Search This Blog.

Monday, September 23, 2019

අනුෂ්කා

මගේ නම අනුෂ්කා. වයස අවුරුදු 32යි.  මම දැනට කොලබ ප්‍රසිද්ද බාලිකා විද්‍යාලයක ගුරුවරියක් විදිහට සේවය කරනවා. මේ සිදුවීම උනේ මීට අවුරුදු 5 කට විතර කලින් මට මුල්ම ගුරු පත්වීම ලැබුන කාලෙදිමයි. මට මුල්ම ගුරු පත්වීම ලැබුනේ බදුල්ල පැත්තේ බාලිකා විද්‍යාලයකට. මට තිබුන ප්‍රදාන ගැටලුව තමයි නවාතැනක් නැතිකම. මුල්දවස් ටිකේ ඉස්කෝලේ කිට්ටුව බෝඩිමක් හම්බ උනත් ටික දවසක් යනකොට එතනින් ඓන් වෙන්න උනා. මම ඒ නිසා ඔය සිද්දිය අපේ ඉස්කෝලෙම උගන්වපු චතුරිකා මිස්ට කිව්වහම එය කිව්වා එයාලගේ ගෙදර රූම් එකක් තියනවා husband ගෙන් අහල කියන්නම් කියල. ඔහොම ටික දවසක් ගිහින් චතුරිකා කිව්වා husband කැමති උනා ඔයාව අපේ ගෙදර නවත්තගන්න කවදද එන්නේ කියල ඇහුව. මටත් ඉතින් දෙයියෝ දුන්න chance එක නිසාත් චතුරිකා එක්කම ඉස්කෝලෙට යන්න එන්න පුළුවන් නිසාත් ගොඩක් කැමති උනා.

කොහොම හරි එදායින් දවස් දෙකකට විතර පස්සේ මම චතුරිකාලගේ රූම් එකට ගියා. එක වැඩිය ලොකු නැති උනත් ගෙදරින් පිටතින්ම හදලා තිබුනේ. රූම් එකටම set කරලා bathroom එකත් තියනවා. මම ගොඩක් කැමති උනේ එ නිසාමයි. මොකද මම ටිකක් masturbate වලට ඇබ්බැහිවෙලා හිටියේ. නිදහසේ මගේ වැඩ කරගන්න හොදතැනක් කියල හැගුන නිසාම මම ගොඩක් එතනට කැමති උනා. අනික කෑම බීම උනත් චතුරිකාල උයන එවගෙන්ම දෙන්නම් කියපු නිසා මට වැඩේ තවත් ලේසි උනා.

ඔහොම කිසි වෙනසක් නැතුව මාසයක් එකහමාරක් ගියා. දැන් චතුරිකා මගෙත් එක්ක ගොඩක් ෆිට්. එයාගේ husband සමන් උනත් මාත් එක්ක හොදට කතාබහ කරනවා. හැමදාම හවසට මමත් යනවා උයන්න උදව්වෙන්න චතුරිකලගේ ගෙදර. ඒ ගියහම ගොඩක් දවස් වලට අපි දෙන්න උයනකන් සමන් ඇවිත් කුස්සියට වෙලා වල් පල් දේශපාලනේ වගේ දේවල් කතා කරනවා. මිනිහ ජෙනරාල්ට vote කරලා එක එය ගැනමයි කතාව. චතුරිකයි  මායි විහිලු කරලා සමානව කීන්ති ගස්සනවා හිටපු ගමන්.

කොහොම උනත් සමන් ටික දවසකට කලින් ඉදන් මා ගැන විශේෂ උනන්දුවක් දක්වන බව මට තෙරිලයි තිබුනේ. කොහොමත් මගේ ඇග හැඩට තියනවා මම නැටුම් teacher නිසා. සමනුත් මම නමෙනකොට එහෙට මෙහෙට යනකොට මගේ පස්ස නැටවෙන හැටි බලන බව මට තේරුන දවසේ ඉදන් මම පොඩ්ඩක් වැඩිපුර පස්ස නටවලමයි ඇවිදින්නේ. මට campus කාලේ ඉදන්ම තිබුන කොල්ලෝ මගේ දිහා බලනවට හිත යටින් ආසාවක්. මම ඒ වෙලාවට උන්ව තවත් අවුස්සලා පිස්සු වැටෙන හැටි බලන්න මාර ආසයි.

ඔහොම ටික දවසක් ගෙවිල ගියා. දවසක් චතුරිකාට ඉස්කෝලෙන් exam ගැන training එකකට දවස්  2කකට කොලබ යන්න වුනා. කොහොම හරි පහුවදා උදෙන්ම චතුරිකා කොලබ යන්න පිටත් උනා. සමන් ගිහින් එයාව ඇරලවල ආව station එකට. එදා සෙනසුරාදා දවසක් නිසා මමත් ගෙදර. සමනුත් Saturday half day නිසා වැඩට ගියා. මටත් ගෙදරට වෙලා කරන්න කිසිමදෙයක් නැති නිසා අදට වෙලා පොඩ්ඩක් හිතින් සතුටු උනා.

ඔහොමම මට නින්ද ගිහිල්ල ඇහැරෙනකොට දවල් ත විතර ඇති. බඩත්ගිනි නිසා චතුරිකාලගේ කුස්සිය පැත්තට යනකොට සමනුත් ගෙදර ඇවිල්ල පත්තරේ බල බල ඉන්නවා. මට ඒ වෙලාවයි මතක් උනේ සමන් half day නේද කියල. මම  masturbate කරලා නිදාගත්ත නිසා bra එකක්වත් panty එකක්වත් අදින්න අමතක උනා. දැන් කරන්න දෙයක් නෑ. එහෙන්ම කෑම බෙදාගන්න කුස්සියට ගියා. ගිහින් මම කෑම බෙදාගන්නකොට සමනුත් කුස්සියට ඇවිත්.

අනුෂ්කා අද රට කන්නේ මොනාද මම කඩෙන් ගීන්න කියලි කල්පනා කලේ කියල ඇහුව. මම දන්නවා මෙය අවේ කන්නේ මොනාද කියල අහන්න නෙමයි මව බලන්නී කියල. මමත් ඉතින් අයියෝ සමන් අයියේ වියදම් කරන්න එපා මම මොනාහරි උයන්නම් කියල කිව්වා.

ටික වෙලාවක් දෙන්නම ඔහොම කතාකර කර ඉන්නකොට මට පේනවා මිනිහ මගේ දිහා බලන බව හොදට. මමත් බත් එක බෙදාගෙන අද මාරු ෆිල්ම් එකක් තියනවා නේද කියාගෙන සාලේ පැත්තට ගියා.

මම අදාල හිටියේ rapearoun වගේ සායකුයි white color blouse එකකුයි. යනගමන් හොදට පුක වනාගෙන ගියේ සමන්ට පෙන්නත්  එක්ක. ගිහින් සෙටි එකෙන් වැඩි උනා. එතකොටම සමනුත් ඇවිත් මගේ ඉස්සරහින්ම වාඩි උනා. මම දන්නවා මෙය මොකටද ඔතනින් වාඩි උනේ කියල. මමත් ටික වෙලාවක් ගිහින් නොදැනුවත්ව වගේ කකුල අරන් මගේ කකුල උඩින් දාගත්ත. ඒ වෙලාවේ මම දැක්ක සමන් මගේ කකුල දිහා බලාගෙන ඉන්න බව. මම ඔහොම ටික ටික අබරෙනවා පුටුව උඩ. සමනුත් මම කකුල එහාට මෙහාට කරන සැරයක් ගානේ බලන් ඉන්නවා. මාවත් රත්වෙලා කියල මටම තේරෙනවා.

ඔහොම ඉදල මම එක පාරටම කකුල් දෙක ඇත කරලා නැගිට්ට. මම දැක්ක සමන් බලා ඉන්න බව. මම එක පාරටම ඇහුව ෆිල්ම් එක මාරු නේද  කියල. මිනිහට කර කියාගන්න දෙයක් නෑ. මිනිහටත් තේරුන මම ඇහුවේ ෆිල්ම් එක ගැනම නෙමයි කියල. හොදයි කියල හිනා වෙලා උත්තර දුනන.

මම ගිහින් sink එක ලග අත හොදනකොට එකපාරටම කවුරු හරි ඇවිත් මාව පිටිපස්සෙන් බදාගත්තා. මම බය උනා පාර පිගන බිම වැටිලා බිදුන.

බැලින්නම් සමන්. මම ටිකක් තරහින්  ඇහුව මේ  මොකද  සමන් මේ කියල. ඇත්තටම මගේ හිතේ තරහක් තිබුනේ නෑ. මම දනන් හිටිය ඔහොම දෙයක් වෙන බව. එත් සමන් හොදටම බය උනා. අනේ නැඟී මට ඔයාව දැක්කහම අද ඉන්න බැරි උනා. සමාවෙන්න මට, චතුරිකාට නම් මේවා කියන්න එපා කියල මගේ ලග අඩා වැටෙනවා. මටත් මාර සත්ටුයි. එත් මම ඒ බව පෙන්නුවේ නැතුව හිටිය. නතෙනම් මෙයාක හිතයි මම අසහනෙන් ඉදල කියල.

මම නවිල පිගන් කාලි ටික අහුලලා බින් එකට දැම්ම. සමන් තම එහෙන්මමයි. මම ඇහුව ඇයි සමන් අය්යේ ඔයා එහෙම කලේ කියල. අනේ නැඟී ඉස්සෙල්ල කනවෙලාවේ ඔයාගේ කකුල් දෙක දැකල මට මාවම පාලනය කරගන්න බැරි උනා කියල බොහොම දුකින් කිව්වා. මටත් දැන් මාර ආසයි. ඒ වගේම දුකකුත් හිතුන මිනිහ දිහා බැලුවහම.

මමත් හෙමින් සමන්ට ලංවෙලා ඔය මට ගොඩක් අසයිද සමන් අයියේ කියල හිමිහිට ඇහුව. ඔව් නංගි මම ඔයාව හැමදාම හිතින් රස විදිනවා බබෝ චාතුරිකගෙන් නොලැබෙන දෙයක් මගේ හිතින් ඔයාගෙන් ලබනවා කියල එයාගේ පවුල් ජීවිතේ ගැන ගොඩක් දේවල් කිව්වා.

ඇත්තම කියනවනම් චතුරිකා එයාව සතුටු කරන්නේ බොහොම අඩුවෙන්ලු. එයා ගොඩක් sex වලටම කමතිකෙනෙක් නෙමිලු. ඒ නිසා ගොඩක් වෙලාවට සමන් අයිය සතුටුවෙන්න කලින් චතුරිකාට ඇතිවෙනවලු. ඒ වෙලාවට කරන්න දෙයක් නැති කමට එයා හිටියට ගොඩක් දුකින්ලු ඉන්නේ. ඒ උනත් චතුරිකා එයාට ගොඩක් ආදරේ නිසා එයට දාල යන්න හිතෙන්නේ නැහැල්ලු කියල.

මේ ටික ඇහුවහම මට ගොඩක් දුක හිතුන සමන් ගැන. මම ඕව හිතන්න එපා සමන් කියල එයාගේ උරහිසින් ඔලුව තියා ගත්ත. ඔහොම විනාඩි 3ක් විතර  ඉන්න ඇති එක පාරටම සමන් අයිය මගේ කොන්ඩෙ බැදල තිබුන bool බෑන්ඩ් එක ගලවල දැම්ම. එක ගලවල දාල මගේ ඔලුව හෙමිහිට අතගානවා මගේ කන පිටි පස්සට වෙන්න හිටපුගමන් ඇගිලි දෙකෙන් ලාවට අත ගානවා. දැන් මාවත් ඇවිස්සිලා. මගේ නිපල් දෙක උල්වෙලා කියල මටම දැනෙනවා.

ඔහොම ඉදල සමන් අයිය එකපාරටම මගේ මූණ එයාගේ පැත්තට හැරෙව්වා නිකටින් අල්ලලා. එහෙම්ම එයාගේ තොල්දෙක ඇවිත් මගේ තොල්දෙකේ හැප්පෙනකොටම  ඒ තොල්වල උණුසුමට මගේ ඇස් දෙක ඉබේම පියවුනා. සමන් අයිය පිස්සුවෙන් වගේ මගේ තොල ලෙවකනවා. මමත් ඒ උණුසුමට ගොඩක් ආස නිසා එයාට තවත් ලං උනා. මගේ තොල් ලෙව කන එක නවත්තපු සමන් අයිය මගේ බෙල්ල දිහාවට එයාගේ තොල් ගේන ගමන් වම් අතින් මගේ පියරුව tshirt එකට උඩින් හෙම්හිට අත ගාන්න ගත්ත.

එත් එක්කම එයාගේ අනික් අත මගේ තට්ටම දිහාට යනවා මට හීනෙන් වගේ දැනුන. මගේ පස්ස මිරිකන ගමන් මව තුරුළුකරගත් සමන් අයිය මගේ බෙල්ල හැමතැනම එයාගේ කෙල වලින් නැව්ව. ඒ ලැබෙන පහසින් ඇත්තටම මට මතක් උනේ නෑ මම කොහෙද ඉන්නේ කියන එකවත්.

මගේ පස්ස අතගාන එක නවත්තපු සමන් අයිය මගේ අතක් අරන් එයා ගේ කලිසම උඩින් තිබ්බ. මට ඒ වෙලාවේ අතට දැනුන උණුසුමත් එක්ක එයාගේ ඒ යගදාව හිමිහිට කලිසමට උඩින් අත ගන්න පටන් ගත්ත. ඇස් වලින්   නොදැක්කත් මට එයාගේ එකේ තරම හිත ගන්න පුළුවන්. අගල් 6 ක් විතර දිග මහතා වම්බටු ගෙඩියක් වගේ.

එයත් මගේ පියරුව අත ගානවා හෝගාල. එක පාරටම එයා මගේ T-shirt එක ගලවල දාල පාත් වෙලා මගේ තනයක් කටට අරන් සුප්පන්න පටන් ගත්ත. සුප්පන ගමන් අනික් අතින් අනික් තැනෙ nipple එක වටේ හිමිහිට අත ගානවා. මට මා ලැබෙන සැප දරාගන්න බැරි තරම්. මට නිකන්ම කෙදිරි ගෑවෙනවා . තාමත් මම එයාගේ යගදාව කලිසම උඩින් අත ගාන ගමන්. මගේ තැනෙ nipple එක වටේ සමන් අයිය එයාගේ දිව ගෙනියනකොටම අනේ සමන් අයියේ…… කියාගෙන මට බඩු ගියා. මගේ කකුල් දෙක දිගේ මගේ බඩු ගලාගෙන එනවා ගන්ගාවකින් වගේ. මට දැන් පන නෑ වගේ. එත් සමන් අයිය මගේ තට්ටමයි තනයි මිරිකනවා. මට අමාරු නිසාම මම එතන තියන පුටුවක වාඩි උනා.

ඇයි නංගි ඔයාට අමාරුද? කියල සමන් අහනවා. අමාරුද මොඩය කියල මම එයාට හිමිහිට පාරක් ගැහුවා. අපි යමු කාමරේට කියාගෙන එයා මව අතින් අල්ලාගෙන එයාගේ කාමරීට ගියා. ගිහින් මව අදුදින් තියල එයාගේ shirt එකයි කලිසමයි ගලවල දැම්ම.

මම ඒ වෙලාවේ තමයි එයාගේ එක හරියටම දැක්කේ. ටිකක් කලුයි. ඉස්සරහ පෙරහම පස්සට ගිහින් රෝස පාටට දිලිසෙනවා. මගේ අනුමානය හරි කියල මට ඒ වෙලාවේ හිතුන.

ඇදුම් සීරම ගලවපු සමන් අයිය අයෙත් මාව නැගිට්ටවල එයාගේ තුරුලට ගත්ත. මගේ අත දෙක යටින් දාල තන් දෙක අල්ලාගෙන මාව පිටිපස්සෙන් තුරුලුකරගත්ත.

දැන්  සාය අදාල හිටියට  මගේ පස්සට එයාගේ එකේ රස්නේ හොදට දැනෙනවා. ඒක එයා උසම ගන්න වේගෙට තාලෙට ඉහල පහල යනවා. අත දෙක යටින් මගේ තන්දෙක මිරිකමින් හිටපු සමන් අයිය හිමිහිට එයාගේ ඒක අතක් මගේ සාය අස්සෙන් යැව්වා. මගේ බෙල්ල ඉබින ගමන් මගේ පැණි බේරෙන නංගිගේ තොල්පෙති දෙක මවිල් ගොඩ අස්සෙන් හොයා ගන්නා දගලනවා. මගේ ඉකිලි හරියත් අත ගාපු සමන් අයිය ඇගිලි දෙකක් ගෙනත් මගේ මෑ මල උඩින් තිබ්බ විතරයි  මාව ගැස්සිලා ගියා.

මෑ මල හොයාගත්ත සමන් අයිය ඒක හිමිහිට අගිලිදෙකෙන් හොලවනකොට මව සුරලෝකේ පාවෙනවා වගේ හැගීමක් ඇති උනා. ඒ මදිවට මෙයා අනික් අතින් මගේ තනයකුයි  බෙල්ලයි  ඉබින නිසා මගේ කටින් පිටවෙන කෙදිරිය මටම හිතා ගන්න බෑ. ටිකවෙලාවක් ඔහොම අතගගා හිටපු සමන් අයිය  මගේ සාය ගලවල දැම්ම. දැන් අපි දෙන්නම අමු හෙළුවෙන්.

මව ඇදෙ නිදිකරවපු සමන් අයිය මගේ කකුල් දෙක ඇත් කලා. කරලා එයාගේ මූන මගේ කකුල්දෙක අස්සේ හංගා ගත්ත. මගේ මවිල් ටික  ඇත් කරපු සමන් අයිය මගේ නංගිව ලෙව කන්න පටන් ගත්ත. මව නිකක් පාවෙනවා වගේ. ඒ හැගීම මේ ලෝකේ වෙන කිසිම දෙකින් ලබන්න බැරි තරම් හැගීමක්. ඒ වුනත් එයාට ටිකක් අමාරුයි  මගේ මවිලුත් එක්ක ඒක කරන්න. ටික වෙලාවක් try කරපු එයා නැගිටලා ඇදෙන් ඉදගත්ත. ඉගෙන “මවිල් වැඩි බබෝ”   කියල කිව්වා. මම මුකුත් කිව්වේ නෑ.

ඒ පාර මෙයා මගේ කකුල්දෙක පළල කරලා එයාගේ ගිනියම් වුන යකඩය  මගේ නංගිගේ තොල්පෙතිවල ඇතිල්ලුව. ඒ වෙලාවේ මට මාර ආසාවක් ඇති උනේ. අතුල්ලල්ල එකපාරටම මගේ නංගිගේ ඇතුලට දැම්ම. මගේ නංගිගේ තොල්පෙති පලාගෙන සමන් අයියගේ යකඩය ඇතුලටම යනවා මට දැනුන. මමත් කකුල්දෙක පුළුවං තරම් පළල කරලා එයාට සහයෝගයක් දුන්න.

එයා ගහන පාරවල් වලට මගේ නංගිගෙන් ගලපු පැණි නිසා “චොක චොක”  ගාල සද්දයක් එනවා. ඒ අස්සේ මගේ කටින් පිටවෙන සද්දේ මටම හිතා ගන්න බා. මේ සතුට වැඩි කමට මම සමන් අයියගේ පිට මැද්දෙන් ඇත් දෙක දාල මගේ ලගට තවත් ලංකර ගත්ත.

ඔහොම විනාඩි 10 ක් විතර එක දිගටම මට ගහගෙන යනකොට මට යන්න වගේ ආව. මම ඒක සමන් අයියේ මට යන්න එනවා කියනකොටම එයත් මටත් එහෙමයි  බබෝ කියල 5 පාරක්වත් උඩ පහල  යන්න හම්බ උනේ නෑ මට දැනුන එයාගේ බඩු ගොඩක් මගේ නංගිගේ පතුලටම විදිනවා. එත් එක්කම මගෙත් ඇග පන නැතුව බඩු ටික ගියා.

එහෙන්ම ටිකක් වෙලා තුරුළු වෙලා හිටපු අපි දෙන්න වෙලාව බලනකොට හවස 4ත්  වෙලා. සතුට වැඩි කමට සමන් අයිය මගේ ඇතුලේ බඩු යවනවා මට මතක් උනේවත් නෑ. ඒක මතක් වෙලා මට දෙලෝ රත් උනා. සමන් අයියට ඒ බව මතක් වෙනකොට එයටත් අප්සෙට් ගියා.

එයා අ වෙලාවේ එයාගේ යාලුවෙකුට call කරලා ඇහුවහම Pharmacy එකෙන් ගන්න කියල බේතක් කිව්වා. සමන් අයිය ඒ කියපු දේ නිසා මගේ හිතේ ගොඩක් බය අඩු උනා. එයාම town එකට ගියා ර වෙන්න කලින් එන්නම් කියල. මමත් wash එකක් දාගෙන රෑට උයන්න ලෑස්ති උනා.

එදා රෑත් හරි අමුතුම තාලේ සිදුවීම් ටිකක් මමයි සමන් අයිය අතාරි උනා. ඒක තමයි මම මීලගට ලියන්න යන්නේ. එතකන් මේක කියවල ඔයාලගේ comment දාන්න. මේක මගේ ජීවිතේ සිදු උන ඇත්තම සිද්දියක්. තව ගොඩක් දේවල් තියනවා ඒවත් කියන්නම් ඉස්සරහට.

කොහොම හරි සමන් අයිය හන්දියට ගිහින් එනකොට හවස 6 විතර වෙලා. මමත් උයන්න පටන් අරගෙන එළවලු සුද්දකර කර ඉන්නකොට දන්නෙම න එයා ඇවිත්. කුස්සියට ඇවිත් මට කතා කරනකොටයි මම හැරිලා බැලුවේ. එය ගෙනාව බේත් පෙත්ත මට දීල කිව්වා දැන්ම ඕක බොන්න එතකොට බය වෙන්න දෙයක් නෑ කියල. එකත් බීල අපි දෙන්නම එකහු වෙලා කෑම උයල ඉවර වෙනකොට හවස 7 ට කිට්ටුයි. මම කිව්වා අය්යේ මම wash එකක් දාගෙන එන්නම් කියල. ඒ ගමන සමන් අයිය ඇස් පුංචි කරලා කියනවා නංගි ඇදුම් ටිකයි towel එකයි අරගෙන එන්නකෝ මට අසයි ඔයත් එක්ක wash එකක් දාගන්න කියල. අහ්… මල කෝලම් කියල මම ගස්සගෙන රූම් එක පැත්තට ගියා. ගිහින් මම මගේ රූම් එකේ bath room එකට යන්නත් හදල හිත යටින් අසාවක් ආව සමන් අයිය එක්ක නාන්න. ඒ නිසා ඇදුම් ටිකත් අරගෙන අපහු එයාලගේ ගෙදරට යනකොට එයා පුටුවේ වාඩිවෙලා ඉන්නවා. මම ඇදුම් ටිකත් අරගෙන එනවා දැකල මිනිහගේ හිතේ තියන සතුට මට පෙනුන එයා හිනා උන විදිහෙන්. ඓත් මම කිව්වා යමු සමන් අයියේ කියල. හරි නංගි ඔය යන්න ඇතුලට මම එන්නම් towel එකක් අරගෙන කියල රූම් එක පැත්තට ගියා. මමත් තවත් සතුටක් ගන්න හැටි හිතමින් ඉක්මනට bathroom එකට ගිහින් දොර වහගත්ත. මමත් ටික වෙලාවක් කල්පනා කර කර ඉන්නකොට දොරට ගහන සද්දෙටයි පියවි ලෝකෙට ආවේ. දොර අරිනකොට සමන් අයිය යට ඇදුම පිටින්ම දොර ගාව. එයාගේ යගදාව යට කලිසමට හිරවෙලා එතන පිම්බිලා තියනවා. එක හරිම ලස්සනයි මට පැනල කටට දාගන්න හිතුනත් ඉවසගෙන හිටිය.

සමන් අයිය බත් රූම් එකට එනකොට razor එකකුත් අරගෙන ඇවිත් තිබුනේ.එයා ඇතුලට ආව ගමන් මාව තුරුළුකරගෙන තොල්දෙක ඉබින්න ගත්ත. මමත් ඇගිලිවලින් ඉස්සිලා එයාට full help එකක් දුන්න. කෝ ඔය තම ඇදුම් ගලවලවත් නැනේ කියපු සමන් අයිය මගේ T -Shirt එකයි සායි ගලවල shower එක ඇරලා මාවත් තුරුලුකරගෙනම ඒක යටට ගීයා. shower එකෙන් වැටෙන වතුරේ සිතල වැඩි කමට මම තව තවත් සමන් අයියගේ පපුවට තුරුළු උන. මගේ තන් පුඩු දෙක සීතලට කෙලින් වෙලා සමන් අයියගේ නිරුවත් පපුවේ වැදෙනකොට මට අමුතුම සතුටක් ඇතිඋනේ. ටික වෙලාවක් ඔහොම මම එයාට තුරුළු වෙලා ඉන්නකොට එය මගේ තොල් දෙක උරා බිව්වා. මමත් දන්නා වැඩ ඔක්කොම දාල එයාගේ යටි තොල කටට දාගෙන සූප්පු කලා. ඒක මාර fun වැඩක්. ඔහොම මගේ තොල් සූප්පු කරපු සමන් අයිය ඒක ඒක අතක් මගේ බඩ දිගේ අත ගාගෙන මගේ මවිල් පිරුන නංගිඟී ලගින් නතර උනා. නතර වෙලා බබෝ මට මෙතන kiss කරන්න ඕනි දෙනවා කියල හරිම කාමුක විදිහට ඇහුව. මම කිව්වා “ඇයි ඔයා ඉස්සෙල්ලත් kiss කලේ මගෙන් අහන්න ඕනිද ඕක” කියල. ඔව් එත් මවිල් නිසා kiss කරන්න amaarui ඒ නිසා අපි මවිල් ටික shave කරමුද කියල මගෙන් ඇහුව. මමත් මීට කලින් මගේ එකේ මවිල් කතුරකින් පාරක් 3 පාරක් විතර කැපුවට කවදාවත් shave වේ කරලා නෑ .මොකද මට බයයි razor එකකින් ශවේ කරන්න. එත් සමන් අයිය ඇහුවම මගේ හිතට ආසාවක් ආව. මම ඇහුව “හා එත් කොහොමද” කියල.මගෙන් මිදුන සමන් අයිය bathroom එකේ දොර ඇරලා ගිහින් plastic stool එකක් අරගෙන ආව. ඇවිත් නංගි මේකෙන් වාඩිවෙන්න කියල එය එනකොට ගෙනාපු razor එකයි shaving cream එකකුයි අර ගත්ත.

මුලින්ම shavin cream ටිකක් අතට ගත්ත සමන් අයිය හොදට තෙමිල තිබුන මගේ නංගිගේ මවිල් බූසියේ ගෑව. ගාල පෙන එන්න කියල හොදට ඒ හරිය අත ගානවා. එහෙම අත ගානකොට මගේ මෑ ඇටේ වගේම නංගිගේ lips වලත් සමන් අයියගේ ඇගිලි දුවනවා. එයා ඒක ඕන කමින්ම කරනවා කියලයි මට හිතුනේ. මොකද මගේ මෑ මල උඩ ගොඩක් වෙලා එයා අත ගානකොට මගේ ඇස් දෙක නිකන්ම පියවිලා මාව නිකන් අමුතුම ලෝකෙකට ගියා. මගේ එත් එක්කම නැගිටපු සමන් අයිය එයාගේ යට කලිසමත් ගලවල දැම්ම. අම්මෝ දුන්නක් වගේ එලියට පැනපු එයාගේ යකඩය දැකපු මට ලොකු අස්සවක් ඇති උනා. මගේ ලගට ආපු සමන් අයිය නංගි තරහ නැතුව පොඩ්ඩක් කටට ගන්නවද කියල එයාගේ ඒක මගේ කටට ලං කලා. මමත් වැඩිය හිතන්නේ නැතුව එයාගේ ඒක අතින් අල්ලලා පෙර හැම පස්සට කරලා රතුපාට තොපගේ මුදුනට kiss එකක් දුන්න. මම මීට කලින් කාගේඅත් ඒවා කටට අරන් නැති උනාට blue films වල දැකල තියන විදිහට එයාගේ ඒක කට ඇතුලට දාගෙන උඩහට පහලට කරන්න උනා. එයා හිටගෙන මම වාඩිවෙලා නිසා කිසිම අමාරුවක් නෑ මට. මම හිමින් හිමින් කට ඇතුලටයි එළියටයි කරනකොට සමන් අයියත් ඇස්දෙක පියාගෙන. එයාගේ කටින් “අහ්හ්…” ගාල කියවෙනවා ලාවට. ඔහොම විනාඩි පහක් විතර මම එයාගේ යකඩයව කටේ දාගෙන හුරතල් කරලා නැවැත්තුව. මගේ කට රිදෙනවා මොකද සමන් අයියගේ ඒක ගොඩක් මහතයි.

එයාගේ ඒක කටින් එලියට දාපු මම මගේ නංගි දිහා බැලුවාමයි සමන් අයියට මතක් උනේ cream ගෑව කියල. එයා අර razor ඒක අරගෙන මගේ කකුල්දෙක ලගින් බිමින් වාදී උනා. වාදී වෙලා මගේ කකුල්දෙක ඇත කරපු සමන් අයිය මගේ කලව ක kiss කරලා මගේ මවිල් ටික shave කරන්න පටන් ගත්ත.මවිල් ටිකක් වැඩි නිසා amaarui .එත් එයා හිමින් හිමින් මුලින්ම මගේ යටි බඩ හරියේ මවිල් ටික shave කරලා ටික ටික පහලට ආව. ඇවිත් මෑ ඇටේ හරියයි නංගිගේ තොල්පෙති වටෙයි චූ හිල හරියයි ඇරෙන්න අනික් හැම දිහාම ඒක මවිල් ගහක් නැති වෙන්න shave කර. එයා ශවේ කරන ගමන් අනික් අතින් ඒ හරිය අත ගැන නිසා මට මාර සනීපයි. මවිල් නැති හරිය මමත් අල්ලලා බැලුව. සිනිදුයි. මගේ නන්ග්ලිගේ ලිප්ස් වලින් ටිකක් ඇදෙන්න වගේ අල්ලලා එයා ඒක වටේ තිබුන මවිල් පරිස්සමට කැපුවා.. එයා අල්ලන විදිහට මට ටිකක් රිදුනත් ඉවසේගනඉවසගෙන හිටිය. එයා අත ගාලම මගේ නංගිගෙන් පැණි බේරෙනවා නිකන් බණ්ඩක්ක වගේ. මෑ ඇටේ හරියත් ඒ වගේ සීරුවෙන් මවිල් ටික කපපු එයා හොදට හෝදලා මගේ නංගිව සුද්ද කරා. මට ඇස්දෙක පිය ගන්න කියපු සමන් අයිය මගේ කකුලක් අරගෙන එයාගේ කර උඩින් තියා ගත්ත.

මට දැන් හිත ගන්න බෑ මෙය මොනවා කරන්න යනවද කියල. කකුල කරෙන් තියා ගත්තු සමන් අයියගේ දිව මගේ නංගිගේ තොල් අතර ගෑවේනකොට මාව උඩ ගියා වගේ උනා. නිකන්ම ඇස් ඇරුන. සමන් අයිය කිසිම ගානක් නැතුව මගේ මෑ ඇටේ වටේ එයාගේ දිව ගෙනිහින් හොදටම තෙමනව. මට ඉවසන්න බැරිකමට එයාගේ ඔලුව මගේ නංගිට තියල තවත් හොදට තද කරා ගත්ත. තද කරගෙන අනික් අතින් එයාගේ පිට අත ගන්න පටන් ගත්ත. මෑ ඇටේ ලෙව කාපු සමන් අයිය එයාගේ අගිලිදෙකකින් මගේ නංගිගේ තොල්පෙති දෙක හොදට ඇත් කර. ඇත් කරලා දිව දාල හොදට හොලවනකොට මට උන්හිටිතැන් අමතක උනා. කෙදිරිගාවෙනවා නිකන්ම. ඔහොම ලෙවකන ගමන් තොල්පෙති ඇත් කරගෙන හිටපු ඇගිලි දෙක අත හැරලා ඒක ඇගිල්ලක් මගේ නංගිගේ හිලට දැම්ම. අම්මෝ…. තියන සනීපෙ. මාව නිකන් පාවෙනවා වගේ. ඇගිල්ලෙන් මම කරගන්නවාට වැඩ හොදට සමන් අයිය කරන්න දන්නවා වගේ. ලෙව කන ගමන් කරන නිසා මට යන්න වගේ එනවා. කොහොමත් ඒ සැප මට දර ගන්න බැරුව සමන් අයි…යේ කියල .. ඇග ගස්සාගෙන සමන් අයියගේ මූණටම පැණි ටික ගලන් ගීයා.

මට ගීයා බව එයාගේ දිවට තේරෙන්න ඇති. එයා මගේ කකුල බිමින් තියල නැගිට්ට. මමත් නැගිටින්න හදනකොට ඔහොම ඉන්න පැටියෝ කියල ආපහු කෙලින් වෙලා තිබුන එයාගේ යකඩයව මගේ කටට ලංකල. පෙරහම පස්සට ගිහින් එයාගේ ඒක ලස්සනට රතු පාටට තියනවා. මම නිකන් ice cream එකක් කන ළමයෙක් වගේ ඒක ටිවෙන් ලෙව කාව. සම අයියටත් මාර සනීපද කොහෙද කෙදිරි ගානවා. මටත් සථුතුඉ. මොකද මාව සතුටු කරා වගේම එයාවත් සතුටු කරන්න මට පුළුවන් නිසා. මම හිමින් හිමින් එයාගේ ඒක ලේවකනකොට මගේ ඔලුවෙන් අල්ල ගත්ත සමන් අයිය යකඩයව මගේ කට ඇතුලට එබුවා.මගේ කටින් එකයි. මම හෙමිහිට කට ඇතුලෙන් උඩ පහල කරන්න හිතනකොටම ඔලුවෙන් අල්ලාගෙන එයා හෙලවෙන්න ගත්ත. ටික ටික වගේ වැඩි කරනවා. මට හුස්ම ගන්නත් amarui වගේ. මම එයාව එහාට කරන්න හැදුවත් එයා පිස්සුවෙන් වගේ මගේ ඔලුව එයාගේ එකට තද කරගෙන හින් ගහනවා. එයාගේ ඒක උගුරටම වදිනවා. අ වදින පාරවල් වලට මගේ ඇස්දෙකෙන් කදුළු පනිනවා. එයා යකෙක් වගේ වගෙන් හෙලවෙනවා. මට ඉවසන්න බැරිම තැන ඇත් දෙකෙන් එයාව තල්ලු කරනකොටම එයාගේ එකෙන් රස්නෙට යමක් මගේ කට තුලට විද්ද. මට මාර අප්පිරියයි. එයාව තල්ලු කරපු මම ඔක්කොම ටික මම බිමට දැම්ම.

මට හුස්ම ගන්නත් amarui. කටෙන් කෙල පෙරෙනවා. පපුව අල්ලගට්ඨාහම්යි සමන් අයියට ඒක තේරුනේ. මගේ ඇස්වල කදුළු දැකල අනේ වස්තුවේ මට සමාවෙන්න ඔයාට අමාරුයිද ගොඩක් කියල පපුව අත ගාන්න පටන් ගත්ත. මට තාම කතා කර ගන්නත් බෑ. කදුලුත් එනවා. මට ඉවසගන්න බැරි උනා පැටියෝ කියල සමන් අයිය මගේ ඔලුව අත ගානකොට මට දුක හිතුන. ඔහොම ටික වෙලාවක් ඉදල මට අවුලක් නැති නිසා දෙන්නම එකතුවෙලා නාව. නාන ගමනුත් අපි ගොඩක් සතුටු උනා. සමන් අයිය මගේ ඇගේ සබන් ගාල නංගිව අතගාල මට අපහු සැරයක් ගීයා. මමත් එයාග
ේ මුළු ඇගේම සබන් ගෑව. මාර අමුතු අත්දැකීමක්. නාල ඇදුම් ඇදගෙන අපි රෑට කාම කෑවා. මට අප්පිටියයි වගේ සමන් අයියගේ ඒවා කටේ ගීයා නිසා කන්න. එනිසා මම එයාට කවල බත් කටවල් දෙකතුනක් කාල 8.30 ට විතර රූම් එකට ගීයා නිදා ගන්න.

ඇදගෙන හිටපු nighty එකට උඩින් housecoat එක දාගත්ත මම හෙමින්සරේ ගිහින් දොර ඇරිය. එක පාරටම දොරවහගෙන ඇතුලට ආපු සමන් අයිය මව තුරුළුකරගෙන පිස්සුවෙන් වගේ ටෝල්දෙක ඉබින්න ගත්ත. මට මුකුත් කතාකරගන්නවත් වෙලාවක් තිබුනේ නෑ. එත් එය අ කරපු වැඩේට මගේ හිත ගොඩක් ආස උනා. එය වේගෙන් තොල් ඉබින්න ගත්තට ඒක හිටපු ගමන් නවත්තල මගේ අස්දිහ බලන් ඉන්නවා, ඓත් ඉබිනවා හරිම ෂෝක්. එයා තොල් ඉබින ගමන් මටත් නොදැනුවත්ව එයාගේ අත්දෙක මගේ තට්ටම් දිහාට ගෙනිහින් හැට්ටම් දෙක මිරිකනවා. ඒ වදෙන් මව තවත් ඇවිස්සුන. මොකද සිනිදු nighty එකට උඩින් තදින් මිරිකනකොට ඇරීම සනීපයි. මම යටට මුකුත් ඇදල හිටියෙත් නැතිනිසා සමන් අයියටත් වැඩේ ලේසියි. ටික වෙලාවක් ගිහින් මගේ තොල් ඉබින ඒක නවත්තල සමන් අයිය මගේ මූන දිහා බලන් හිටිය. එයා බලන් හිටපු විදිහට මට ගොඩක් ආදරේ හිතුන. මම ඇහුව “මොකද උනේ?” කියල . “මම නිදාගන්න ගියාට ඔයාව මතක් උනා බබෝ. ඉවසගන්න බැරිම තැන තමයි ආවේ” කියල අහිංසක විදිහට හිනා වෙලා කිව්වා. මමත් එයාගේ මූණෙන් අල්ලාගෙන අපහු තොල් දෙක ඉබින්න ගත්ත. එයත් ඒ වැඩෙන් අපහු ඇවිස්සුන වගේ. මාව තවත් එයාගේ අගට තුරුළුකරගෙන මගේ තොල් දෙක ඉබිනවා.

ටික වෙලාවක් ඔහොම තොල්දෙක ඉබපු අපි දෙන්න අදුදින් වාඩි උනා. සමන් අයිය එයා ඇදල හිටපු t shirt ඒක ගලවල මගේ housecoat එකකත් ගලවල පැත්තකට දාල ඉගෙන මගේ බෙල්ල ඉබින්න ගත්ත. ඔයාල දන්නවනේ බෙල්ල ඉබිනකොට ගොඩක් සනීපයි කියල. මව ටික ටික රත්වෙනව වගේ මට තේරුණා. මමත් මගේ අතක් පිටමද්දෙන් දාල එයාව තුරුළු කරගන්න ගමන් අනික් ඇත අරන් ගිහිල්ල සරම යටින් ඉස්සිලා තිබුන එයාගේ යකදයව ඇල්ලුවා. මට ඒ අදහස කොහෙන් ආවද මන්දන් නෑ. මොන උනත් සමන් අයිය එකට ගොඩක් ආස උනා බව තේරුණා. එයා මෙලෝ සිහියක් නැතුව මගේ බෙල්ල ඉබිනවා. තව අතක් ගෙනත් nighty ඒක උස්සල මගේ කලව ඇතුල් පැත්ත අත ගානවා. එහෙම සිනිදුවට අත ගානකොට මට මාර සනීපයි. බෙල්ල ඉබින ඒක නවත්තපු සමන් අයිය මගේ nighty ඒක ඔලුවෙන් පන්නල ගලවල දැම්ම. මගේ ඇගේ දැන් නුල් පොටක්වත් නෑ. අපහු සමන් අයිය මගේ තන්දෙක මැද්දේ එයාගේ මූන ඔබාගත්තේ මගේ තන් දෙක සතුටු කරන්නයි. තන්දෙක මැද දාරේ ඉබපු සමන් අයිය තන් පුඩු අගිලිදෙකෙන් හිමිහිට මිරිකනවා. එහෙම කරන කොට මට යන්න වගේ. එයාට තන්දෙක ඉබින්න ඉඩ දීපු මම සරමේ ගැටේ ලෙහල අස්සෙන් අත දාල එයාගේ යකඩයව අල්ලගත්ත. එකත් හොදටම රත්වෙලා නලියනවා. හිමිහිට මගේ අල්ලෙන් අල්ලලා උඩට පහලට කරන ගමන් මහපට ඇගිල්ලෙන් මුදුන ඇතිල්ලුව. සමන් අයියට ඒක ගොඩක් සැපයි කියල මට තේරුනේ මගේ තනේ ඉබින ගමන් එයාගේ කටින් “ආ..හ්…” කියල පිටවුණා නිසයි. මම තවත් හොදට එයාගේ යකඩයාගේ මුදුන හොදින් අත ගාන ගමන් ඇල්ලෙන් හොදට පිරිමැද්ද. එතකොටනම් සමන් අයියට ඉවසා ගන්න බැරුව මගේ තැන ඉබින ඒක නවත්තල “අනේ වස්තුවේ කටට ගන්නකො” කියල කිව්වා. මට බය හිතුන මීට කලින් උන සිද්දියට. ඒක එයට තෙරිලාද කොහෙද “ඉස්සෙල්ල වගේ කරන නෑ පැටියෝ බය වෙන්න එපා” කියල මගේ ඔලුව අත ගාල කිව්වා. මමත් එහෙන්ම පත්වෙලා එයාගේ යකඩයව කටට දාගෙන උරන්න පටන් ගත්ත. කට ඇතුලට දාගත්ත එයාගේ යකඩය දිව වදින විදිහට උස්පහත් වේවි ටික වෙලාවක් කටට ගත්ත. සමන් අයියත් එයාගේ කලව වලට හිරවෙලා තිබුන මගේ තන්දෙක අත ගානවා ලාවට. සමන් අයියගේ කටින් හීන් කෙදිරියකුත් පිටවෙනවා.

ඔහොම ටික වෙලාවක් එයාගේ යකඩයව කටේ ගෙන හුරතල් කරපු මම මහන්සි නිසා ඒක නවත්තල ඇදේ ඇල උනා. නැගිටලා කකුල්දෙකෙන් සරම පන්නල දැම්ම සමන් අයිය ඇවිත් පොඩි packet එකක් මගේ අතට දුන්න. මීට කලින් මම එහෙම දෙයක් දැකල තිබුනේ නෑ. ඒක condom එකක්. මම ඇහුව මේ මොකටද කියල. එතකොට එයා හිනා වෙලා කිව්වා දෙන්නටම බයවෙන්න දෙයක් නෑ එතකොට කියල. මම ඉතින් මට මොකටද ඕක ඔය එපයි දාගන්න කියල එයාට දුන්න.හයියෙන් හිනා උනා එයා නැතුව ඕක ඔයාට use කරන්න බැනේ ඕක දුන්නේ ඔයාට කියල මට දාගන්න කියල කිව්වා. මටත් හිනා ගිය.එත් අයියේ මම දන්නෑනේ කියල කිව්වහම හරි හරි ඕක කලා ගන්නකො කියල එයා ඇදෙ උදපෙලි අතට නිදාගත්තා. මමත් ඒක කලා අතට අරන් දන් මොකද කරන්නේ කියල ඇහුව. පැටියෝ අපහු පොඩ්ඩක් කටට ගන්නකො කියල එයා කිව්වා. මමත් පාත්වෙලා එයාගේ යකඩයව කටේ දාගෙන ආපහු උරන්න පටන් ගත්ත. එහෙම ටිකක් වෙලා කරනකොට එයාගේ ඒක හොදටම කෙලි වෙලා නිකන් රිටක් වගේ. මාව ඔලුවෙන් අල්ලලා නැවැත්තුව එයා හරි බබෝ ඕකේ මුදුන ඇගිලිදෙකෙන් තද කරගෙන මගේ එකුදින් තියල අතින් පහලට අත ගාන්න කියල කිව්වා. මමත් එයා කියපු විදිහටම කලා. ටිකක් තදයි. එත් මාරු අත්දැකීම.

එයාගේ එකට condom ඒක දාල ඉවර උනහම බබෝ ඔය උඩට එන්නකෝ කියල මට කතා කලා. මට ලැජ්ජයි. මට බෑ කියල ඇදේ එහාට ගියා. අනේ එනවා මෙහෙට අපි දෙන්න විතරනේ කියල ආපහු මගේ අතින් ඇද්ද. මම බෑ බෑ කියල ආපහු ලගට ගියා. එගිහින් එයාගේ ඇග දෙපැත්තෙන් කකුල්දෙක දාල බද උඩින් වාඩි උනා. බබෝ මට පෙන්නේ නෑ ඔය අරන් හරියට තියාගන්නවද කියල ඇහුව. මමත් එයාගේ ඒක අරගෙන මගේ නංගිගේ හිල ගාවින් තියල හිමිහිට බර උනා. එයාගේ ඒක මගේ නංගිගේ තොල් ඉරාගෙන යනවා වගේ. එත් මාර සනීපයි. සමන් අයියත් ඉස්සිලා මට support කරනවා. ටික වෙලාවකින් මම සමන් අයියගේ යකඩයව මගේ නංගිගේ ඇතුලේ හංගගත්ත. එහෙම හංගගෙන ෆිල්ම් වල දැකල තියන විදිහට උස්පහත්වෙන්න පටන් ගත්ත. මුලින් හිමින් හිමින් පටන් අරන් ටික ටික වගේ වැඩි කළා. සමන් අයියත් මම ඉහල පහල යනකොට මගේ තට්ටම් වලින් අල්ලල්ල උද පහල යන්න help කරනවා. තව සමහර වෙලාවට තන්දෙක මිරිකනවා. මාර සනීපයි. කලින් පාරට වැඩ තදයි වගේ. ටික වෙලාවක් ඔහොම කරපු මට මහන්සි නිසා නැවතුන. මගේ ඇගෙන් දාඩිය බේරෙනවා.තාමත් සමන් අයියගේ ඒක මගේ ඒක ඇතුලේමයි. නැඟී ටිකක් ඉස්සිලා ඇදට වාරු වෙලා ඉන්න කියපු සමන් අයිය මම ඉස්සුන ගමන් විදුලි වගන් මගේ නංගිට පහර දෙන්න පටන් ගත්ත. මගේ නන්ගිගෙන් ගලපු ජුස් වලින් එතන හොදටම තෙත් වෙලා. එයා ගහන වේගෙට චක්.. චක්.. ගාල සද්දයක් එනව. මටත් ආඅ පාරවල් දරාගන්න බැරිනිසා. සමන් අයියේ…. මට යන්න එනව කියල කිව්වා. පැටියෝ තව චුට්ටක් ඉන්න මටත් එනවා කියල කිව්වා. ඔහොම තව ටිකවෙලාවක් ගහනකොට මගේ නංගිය හයියෙන් සමන් අයියගේ යකඩයව ඇතුලෙන් හිරවෙනවා වගේ දැනුන.තප්පර 10 ක් වත් ගියේ නෑ මගේ මුළු ඇගම පන නැතුව බඩු ගියා.සමන් අයියත් හයියෙන් කෙදිරි ගාල නිසොල්මන් උනා. එහෙන්ම එයාගේ ඇග උඩට වෙලා එයාට තුරුලුවෙලා ටික වෙලා ඉන්නකොට සමන් අයියගේ ඒක ටික ටික පුංචි වෙනවා කියල මට තේරුණා.එයා මාව පැත්තකින් තියල නංගිගේ ඇතුලේ හිටපු එයාගේ යකඩයව එලියට අරන් දාල හිටපු condom ඒක ගැලෙව්වා. එතකොටයි මම දැක්කේ කිරිපාටට එයාටත් බඩු ගිහිල්ල කියල. මා දිහා හිනා වෙලා බලපු සමන් අයිය ඒක කොලේක ඔතල bin එකට දාල මගේ ලගට ඇවිත් නිදාගත්තා.

එදා මුළු රාම එයා මගේ room එකේ හිටියේ. රෑ 3 පාරක් අපි දෙන්න එකතු උනා. එයා condom 4ක් ගෙනත් තිබුන. මගේ ජීවිතේ පිරිමියෙක්ගෙන් ලැබුවා මුල්ල්ම සැප ඔහොමයි. දවස් කකත පස්සේ චතුරිකා ගෙදර අවට පස්සේ අපි දෙන්න ඒ සම්බන්දය නවත්තන්න උනා. එත් පුළුවන් වෙලාවට පුංචි පුංචි දීවල් සමන් අයියයි මමයි චතුරිකාට නොදැනෙන්න කරනවා. මම එහෙන් එනකන්ම චතුරිකා මේ කිසිම දෙයක් දනන් හිටියේ නෑ. මම කොලබ අවට පස්සේ සමන් අයිය මට call කලත් මම වැඩිය ගනන්ගත්තේ නෑ. මොකද ඒක මට කරදරයක් වයි කියල හිතුන නිසා. ඔන්න ඕකයි මගේ කතාව. තව ගොඩක් අත දැකීම් තියනවා. විශේෂයෙන් දන් වැඩකරන පාසලේ සිදුවෙන සිදුවීම්. ඒවත් ලියන්නම් ෆ්‍රී වෙලාවට.

No comments:

Post a Comment