක් කොල්ලෝ කතා උනේ ෆියෝනගේ ගලා හැලෙන ලස්සන ගැන. ඒකිව දාගත්තු නිසා අයේෂ්ට මාරම ප්ලේස් එකක් තමයි කොල්ලෝ අතරේ ලැබිල තිබුනේ. ටික වෙලාවක් ෆියෝන ගැන වල් පල් කතා කර කර හිටිය අයේෂ් කාරය එකපාරටම මාව පෙන්නලා කැරිම කතාවක් කිව්වා.
“අඩෝ මේ පකය ඉන්නවා නේද, මූ තමයි මට කලින් අර මගේ කෑල්ලට ලයින් දැම්මේ. ඒ උනාට කෑල්ල දා ගත්තේ අහක හිටපු මම.”
මේ කතාවෙන් පස්සේ හැම එකාම මාව බයිට් කරන්න ගත්තා. අන්තිමට මාව කොච්චර පදිරි කලාද කිව්වොත් මට කොල්ලෙක් උනත් ඇඬන්න වගේ ආව. බස් එකේ අනිත් උන්ටත් ඇහෙන්නම තමයි අයේෂ් මාව පල් කලේ. මම දැක්කා තවත් කෙල්ලෝ වගයක් එක්ක කතා කර කර හිටිය ෆියෝනත් හිනා වෙනවා. මම එතනින් නැගිටලා යන්න ගියා. උගේ සෙට් එක නොහිටියානම් අනිවා මම අයේෂයව එතනම මරනවා.
කොහොම හරි අපි රෑ නවතින තැනට ආව. ඒක හෙන විසාල ගෙයක්. මුන් ඒක දවස් තුනකට කුලියට අරගෙනයි තිබුනේ. හැම එකෙක්ටම තනි කාමරයක් සෙට් වෙලා තිබුනා. මම අනිත් එකෙක්වත් එක්ක කතා කරන්න ගියේ නැහැ. මගේ පාඩුවේ නිදාගන්න ලෑස්ති උනා. මට එවලේම ගෙදර යන්න විදිහක් තිබුනානම් මම යන එක යනවා.
මම ටී ෂර්ට් එක ගලවන්න ලෑස්ති උනා විතරයි අයේෂ් කාමරේ දොර ගාවට ආවා.
“අඩෝ ඇයි බන් සයිලන්ස්?”
“අනේ හුකන්නතුව පලයන් අයේෂ්. තෝ මෙච්චර කැරියෙක් කියල දන්නවනම් ට්‍රිප් එකට සෙට් වෙන්නෙත්  නෑ” මම පට්ට කකේන්තියෙන් කිව්වා. මට මුගේ හතර හන්දි කඩල තුන්මං හන්දියකට ගිහින් දාන්න හිතුනා. මේ පකය ඔක්කොම ඉස්සරහ මාව ලොල් කරලා එනවා මෙතන වෙස් අන්තර වෙන්න.
“අඩෝ ජෝක් පාරක් නේ බන් දැම්මේ. ඕව අල්ලලා දාපන්. මට බොක්කෙන්ම හෙල්ප් එකක් දියන්” අයේෂ් කිව්වා. ඌ සිරාවටමයි ඒක නම් කිව්වේ. ඌ එක කියපු හැටියට මගේ කේන්තිය ටිකක් නිවුන. ඇරත් ට්‍රිප් එක ඉවර වෙනකන් මුල්ලකට වෙලා පකය වගේ ඉන්න මට පුලුවන්ද?
“හරි. මොකක්ද වැඩේ?” ඕන ඇටි කෙහෙල් ගෙඩි දෙකහමාරක් වෙච්චාවේ කියල මම ඇහුව.
“වරෙන් ඔය ඩෙනිමත් ගහගෙන.” අයේෂ් කිව්වා.
අයේෂ් කාරයයි මමයි කරුවලේ ටිකක් දුරට ඇවිදගෙන ගියා. අපි ගියේ අපි ආපු බස් එක තිබුණු හරියට බව මට තේරුනා. අයේෂ් බස් එක පේන නොපෙනෙන දුරෙන් මට නවතින්න කිව්වා. බස් එක ළඟ පොඩි එළියක් තිබුණ. ඒ පොඩි එළියෙන් බස් එක ළඟ ෆියෝන හිටගෙන ඉන්නවා මට ලාවට පෙනුන.
“අඩෝ මම ෆියෝනා එක්ක ටිකක් කතා කරන්නයි යන්නේ. උඹ කවුරු හරි එනවනම් මට මිස් කෝල් පාරක් දීපන්.” හොඳට වටපිට බලපු අයේෂය කිව්වා. වටපිට බැලුවට මොකෝ උගේ සීයගේ ඇට දෙක පේන්නයැ, හතර වටේම පට්ට කරුවලයි!
මට එතකොටයි වැඩේ තේරුනේ. අයෙශයට මාව ට්‍රිප් එකට සෙට් කරගන්න ඕනේ උනේ උගේ පක්කලි වැඩ ටික කරගන්න. ඌ ට්‍රිප් එක ප්ලෑන් කරන්න ඇත්තෙත් ෆියෝන එක්ක තනි වෙන්න. මම ටික වෙලාවක් බලන් හිටිය. අයේෂ් ෆියෝනවත් ඇදන් බස් එක ඇතුලට ගියා. එකේ දොර අරිනකොට මට කහ පාටට ඇතුලේ ලයිට් එලිය පෙනුන. දොර වැහුනා. ඔක්කොම ආයේ කරුවලේ. මම ටිකක් වෙලා බලන් හිටිය. අයේෂ් ෆියෝන එක්ක ඇත්තටම කරන්නේ මොනවද කියල බලාගන්න මට ඇත්තටම ඕනේ කමක් තිබුණ. ඒත් ඉක්මන් උනොත් වැඩ ඔක්කොම වන සරණං වෙන්න ඉඩ තියෙනව. ඉතින් මම පැය කාලක් විතර ඔහේ බලාගෙන හිටිය. අපිව හොයන්න නම් මොකෙක්වත් එන්නැති බව පාරේ කහ ඉර වගේ විශ්වාසයි! මම බස් එක ලඟට ගියා. ඇතුලෙන් පොඩි කෙඳිරි ගාන සද්දයක් ඇහෙනවා. අර වැල්වල කෙල්ලෝ කෑ ගහන්නේ.
“අනේ අයෙෂ් නවත්තන්න එපා මගේ රත්තරං!” ඒ ඇහුනේ ෆියෝනගේ කටහඬ. මට ක්‍ෂණිකව නැග්ගා. බොක්කේ රබර් කියපන්කෝ. අයේෂ් කතා කොරන්ඩ කියල ගිහින් කෙල්ලට හුකනවද කොහෙද. ෆන් එකත් එක්ක හෙන දුකකුත් ආවා. ඇයි බන් අර අයේෂයට මොන සැපක්ද?
එක පාරටම මට පිටිපස්සෙන් කවුරුහරි එන සද්දයක් ඇහුන. මට හීන් දාඩියයි මහා දාඩියයි දෙකම එක‍ට දැම්මා. මෙන්න යකෝ කවුද එනවා. මිස් කෝල් එකක් දෙන්න ෆෝන් එක අතට ගත්තා. සුගතන් මාම ජම්බු ගහෙන් වැටුනලු! මම පරක්කු වැඩියි! ආව කෙනා මං ඉස්සරහම හිටගත්තා. වෙන කවුරුත් නෙවෙයි දුලානි අක්කා. එයත් තාම ආව ඇඳුම් පිටින්මයි.(කොට ගවුමයි, බ්ලවුස් එකයි)
“මොකද තමුසේ රෑට බස් එක මුර කරන්න බාර ගත්තද?” දුලානි අක්කා පදිරියට වගේ ඇහුවා. ඒකිට මොකක් හරි එහෙකට හොඳටම මල පැනලා බව මට තේරුණා.
“නෑ අක්කි මම මේ…” මට තවත් මොනවත් කියන්න කලින්ම ෆියෝනගේ සෙක්සි කෙඳිරියක් බස් එක ඇතුලෙන් ආව. දැන් ඉතින් බොරු කියනවට වැඩිය හොඳයි ලබු ගෙඩියක් පුකේ ඔබාගෙන බස් එක වටේ දුවන එක.
දුලානි අක්ක වචනයක් වත් කතා කලේ නැහැ. ඒකි කෙලින්ම කලේ බස් එකේ දොර අරගෙන ඇතුලට ගිය එකයි. මමත් ඕන ඇටි කෙහෙල් මලක් වෙච්චාවේ කියල ඇතුලට පැනල දොර වැහැව්ව. ඒ සද්දෙ ඇහිලා බස් එකේ පිටිපස්සෙම සිට් එකේ හිටපු අයේෂ් පට ගාල නැගිට්ටා. ෆියෝනත් ඒ අස්සේ නැගිට්ට. ෆියෝන හිටියේ අමු හෙළුවෙන්. අයේෂයගේ ඩෙනිමෙන් එලියට කැරි බේරෙන පයිය එලියට පැනල. අයේෂ් ගේ මුණ නිකන් කරන්ට් කම්බියට අහු වෙච්ච වවුලගේ වගේ. ෆියෝන සීට් එකකට මුවා වෙලා හිටියා. ඒකිගේ බයට වඩා මෝල වැඩි වෙලා තිබුණු බව එලි පිටම පෙනුන. කොහොමත් කෙල්ලන්ගේ මෝල ඇවිස්සුවොත් ඒක බහින්න හෙන වෙලා යන බව මම වැල් වලින්ම ඉගනගෙන තිබුණු දෙයක්.
“දුලානි අ..අක්කේ… මොකද්ද ඔයා …මෙ.. මෙතන කරන්නේ.!” අයේෂය හෝඩියේ පොඩි එකෙක් වගේ අකුරු ගලපනවා. ඒ අස්සේ මෙච්චර කල් හිතින් හිතාගෙන හිටිය ෆියෝනගේ ඇත්ත ඇඟ දැකලා මට කලන්තේ හැදෙන තරමට පයිය නැග්ගා. දුලානි අක්කගේ ඇස්වලට ටික ටික කඳුළු ආව. ඒකි මුණ අත් දෙකෙන් වහගෙන අඬන්න ගත්තා.
“මම ඔයාට කොච්චර ආදරේ කලාද අයේෂ්? මගේ ඉස්සරහම ඇයි ඔයා මෙහෙම දෙයක් කලේ?” දුලානි අක්කා අයේෂ් දිහා බලාගෙන කිව්වා. ඒ වෙලාවේ අයේෂ් කාරයාගේ පෙනුම විස්තර කරන්න නම් අනන්ත නම් නාග රාජයාගේ කිරි අප්පොච්චිගේ පුතාටවත් එකෙන්ම බැහැ!
“සොරි දුලානි. මම ඔයාට කලිනුත් කිව්වනේ. මම ආදරේ ෆියෝනට.” අයේෂය හෙමින් කිව්වා. ෆියෝනා අයේෂ් දිහා හෙන ආදරෙන් බැලුවා. දැන් මුන් එකෙක්ටවත් මාව මීටර් නැහැ.
“දුලානි අක්කේ, දැන් ඔයා යන්න. අපේ පුද්ගලික දේවල් වලට අත දාන්න එන්න එපා” අයේෂය නිකන් මාටින් ධර්මරාජ සේකර වගේ කිව්වා. එකට දුලානිගෙන් හම්බ උනේ මගේ ආච්චිවත් බලාපොරොත්තු නොවුණු උත්තරයක්.
“මම? මෙතනින් යන්න? ආහ.. එහෙමද. දැනගන්නවා තමුසෙලගෙ ජවුසන් මම ගම හැම තැනකම පතුරවනවා. තමුසේ මට නැත්තම් වෙන කාටවත් වෙන්න දෙන්නේ නැහැ!”
අල්ල හුකයි සඳ බැබලෙයි කිව්වලු! ගෑනි අත අරින පාටක් නැහැ.
“තමුසේ කවුද මගේ අයේෂ්ට එහෙම කතාවක් කියන්න?” ඒ රිප්ලයි එක ෆියෝනගෙන්. කෙල්ල එයාගේ  ලස්සන හිනි සෙක්සි ජංගිය ඇඳගෙන උඩට ටි ෂර්ට් එකක් ඇඳගෙන. දුලානි අඬන වෙලාවේ ශේප් එකේ ඇඳගන්න ඇති. මට එතනම බඩු යන්න වගේ ආවා. මම ටක් ගාලා ෆෝන් එකේ කැම් එක ඔන් කළා.
ඊගාවට වෙච්ච දෙයින් මට ඇත්තටම බඩු බින්දුවක් පාස් උනා! එක පාරටම අයේෂ් ළඟ දන ගහගත්තු දුලානි අයේෂ්ගේ ඩෙනිම අස්සට අත දාල පයිය එලියට අරගත්ත!
“ඒයි.. තමුසේ මොකක්ද ඔය කරන්නේ?” ෆියෝනා මොනවත් හිතාගන්න බැරුව කෑ ගැහුවා.
“මට එක පාරක්වත් මගේ සුදු අයේෂ් එක්ක සෙක්ස් කරන්න දෙන්න නංගි” දුලානි බලු ගානට වැටිලා ෆියෝනගෙන් ඇහුව. ෆියෝනා අයේෂ් දිහා බැලුව. දුලානිගේ අතේ පහසට අයේෂයගේ ඇස්දෙකත් පියවිලා! ඊගාවට මම හිතුවේ ෆියෝන දුලානිගේ කන රත් වෙන්න දෙයි කියල. ඇයි තමන්ගේ කොල්ල වෙන ගෑනියෙක් එක්ක හුකන්න යනකොට කොයි කෙල්ලද බලන් ඉන්නේ? ඒත් මම හිතුව වැරදියි. ෆියෝනා එසේ මෙසේ මෝලක් තියෙන කෙල්ලෙක් නෙවෙයි. එකිත් පටස් ගාල අයේෂ් ගේ පයිය ළඟ දන ගහගත්තා! අපොයි අර හුකන අයේෂයට කැරිම සැපක්නේ හම්බ වෙන්න යන්නේ! මට හීනෙන් තියා මොන කෙහෙල් මලකින්වත් මෙහෙම සීන් එකක සෙට් වෙලා නැහැ.
“ගයාන්, දැන් ඔයා හොඳ ළමය වගේ එලියට යන්න.” දුලානි ටිකක් සැරෙන් වගේ කිව්වා. ෆියෝනත් මං දිහා නිකන් කුණු මාළු කෑල්ලක් දිහා බලනවා වගේ බලන් ඉන්නවා. මුන් ඔක්කොටොම දැන් හුකන්න හදිස්සිය.
“ඔව් මචං. හොඳ එකා වගේ එලියට පලයන්.”  අයේෂයත් බාගෙට ආතල් එකේ කොර වෙච්ච තාලෙට කිව්වා. මට මල පැන්නා. මෙච්චර දේවල් දැකලත් මාව කපන්නයි සෙට් වෙන්නේ. මුන්ගේ හිතේ ඇති මම විහිළුවටවත් පයිය නගින්නැති ලාමක ටින් ටින් කෙනෙක් කියල. මුන් දන්නේ නැහැ මගේ හැටි. තවම උඹලටත් වැඩි දෙයක් කිව්වේ නැහැනේ ඒ ගැන. ඔහොම හිටපන් ටිකකින් කියන්නම්.
“අනේ සොරි දුලානි අක්කි. මේ වෙනකොට මම සෑහෙන දෙයක් දැකල ඉවරයි. මම හිටිය කියල වෙනසක් වෙන්නේ නැහැ.” මම සීතාවක රාජසිංහ මහා රජතුමා වගේ ටෝක දුන්නා. අරුන්ටත් මාව එලව ගන්නවටත් වඩා හුකන්නයි ඕනේ වෙලා තිබුනේ.
“ඒ වුනාට මේක අපේ ප්‍රයිවට් දෙයක්. ඔයා කරුණා කරලා යන්න.” ෆියෝන මාව බලු කළා. මම බලු උනා කියලද හිතන්නේ? එව්වා අඟහරු ලෝකේ තමයි!
“අවුලක් නැහැ. මට මේ දැන් වුනත් පුළුවන් ඔයාලගේ ඔය ප්‍රයිවට් දේවල් පබ්ලික් කරලා දෙන්න. මම ෆෝන් එක උස්සල පෙන්නුවා. මේ වෙනකන් වුනු හැම මගුලක්ම මගේ ෆෝන් එකේ වීඩියෝ වෙලා තිබුනා. එතකොටයි උන්ට වැඩේ අල වෙන්න පුළුවන් බව තේරුනේ.
“හරි හරි. ඒක හිටපුවාවේ. ඒක නිකන් ගෑනු ළමය වගේ. ඔය බලන් ඉඳල ඇති උනාම යන්න අරිමු.” අයේෂය ආතල් එකෙන් බර වෙලා කිව්වා.
දුලානි හිටියේ හොඳටම ෆෝම් වෙලා. එයා අයේෂ්ගේ පයිය එලියට ගත්තා. ඒක හොඳටම නැගල තිබුනේ ෆියෝන එක පාරටම දුලානිටත් කලින් ඒක කටට ගත්තා. කෙල්ල වැඩිය ආතල් දෙන හැටි දන්නේ නෑ වගේ. අයේෂයගේ පයිය අඟල් හතක් විතර. එච්චර මහත නැහැ. අයේෂය ආතල් එකට ඇස් පියා ගත්තා. ඊගාවට ෆියෝනගේ කටින් පයිය උදුරා ගත්තු දුලානි එයාගේ රතුපාට සෙක්සි තොල් දෙකෙන් ටොපා කිස් කළා. ඊට පස්සේ දිවෙන් අයිස් ක්‍රීම් එකක් කන්නා වගේ ටොපා ලෙවකන්න ගත්තා. පයියෙන් ආපු කැරි බිංදු තොල දිගේ බේරෙනවා. දුලානි නම් ටිකක් වැඩ දන්න පාටයි. ටික වෙලාවක් ලෙව කාපු දුලානි අක්කා හෙමින් සැරේ පයිය කට ඇතුලට ගත්තා. ගන්න ගමන්ම අනිත් අතින් අයේෂ්ගේ ඇට දෙක අල්ලන්න ගත්තා. ඒක දැකපු ෆියෝනා අයේෂ් ගේ ඩෙනිම දනිස් දෙක ලඟට වෙනකම් පාත් කරලා හෙමින් සැරේ ඇට දෙක උරන්න ගත්තා. ලස්සන චුටි කෙල්ලෙක්ගෙ පෙනුම තියෙන ෆියෝනා ලස්සන රෝස පාට තොල් වලින් අයේෂයගේ ඇට දෙක ආසාවෙන් උරනහැටි දැකපු මට මාරම ෆන් එකක් ආවා. දුලානි අයේෂ්ගේ පයිය උරලා උරලා ඇට දෙක උරන්න පටන් ගත්තා. ෆියෝනා පයිය උරන්න ගත්තා. දුලානි නම් නිකන් පෝන් ස්ටා කෙනෙක් වගේ. ලස්සන පුක, ඇට දෙක උරන වාරයක්  ගානේ ඉස්සරහට පිටිපස්සට යනවා. අඩුත් නැති වැඩිත් නැති තන් දෙක ලස්සනට පැද්දෙන හැටි බ්ලවුස් එක අස්සෙන් පේනවා. ෆියෝන කටට අරන් ටික වෙලාවකින් අයේෂයට බඩු ගියා. ෆියෝනා ටක් ගාල පයිය කටින් එලියට ගත්තා. එලියට ගන්නවත් එක්කම තව කැරි පාරක් දුලානිගේ මූනට විද්දා. දුලානිට ගානක් වත් නෑ.අයේෂය මහන්සියෙන් වගේ සීට් එකක් උඩ ඉඳගත්තා. කෙල්ලෝ දෙන්නට තවම යන්න තියා හිතලවත් නැහැ. ඊගාවට දුලානි අයේෂ්ගේ කලිසම ගලවල අයින්ම කළා. ඊට පස්සේ දුලානි ලස්සන හිනාවකුත් එක්ක ෆියෝනා දිහා බැලුවා.
“ඔයානම් හරිම ක්ලෙවර් මයි ඩිය. ඔයා අයේෂ්ට හොඳට ගැලපෙනවා. මේ ඔයාගේ ෆස්ට් ටයිම් ද?” ෆියෝනගේ ඉන වටේ අතක් දාන ගමන් දුලානි ඇහුවා.
“නෑ අක්කි. මීට කලින් තුන් සැරයක් වගේ කළා.” කිරිඅප්පට බල්ලෝ පැනල වල්ලම කඩන් කාපල්ලා කිව්වලු!
ඔන්න බලපන් මේ චුට්ටං කෙල්ලෝ වගේ ඉන්න උන්ගේ තරම. අම්මට සිරි ඊගාවට දුලානි හෙමින් සැරේ ලංවෙලා ෆියෝනගේ තොල් දෙකට කිස් එකක් දුන්න! මේ දෑස මක්කටැයි… දුලානිත් දන්න දේවල්. අයේෂයට දැන් ආයේ පණ ඇවිත්. දුලානි ෆියෝනව කිස් කරන එක නවත්තන්නේ නැතුවම අයේෂ්ට අතේ ගස්සන්න පටන් ගත්තා. ටික වෙලාවකට ඒක නවත්තපු දුලානි අක්කි එයාගේ බ්ලවුස් එක ගලවල අයින් කළා. දැන් ලස්සන තන් දෙකෙන් සෑහෙන් කොටසක් එළියේ. ඊට පස්සේ ගවුමත් ගැලෙව්වා. දැන් ලස්සන ලොකු පුකයි, ගල් දෙකයි මගේ ඇස්දෙක ඉස්සරහ. ෆියෝනව නැගිට්ටවගත්තු දුලානි ෆියෝනගේ ටී ෂර්ට් එක අයින් කළා. ෆියෝනගේ තන් දෙක! අම්මේ එව්වගේ ලස්සන. සුදුම සුදුයි! මදිවට ලා දුඹුරු පාට නිපල් දෙක උල් වෙලා. දුලානි ෆියෝනගේ ලස්සන ජන්ගියත් අයින් කළා. ලස්සන ගල් දෙක මැද්දෙන් චුටි නැවුම් කිම්බ මට පෙනුනා. එක මයිලක් වත් නැති වෙන්න හොඳට ෂේව් කරලා. අයේෂ්ගේ පයිය දැන් මෝල් ගහක් වගේ නැගලා. දුලානි අයේෂ්ගේ කලිසමේ සාක්කුවකින් කොන්ඩම් එකක් අරන් පයියට දැම්මා.
“කොන්ඩම් දාන්නම ඕනෙද දුල්?” අයේෂය ඇහුව. ආතල් වැඩි වෙලා ඌ පැලෙයිද මන්දා!
“අනිවාර්යයෙන්ම. මගේ හස්බන්ඩ් එක්ක ඇරෙන්න වෙන කවුරු එක්ක කලත් මම සේෆ්ටි අමතක කරන්නේ නැහැ සුදූ.” දුල් ආදරෙන් කිව්වා.
දුලානි අක්කි හිතන් හිටියේ පළවෙනියටම අයේෂ් එක්ක හුකන්නද කොහෙද. හැබැයි දුල්ට වඩා මෝලෙන් කර වෙලා හිටපු ෆියෝනා ඉක්මනට ගිහින් ඒ පයිය උඩ ලස්සනට ඉඳගත්තා. ඒත් දුලානි අවුල් ගියේ නැහැ. ෆියෝනට හුකන්න හෙල්ප් කළා.  ඉක්මනට පයියට ලන් වුනු දුලානි අක්කි තුන් හතර පාරක් ඒක කටට අරන් ඉරුවා. ඊට පස්සේ කෙල වලින් නෑවිලා තිබුණු පයිය ටික ටික ෆියෝනගේ චුටි හුත්තට ඇතුල් කරන්න පටන් ගත්තා. මුලදී ටිකක් එහෙට මෙහෙට ලිස්සපු පයිය. ටිකකින් මාර ස්ලෝ එකේ ඇතුලට බැස්සා. ෆියෝනා සැප වැඩි කමට ඇස් පියා ගත්තා. විනාඩි තුනක් විතර ගහනකොට අයේෂ්ට බඩු ගියා. නොදකින් ලොල්ලා! මදිවට ෆියෝනව තල්ලු කරලත් දැම්මා. ෆියෝනට එකක් වෙනකන් ඇඟිල්ලෙන් සැප දුන්නේ දුලානි. ටික වෙලාවකින් දුලානිගේ අත දිගේ ෆියෝනගේ සෙවල ගලාගෙන ආවා. ෆියෝනගේ ඇඟ වෙවුල වෙවුල ජූස් ගියා. ඊගාවට තුන් දෙනාම පොඩි රෙස්ට් එකක් ගත්තා. උන්ට මං ඉන්න බව මතකම නැහැ. මමත් පොඩි ප්ලෑන් එකක් හිතාගෙන කට වහගෙන මාතුපාල වගේ හිටියා.
ටික වෙලාවකින් දුලානි වැඩ පටන් ගත්තා. කෙලින්ම බ්‍රා එක ගලවල ජන්ගියත් ගලවල බිම දැම්ම. එහෙම කඳක් නම් උඹලට මොන වැලකින්වත් බලාගන්න හම්බ වෙන එකක් නැහැ. තඩියට නැති උනාට පිරුණු පුක, පැන්න ගමන් ඇරගෙන යන්න පුළුවන් දවසම උනත්! ඒකිගේ තන් දෙක හරිම ලස්සනයි. ෆියෝනගේ ඒවා වගේ නෙවෙයි. හොඳට මෝරලා. ලස්සන පුක යටින් හුත්තේ තොල් මට හොඳට පේනවා. අයේෂ්ට ඊළඟ රබර් එක දාපු දුලානි ලස්සන හුත්තේ තොල් මැද්දෙන් පයිය තියා ගත්තා. හෙමින් සැරේ බහිනකන් හිටිය දුලානි පයිය උඩ උඩටයි පහළටයි හුත්ත බස්ස බස්ස හුකා ගත්තා. විනාඩි පහක් යනකොට අයේෂයට බඩු ගියා. ඒත් දුලානිට ජූස්  යන්න හිතලවත් නැහැ.
“ඇති දුල්. දැන් අහකට වෙන්න.” අයේෂය පකය වගේ කිව්වා. දුලානි අක්කිට මල.
“මොනාද අයේෂ්. විනාඩි පහක් වත් ගියේ නැහැනේ!” දුලානි සැරෙන් කිව්වා. එත් අයේෂය ඔහේ ලාම්පුරේ ප්යාර් කරේ වගේ බලන් හිටියා මිසක් ගානක් නැහැ. ෆියෝනටත් ආයේ හුකාගන්න ඕනේ වෙලා වගේ. අයේෂ් ගාවට ගියේ කටට වත් ගන්න හිතාගෙන වෙන්න ඇති.
“මට බෑ ෆියෝනා. දැන් ඇති!” අයෙශයා බයෙන් බයෙන් කිව්වා.
ෆියෝනා ගස්සගෙන ගිහින් සීට් එකක වාඩි උනා. අයේෂයට තවත් හුකාගන්න බැරිද කොහෙද! මට තේරුනා මෙච්චර වෙලා මම බලන් හිටපු වෙලාව ආපු බව. වීඩියෝ කරන එක නවත්තපු මම ෆෝන් එක සාක්කුවට දාගත්තා. කෙලින්ම ගියේ දුල් ගාවට. කොහෙන් ආපු ගටක් ද කියල හිතෙනවා ඇති නේ? ඔන්න මචංලා හිතට ගනින්, කෙල්ලන්ගේ මෝල නැග්ගට පස්සේ හරි වෙලාවට හිකුවොත් ඕනෙම අහංකාර කෙල්ලෙක් බලු වෙනවා. මම, තමන්ගේ ලස්සන ඇඟිලි දෙකකින් තනියම හුක හුකා හිටිය දුලානි අක්කිගෙ නිකටෙන් අල්ලලා ඔලුව ඉස්සුවා. ගෑනිට එතකොටයි මං ගැන මතක් උනේ. ඒකිට මොනවත් හිතන්නත් කලින් මම දුල්ගේ ලස්සන තොල් දෙක ලතාවට කලාවට ඉරුවා. මුලදී මාව තල්ලු කරලා දාන්න හැදුවත් මම ඒකිව අල්ලගෙන දිගටම තොල දැම්මා. ඒකිගෙන් හීනි කෙඳිරියක් පිට වෙනකම්ම තොල දාපු මම කෙඳිරිය එනවත් එක්කම ඒකිව නැගිට්ටවල අරන් නිපල් එකක් සුප්පන්න ගත්තා. හැම දෙයක්ම මම කලේ කලාවට. ඔව්ව ඔක්කොම ඉගෙන ගත්තේ වැල් වලින්. එහෙම උරණ ගමන් මම අනිත් අතින් දුල්ගේ ලස්සන සිනිඳු පුක මිරිකුවා. ටික වෙලාවකින් කෙල්ලට ඕනේ උනා මගේ පයිය ඇතුලට දාල හුකා ගන්න. මම කෙල්ලට ඉඩ දුන්න මගේ ෂර්ට් එකයි ඩෙනිමයි ගලවන්න. මම දැන් යකඩ ඇඳුම පිටින්. මගේ පයිය දැක්ක ගමන් දුලානිගේ විසේ තවත් වැඩි උනා. මම පුරුද්දක් විදිහට හැමදාම පයිය වටේ ෂේව් කරලා නානවා. මගේ ඒ හරිය මාර පිරිසිඳුයි, ලස්සනයි. අනික මම තල එළලු පාටයි. මගේ පයියත් තල එළලු පාටයි. මගේ පයිය අඟල් හයයි. ඒත් මම පොඩි ගේමක් දීලා පයිය මහත් කරගෙනයි තිබුනේ. (උඹල සමහර විට දන්නවත් ඇති, අර ඔලිව් ඔයිල් ගාලා පයිය නගින්න ඇරලා මිරිකලා…තවත් තියෙනවා…. පයිය මහත් කරන සිස්ටම් එක? ඕක හොයාගන්න මට අවුරුදු දෙකක් ඉන්ටනෙට් එක පහුරු ගාන්න උනා!) මගේ පයිය දැක්ක ගමන් දුල් කටට ගන්න පටන් ගත්තා. ටික වෙලාවකින් මට යන්න වගේ තේරුණු නිසා මම ටක් ගාලා දුලව සීට් එකක දිගා කෙරෙව්වා. ඒ අස්සේ ෆියෝනා කට අරගෙන මගේ වැඩ කෑලි බලනවා. කෙල්ලට මට කියලා කරගන්න අදහසක් තියෙන බව මට පෙනුන. ඔහොම හිටපන්කෝ දෙන්න! මම දුලානි අක්කගේ ලස්සන මෝරපු හුත්ත ලෙවකන්න ගත්ත. මෑ ඇටේ ඇඟිල්ලෙන් පිරිමදින ගමන් හුත්තේ තොල් තොලක් දානවා වගේ ඉරුවා. ටිකකින් කෙල්ලට එකක් වෙන්න වගේ ආවා. මම ටක් ගාලා පයිය හුත්තට කිට්ටු කළා. මම කොන්ඩම් දාන්න පොඩ්ඩක් වත් කැමති එකෙක් නෙවෙයි. මම දන්නවා දැන් මේකි මම කියන ඕනෙම දෙයක් කරන බව.
“කොන්ඩම් දාන්න ඕනෙද අක්කි?” මම සුගත පාල වගේ ලාවට ඇහුවා.
“අනේ ගයාන් ඉක්මනට දාන්න. කොන්ඩම් ඕනේ නැහැ පැටියෝ!” දුලානි අක්කා ඉවසා ගන්නම බැරුව කෑ ගැහුවා. ඉබ්බා දියට දැම්මම මොකක්ද කිව්වා වගේ මමත් අමුවෙන්ම ලස්සන කිම්බ ඇතුලට තියලා පයිය තද කළා. මගේ මහත පයිය ලස්සනට ඇතුලට ලිස්සලා ගියා. මට නිකන් කරන්ට් වැදුනා වගේ. ෆන් එකට ඉබේම ඇස් පියවෙනවා. කොහොම උනත් මම බඩු යන එක පාලනය කරන්න ඉගෙන ගත්තු එකෙක්. (උඹල දන්නවනේ එක පුරුදු වෙන හැටි?) දුලානි අක්කිට එකක් උනා. මටත් ඒ එක්කම බඩු ගියා. කෙල්ල ගැස්සිලා නතර උනා. මම ආපහු කෙල්ලව නැගිට්ටවල අරන් හොඳ තොලක් දැම්මා. ටික වෙලාවකින් මම ආපහු රෙඩි. ගෑනි හිටගෙන ඉන්දෙද්දීම මම ආයෙත් දුල්ගේ කිම්බට ඇතුල් කළා. දුල් කෙඳිරි ගානවා. දුල් ව සීට් එකකට හේත්තු කරපු මම දුල්ගේ ලස්සන ෂේව් කරපු කකුලක් පොඩ්ඩක් නවල ඉස්සුවා. එතකොට තුලටම යන්න දෙන්න පුළුවන්. දුල්ට තුන් සැරයක් වෙනකන්ම මම හිකුවා. අන්තිමට මම දුල්ගේ කිම්බ ඇතුලටම මගේ කැරි ලීටරයක් විතර යවල දුලව නිදහස් කළා. ගෑනිට සැප දරාගන්න බැරුව තවම කෙඳිරි ගානවා. අයේෂය ඇටි කෙහෙල් කාපු උගුඩුවගේ කටට ගත්තු එකා වගේ බලන් ඉන්නවා. හිටපන්කෝ උඹ මාව කිච කරපුවට කරන්න වැඩක්. මම ෆියෝනට ලඟට එන්න කතා කළා. කෙල්ල පටස් ගාලා ලඟට ආවා. ෆියෝනත් ආසාවේ ඉන්න බැරුව හිටියේ. අයේෂය මනමේ කුමාර චරිතය වගේ නැගිට්ටා.
“ඒයි මගේ කෙල්ලට උඹ මොකද කරන්න හදන්නේ?” අයෙශයට මල පැනල. ඌට වැඩියම මල පැනල තිබුනේ මගේ වැඩ කෑලි දැකලා. ඌ වැලකින් වත් ඒවා දැකල නැතුව ඇති. ගහපු පාරවල් වල සැපට දුලානි තාම එහෙමමයි. අයේෂ් සෙට් වෙන්නේ මගේ ෆෝන් එක ගන්න බව මට සං ගාල තේරුණා.
“වැඩිය පුක දෙන්නැතුව ඉඳපන් අයේෂ්. මම උඹලගේ වීඩියෝ එක ඔන්ලිනේ බැකප් කළා. උඹ මගේ ෆෝන් එක ගත්තත්, හෙට වෙන කොට ඒක ඉන්ටනෙට් එක පුරාම තියෙයි.” මම එකෙන්ම කිව්වා. අරූ නිකං ජෝතිපාල වගේ බලන් ඉන්නවා. අඬන්න වගේ. තාම අඬන හරිය සෙට් උනේ නැහැ අයේෂයෝ! අඬන්න කඳුළු ඉතුරු කර ගනින්.
“එන්න ෆියෝනා” මම කෙල්ලගේ ඉනෙන් අල්ලලා අදින ගමන් කිවුවා.
කෙල්ලත් හෙන සෙක්සි හිනාවක් දාගෙන මම ගාවට ඇදිලා ආවා. මම මෙච්චර කාලයක් පුරාවටම සිහින මවපු ඒ ලස්සන රෝස තොල් මම උපරිම වැඩ දාලා කිස් කළා. මේ වගේ තොල් තියෙන කෙල්ලන්ට හරියන්නේ ‘ෆ්‍රෙන්ච් කිස්’ කියන එක. කෙල්ල හොඳටම ෆෝම් වෙනකන් තොල දදා පුකයි ඇඟයි අතගාපු මම ලස්සන රවුම් තන් දෙකේ නිපල් ඉරුවා. ඊට පස්සේ කෙල්ල බලෙන්ම වගේ පයිය අරන් උරන්න ගත්තා. කෙල්ලට හුකාගන්න කොච්චර හදිස්සිද කිව්වොත් කෙල්ල කටට ගත්තු වේගෙට මට රිදුනත් එක්ක. මටත් හදිස්සිය තිබුනත් මම ඉක්මන් උනේ නැහැ. ඉක්මන් උනොත් කෙල්ල අපේ පාලනයෙන් මිදෙනවා. මම ඊගාවට කෙල්ලගේ අර නැවුම් හුත්ත ඇති වෙනකම් ලෙව කෑවා. කෙල්ලට දැන් හුකන්නම ඕනේ වෙලයි තියෙන්නේ. දැන් වැඩේ මිස් කලොත් අවුල්. මම කෙල්ල දිහා බැලුවා. කෙල්ලගේ හැටියට තමයි ගැහිල්ල කරන්න ඕනේ. මේ කෙල්ල මාර ස්ලිම්. දුල් වගේ බර නැහැ. මං කෙල්ලට හිටගන්න කිව්වා. ඊගාවට මම ෆියෝනගේ හුත්ත ඇතුලට පයිය තද කළා. දුල්ගේ වගේ ලේසියෙන් බැහැ. කෙල්ල ටිකක් කෑගැහුවා. මම නවත්තන්නේ නැතුවම ඇතුලට ම ඔබාගෙන ගියා.  හුත්ත ටිකක් තදයි. එක පාරටම කෙල්ලගේ කෑගැහිල්ලත් එක්කම පයිය සම්පුර්ණයෙන්ම බැස්සා. එවලේම මම ෆියෝනගේ ලස්සන පුක යටින් අත් දෙක දාල ඉස්සුවා. කෙල්ලට මාර සැප කෙඳිරියක් පිට වුනා.
“කකුල් දෙක මගේ ඉන වටේ දාගන, අත් දෙකෙන් මාව බදාගන්න.” මම ෆියෝනට කිව්වා.
ෆියෝනා කියපු විදිහට කළා. දැන් කෙල්ල තනිකර ඉන්නේ මගේ ඇඟේ. මම ඒකිගේ පුක උස්ස උස්ස අරින්න ගත්තා. කෙල්ලට එහෙම සැපක් කවදාවත් ලැබිල නැතුව ඇති. ඇයි ඉතින් අර අයේෂ් උලමා ඔය සෙක්ස් පොසිෂන් දන්න හුත්තෙක්යැ? කෙල්ලට දෙපාරක්ම වෙනකන් රජ ගැහිල්ලක් ගහපු මම හුත්තේ ඇතුලටම පයිය දාලා මගේ කැරි ඔක්කොම යැවුවා. කෙල්ල මාව බාදාගෙන කිස් කළා. ඒකිට පුදුම සතුටුයි. ඒ වෙනකොට පාන්දර තුනටත් කිට්ටු වෙලා. මාර සීතලයි. අපි ඔක්කොම ඇඳුම් ඇඳගත්තා. මගේ කැරි දුල්ගෙයි ෆියෝනගෙයි ඇඟ ඇතුලේ කියල හිතනකොටත් මට මාර ෆන්.
කොහොමහරි එදා රෑ මම ඒ කෙල්ලෝ දෙන්නටම අමතක නොවෙන ෆන් එකක් දීල මගේ ෆස්ට් ටයිම් සෙක්ස් එකත් සාර්ථකව කළා. අයේෂය ආයේ මාත් එක්ක කතා කලේ නැහැ. එදා ඉඳලා ෆියෝනා අයේෂ්ව ගණන් ගත්තෙත් නැහැ. අනේ පව්. දුලානි අක්කි මට එදා ඉඳල සලකන්නේ පුදුම ආදරේකින්. කෙල්ල කීප සැරයක්ම ට්‍රයි කළා මාත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න. නමුත් මගේ ආරක්ෂාව ගැන හිතල මම ඒකිගේ යෝජනාවල් පිළිගත්තේ නැහැ. මොකද එදා රෑ වෙච්ච සිද්ධිය ගැන ගමේ මොනවහරි කතාවක් පැතිරිලා තිබුනා.
අයේෂය හෙන ගේමක් දීල ෆියෝනව මැරි කළා. ඒකි එදා මගේ නම්බරේ ඉල්ලගෙන තිබුණු නිසා  දිගටම මට ටෙක්ස්ට් කර කර හිටියා. දවසක් ඒකි හොඳටම මෝල් වෙලා එවපු ටෙක්ස්ට් එකක් අම්මට අහුවෙන්න ගිහින් යන්තමට තමයි බේරුනේ. එදායින් පස්සේ මම ඒ නම්බරෙත් බ්ලොක් කළා. දැන් ඒකි අයේෂයත් එක්ක කොළඹ තමයි ඉන්නේ. මම අදටත් ඒකිව මතක් කරලා අතේ ගහනවා.
ප:ලි:- මේ කතාව උඹලට සෙට් නම් කියපන්. මගේ අනිත් සෙක්ස් ඇඩ්වෙන්චර් එකත් දෙන්නම්.

No comments:

Post a Comment