Search This Blog.

Monday, September 23, 2019

රොටරි නංගි

රොටරි කියලා ලොකු ටියුෂන් කඩයක් තියෙනවා නුගේගොඩ. මේකට ආවා ඒ ලෙවල් සෙකන්ඩ් ෂයි කරන්න සචිත්‍රා කියලා කෙල්ලෙක්. මේ කෙල්ල පළවෙනි පාරත් ඒ ලෙවල් අනාගෙන තියෙන්නෙත් වෙන කොල්ලෙක් එක්ක රවුම් ගහලා. දෙවෙනි පාරත් තවත් කොල්ලෙක් සෙට් කරගෙන. කෙල්ල ටිකක් පාටයි. පපුව නම් ලොකු බැලුම් බෝල දෙකක් තරම් වැඩිලා. මම කොහොමත් ලොකු ගෙඩි වලට ආසයි. කෙල්ලගේ පුකත් ලොකුයි. ඒත් ඇඟ මහත නැහැ. හැබැයි කොල්ලනම් කැහැටු එකෙක්. ඌට වැඩිකල් කෙල්ලව කරන්න බැරිවෙන බව දෙන්නගේ හැසිරීමෙන් පෙනුනා. ඒත් මේ දෙනනා දෙහිවල පැත්තෙ රූම් එකකට රිංගුව කියලා මට මැසේජ් එක ආවා.



එදා ඉඳන් මගේ චන්ද්‍රිකාව මේ කපල් එක වටේ වැඩකරන්න ගත්තා. මම පන්ති වෙලාවල් හොයාගෙන රොටරි ඇවිත්, කෙල්ලට පැත්තක ඉඳන් ලයින් දාන්න ගත්තා. කෙල්ලගේ ඇඟපත පෙනුම නිසා තවත් කොල්ලො කෙල්ලට ලයින් දාන බව පෙනුනා. කෙල්ල ඇවිදිනකොට තට්ටං දෙක උඩ යට යන තාලෙ බලන්න අනිත් කොල්ලො හැරිලා බලනවලු. කෙල්ලත් ටිකක් ෆෝරවර්ඩ් නිසා කොල්ලොත් ෆොර්ම් වෙනවා. හැබැයි කෙල්ලව දාගෙන ඉන්න කොල්ලනම් ඒ කතා බස් විහිළු තහළු රුස්සන්නෙ නැති බවක් පෙනුනා.

එක පාරක් රූම්ස් ගිය කපල් එකක් ඒ රසට දිගටම යනවා. මට මැසේජ් එනවා. වැඩිකල් නොයා කෙල්ලයි කොල්ලයි අතර පොඩි වලියක් ගිහින් තියෙනවා. මම වහාම ගේමට එන්ටර් වුණා.

කොල්ල එක්ක හිතේ කේන්තියෙන් හිටි සචිත්‍රා එක්ක බස් එකකදි කතාවකට සෙට් වුණ මම කෙල්ලව අඳුර ගත්තා. ඊලඟ දවසෙ කෙල්ලගේ ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගත්තා. ඊට පස්සේ මල් කැඩිල්ල පටන් ගත්තා.

මගේ අත්දැකීම් හා හැකියාවට කෙල්ල අහු වුණා. සතියකින් විතර කෙල්ල පරණ කොල්ලා එක්ක එෆෙයාර් එක නැවැත්තුවා. කොල්ලා පස්සෙන් ආවත් සචිත්‍රා ගණන ඉස්සුවා. අලුත් අත්ත මොන වගේද කියලා කෙල්ල දැනගෙන හිටියෙ නැහැ.

මම සචිත්‍රා බලන්න එන හැම දවසකම මොනවා හරි තොරොම්බල් කරාබුවක් හරි මාලයක් හරි ගෙනියනවා. මාසයක් යන්නත් කලින් එයා මගෙත් එක්ක බුදු ෆිට්.

මම දෙවන පියවර තිබ්බා. බස් වලදී ටික ටික අල්ලන තැන් වෙනස් කලා. මම දන්නවා කෙල්ලන් කැමතිම ක්‍රමය. කෙල්ල බස් එකෙන් බැහැලා ගෙදර යන්නෙ හැඟීම් ඇවිස්සිලා. ඒ මගෙ හැකියාව. ඒ නිසා කෙල්ල ගෙදර ගිය ගමන් පැණි කොල් දෙනවා.

මම සචිත්‍රා එක්ක ගල්කිස්සෙ බීච් ගියා නිදහසේ කතා කර කර ඇවිදින්න කියලා. අහුවුණ හැම අවස්තාවකම කෙල්ලගේ හැඟීම් ඇවිස්සෙන විදිහට අත පත ගෑවා, ඉම්බා. කෙල්ලගේ ඇඟේ හිරිගඩු පිපිලා. ඊට පස්සේ ගහකට හේත්තු වෙලා සචිත්‍රාව පපුවට තුරුළු කර ගත්තා. එහෙම කළේ නොදන්නවා වගේ පොල්ල කෙල්ලගේ බඩේ ගාවන්න. පොල්ල හොඳටම නැගල තිබුණ නිසා කෙල්ලට හොඳටම දැනුනා. කෙල්ලත් නොදන්නවා වගේ තවත් තෙරපුනා. කෙල්ලගෙ පපුවත් කිටි කිටියේ මගේ බඩට තද වෙලා. කෙල්ලගේ තට්ටං උඩින් දෑත් තබාගෙන එය සෙමින් සෙමින් අතගාන ගමන් එහාට මෙහාට ඈත් කරමින් කෙල්ලගේ ගාය වැඩි කළා.



ඈතින් කවුදෝ මිනිහෙක් බලා සිටිනු දුටු මට අදහසක් පහළ වුණා. මම ආදරයෙන් මුසපත් වූවා සේ සචිත්‍රාගේ මුහුණ බෙල්ල පපුව හා අත සිප ගනිමින් තට්ටම් හා කකුල් අතගාන්නට වුණා. සචිත්‍රා ඇඳ සිටි සාය තරමක් ඉනෙන් පහලට රූටා ගියේ ඇගේ පෑන්ටියේ හෝ යට සායේ පටිය පෙනෙන ලෙසටයි. එක පාරටම මිනිසා දැක්ක බව හඟවා වහාම ඇගේ ඇඳුම සකස් කර දෑත පහතට දැම්මා. සචිත්‍රාත් වහා මගේ බඳ වටා ඔතා සිටි දෑත් ලිහිල් කළා.

“රොෂාන් අයියේ අපි කාටවත් පේන්නෙ නැති තැනකට යමු කෝ.”

මගේ ප්ලෑන් එක සියයට සියයක්ම වැඩ කළා. ඒත් මමඑකපාරටම පැන්නෙ නැහැ.

“ඔය රූම්ස්නම් තියෙනවලු මේ හැමතැනම. ඒත් ආරක්ෂාව ගැනනම් මට ෂුවර් නැහැ සචිත්‍රා. නැත්නම් මමත් ආසයි කාමරයක ඇඳකට වෙලා ඔයාවත් තුරුළු කරගෙන කතා කරකර ඉන්න.”

“අයියෝ ආරක්ෂාව ගැන බයවෙන්නෙ මොකටද. මට ඔයා ඉන්නවනම් කාටවත් බය නැහැ.”

“ඔයා ඔහොම කියනවනං මම යකාටවත් බය නැහැ සචී”

“ඔයා කියනවනම් මම අපායට වුණත් එන්නම් අයියේ”

“අපායට නෙමෙයි සචී අපි දිව්‍ය ලෝකෙට යමු.”

කෙල්ලගේ කටින් වචනය පැන්නගමන් කළබල නොවූ මමආධුනික විදිහට යාළුවෙකුට කෝල් එකක් ගත්තා.

“මචං මගේ ගර්ල් එක්ක යන්න පුළුවං විශ්වාසවන්ත හෝටලයක් තියෙනවද?”

ඒක අහපු අනෙක් පැත්තෙන් කතා කරපු එකාට වැඩේ තේරුණා. පොර තමංගේම රූම්ස් සපොට් එකක් කරන්නෙ. පොර රූම් එකක් සූදානම් කරලා තිබ්බා.

මම කෙල්ලව මගේ යාළුවක්ගෙන් ඉල්ලගෙන ආ මොටර් බයිසිකලේ තියාගෙන අදාල ස්පොට් එකට ගියා. කෙල්ල මගේ පිටට පපුව තද කරගෙන බඩ බදාගෙන තමයි ගියෙ. කෙල්ල ඉස්සරහට නැමිලා යනකොට පුක පස්සට නෙරපිලා සරාගීව පේන නිසා පාරේ යන කොල්ලොත් බලනවා කපල් එක දිහා. හෙල්මට් දාල නිසා අවුලක් නැහැ.



අදාල ස්පොට් එකට ආවහම දෙන්නව සර් මැඩම් කියලා පිළිගත්තෙ මම කියල තිබුණ විදිහටයි. කාමරයට යනතුරු මමසචිත්‍රාගෙ අත තදින් අල්ලාගෙන ගියේ ඇගේ හිතට හයියක් දැනෙන්නයි. කාමරයේ දොර වැසූ පසු මම නුපුරුදු හා ප්‍රවේසම් වෙන අයුරක් රඟපෑවා. ඇඳ යට හා නාන කාමරය පරීක්ෂා කළා. අන්තිමට ඇඳේ ඉඳගත්තා. සචිත්‍රා පැමිණ මගෙ උකුළේ ඉඳ ගත්තා. මම කෙල්ලගේ තොල් කම්මුල් බෙල්ල කන්පෙති ඉඹ ඉඹ ශිල්ප දකවනවා. කෙල්ල හොඳටම ආදරෙන් මුසපත් වෙලා මාව ඉඹිනවා. මම දකුණු අතින් කෙල්ලගෙ පිට දිගේ පහලට අත ගාගෙන ගිහින් තට්ටම් අතගාන්න ගත්තා. වම් අතෙන් කෙල්ලගේ අත් බඩ හා කලවා අතගානවා.

“ෂර්ට් එක ගලවන්නකො අනේ ඔයාගෙ ලස්සන ඇඟ බලාගන්න.” සචිත්‍රා ඉස්සර වුණා.

මම ලැජ්ජාවෙන් වගේ ඇඳන් හිටිය ෂර්ට් එකයි වෙස්ට් එකයි ගැලෙව්වා. කෙල්ල මගෙ පපුවට තුරුලු වුණා.

“මම විතරද?” අහන පරක්කුවෙන් කෙල්ල හැට්ටෙ ගැලෙව්වෙ තමන්ගෙ ලස්සන පපුව පේන්න.

“ෂාහ් ලස්සන.” මම කෙල්ලගේ පපුව වර්ණනා කළා.

ඊට පස්සෙ බ්‍රා එකට උඩින් ඉඹින්න ගත්තා. කෙල්ලගේ තන දෙන ලොකු නිසා බ්‍රා එකේ යටින් තන් වල කොටසක් එලියට පැනල තිබුණ. මම ඒවත් ඉම්බා. කෙල්ලගේ හිරිගඩු පිපිලා.මගෙ අත් කෙල්ලගෙ ඇඟ පුරා වැඩ. සචිත්‍රා මගෙ කලිසමේ බෙල්ට් එක පැන්නුවා. ලද අවස්ථාවෙන් ප්‍රයෝජනය අරගෙන සචිත්‍රාව ඇඳේ හාන්සි කරලා කලිසම ගලවල බිමට දැම්මා. මගේ පොල්ල කෙලින් වෙල ජොකා තෙරපගෙන පිම්බිලා ඉන්නවා.

“අම්මෝ ඒකෙ ලොකු.” කෙල්ලට පරණ ඒවත් එක්ක සසඳපු නිසා පුදුමය හා සතුට කටින් නොදැනීම පිටවුණා.

මම කෙල්ලගේ සාය පහලට අතින් ඇදපු ගමන් කෙල්ල සායයි යට සායයි දෙකම ගලවලා ඇඳ උඩට දැම්මා. කෙල්ලගෙ උකුල ලොකු නිසා නිකර් එක ඇදිලා තද වෙලා සෙක්සි විදිහට තිබුණා.

“අනේ කෙල්ලෙ ඔය තද ඇඳුම් ඇන්දම කකුල් කැපෙන්නෙ නැද්ද?” මම අනුකම්පාවට මෙන් සචිත්‍රාගෙ නිකර් එකේ දාර අවට හම සනීපයට අත ගාන්න ගත්ත.



“අනේ ඔවු අනේ මට සයිස් පෑන්ටීස් හොයාගන්න නැති නිසා මට හරි ප්‍රශ්නෙ. ලොකු ඒව තිබුණත් ඒව ආන්ටිලා අඳින ජාතියෙ. ඒ නිසා මේ වගේ හිර ඒව තමයි අඳින්න වෙන්නෙ.”

“අනේ සචී. ඔයා පව්. අපි ඊලඟ දවසෙ ඔඩෙල් වගේ කඩේකට ගිහින් හොඳ පෑන්ටීස් ටිකක් ගමු. ඒවයෙ තියෙනව ඇති ඕනම සයිස් එකක්”

සචිත්‍රා මට තුරුළු වුණා. මම හෙමිහිට කෙල්ලගේ බ්‍රා එකේ බකල් එක පැන්නුවා. ඒ පරක්කුවෙන් සචිත්‍රා බ්‍රා එකත් ගලවල ඇඳ උඩට දැම්මා. කෙල්ලගේ තන පුඩු ඉස්සිලා තද වෙලා. මමපොඩි දරුවෙක් කිරි උරනවා වගේ ඒවට කට තියලා උර උර සැපක් දුන්නා. ඒ අතර අනෙක් අතින් තට්ටම් මසාජ් කලා. කෙල්ල හෙමිහිට කකුල් දෙක ඈත් කළේ දෙයක් නොකිය කියමින්. මම කෙල්ලගේ කලවා වල ඇතුල් පැත්ත අතගගා ඉඳලා හෙමිහිට යෝනිය උඩින්ම අත තිබ්බා. නිකර් එක තෙත බරියං වෙලා. මගෙ ඇඟිලි නිකර් එකට යටින් සචිත්‍රාගේ භගමනිය හොයාගෙන ගියා. හැම තැනම සෙවල. ඇඟිලි ගෑවෙනකොටත් සනීපෙට සචිත්‍රාට කෙඳිරිගෑවෙනවා.

“බබා පෑන්ටිය ගලවලා වේලෙන්න තියමුද?”

“හා.” කී සචිත්‍රා එය ගලවා ඇඳ පත්තෙන් වැනුවා.

නැවත නොඉවසිල්ලෙන් උඩුබැලි අතට වැතිරිලා කකුල් තරමක් ඈත් කළේ මට ගල කපන්න ලේසි වෙන්න.

මම ගල කපන එක පැත්තකට දාලා ආයිත් තං දෙන සූප්පු කර කර මසාජ් කරන්න ගත්තා. ඊට පස්සෙ හෙමිහිට බඩ ඉඹ ඉඹ ඉඳලා ටික ටික කලවා ඉඹින්න ගත්තා. කෙල්ල කකුල් හොඳටම ඈත් කරලා ඉඩ ලබා දුන්නා. මුලින්ම මම බෙඩ් ෂීට් එකෙන් එතන නෑවිලා තිබ්බ සෙවල පිස දැම්මා. ඊට පස්සෙ මගේ විශේෂ දක්ෂතා පෙන්වමින් කෙල්ලගේ භගමනියටත් යෝනියටත් දිවෙන් හා තොල් වලින් සැපක් දුන්නා. විනාඩියක් යන්නත් කලින් කෙල්ල සුරතාන්තයකට පත් වුණේ මුහුණ මතට කොට්ටයක් තද කරගෙන කෙඳිරිය පාලනය කරගනිමින්.

මුහුණ පුරා තැවරී තිබූ සෙවල පිසදා ගත් මම නැවත ඉහලට පැමිණ සචිත්‍රාගේ මුහුණ ඉඹින්නට පටන් ගත්තා.

“අම්මෝ මාර සනීපයක් දැනුනෙ. කොහෙන්ද අනේ ඔව ඉගෙන ගත්තෙ?”



“මම ඒ ලෙවල් සයන්ස් කරපු කෙනෙක් නංගි. අනික ඕව කොල්ලන්ට ඉන් බිල්ට් එන දේවල්.” මම විහිළුවකින් කතාවට නැවතීමේ තිත තිබ්බා.

ඊට පස්සෙ මම මගේ දික් වූ ලිංගය ජොකාට යටින් සචිත්‍රාගේ උකුලේ තැවරෙන පරිදි තද කරගෙන් ඇගේ තං ගැට අතගාන්න පටන් ගත්තේ ෆොර්ම් එක බහින්න නොදී තියා ගන්නයි. මේ අතරෙ වැල්වටාරම් කතා කරන්නත් පටන් ගත්තා.

ඒත කතාව අතරෙ මගෙ අත ආයිත් කෙල්ලගේ යෝනිය උඩට ගියා. ඇඟිලි වලින් හෙමින් හෙමින් ආයිත් ගල කපන්න පටන් ගත්තා. ටික වෙලාවක් යනකොට කෙල්ල ආයිත් ඇවිස්සිලා.මම ගල කපන්නෙ හෙමින්. ඒත් කෙල්ලට තදින් ඕනෙ. ඒ බව කියන්න බැරුව කෙල්ල කකුල් හොලවන්න පටන් ගත්තා.

බැරිම තැන

“දැන් මට එකක් වුණානෙ. එන්න මමත් අයියට එකක් කටින් කරන්නම්.” කෙල්ල කිවුවා.

“අනේ එපා බබා. ඔයා ඔහොම සැපට නිදාගෙන ඉන්න”

“අනේ. එතකොට මට අප්සට්. එන්න අනේ.”

කියලා කෙල්ල කිව්ව ගමන් මම සචිත්‍රාට කිස් එකකුත් දීලා ජොකා ගලවලා කෙල්ලගේ මුහුණ ලඟට ලිංගය ලං කළා. කෙල්ල බොහොම පරිස්සමෙන් වටින දෙයක් අල්ලනවා වගේ මුලින් අතින් ඒකෙ හම උස් පහත් කළා. පස්සෙ කටට අරගෙන නියම සැපක් දෙන්න පටන් ගත්තා. කෙල්ලට වැඩේ හොඳට පුරුදු බව මට තේරුණා. මේ අතර මගෙ ඇඟිලි කෙල්ලට ආතල් එකක් දුන්නා. කෙල්ලගෙ යෝනිය ආයිත් කකියන්න පටන් අරගෙන.

“අයියෙ ඔයා හරි විදිහටම මට එකක් කරන්න”

“අනේ ඕන නැහැ සචී. ලිහල බලන්න තියෙන එක මොකටද ඔබල බලන්නෙ.” මම කිවුවා.



“කවද හරි ලිහන්නෙත් ඔයානෙ අනේ. මගේ හැම දේම ඔයාට තමයි පැටියෝ.” කෙල්ල හොඳටම රත් වෙලා.

කෙල්ල කන්‍යාවක් නොවන බව මට ෂුවර්. ඒත් මම ඒක දැනගත්තම ප්‍රශ්නයක් ඇති වෙයි කියලා කෙල්ලට ගානක් නැති පාටයි. මම බයෙන් හිටියේ කෙල්ල තමන්ගෙ පෙට්ටිය කැඩිල බව හංගන්න ගිහින් ප්‍රශ්න ඇති වෙයි කියලා.

මම කෙල්ලගේ කකුල් දෙන මැද්දෙන් ඉඳ ගත්තා. සචිත්‍රා කකුල් දෙක පළල් කරලා ඉඩ දුන්නා. ඒත් මම කලබල නොවී මගෙ ලිංගයෙ ඔළුව කෙල්ලගේ යෝනියෙ කානුව දිගේ අතුල්ලන්න ගත්තා. කෙල්ලගේ එක කකියන්න පටන් අරගෙන. ඒ නිසා කෙල්ලට ඕනෙ පොල්ල හිලට බස්සගන්නම තමයි. ඒත්මම හදිසි නොවී මගේ වැඩේ කරගෙන ගියා. හැබැයි කෙල්ලගේ හිල උඩදි ටික ටික ඇතුලට තද කරන්න අමතක කළේ නෑ. ඒ වෙලාවට කෙල්ල කකුල් තවත පළල් කරන්නෙ පොල්ල කොහොම හරි ඇතුලට ඔබා ගන්න වගේ.

“ඔයා මං ගැන හිතල නේද රත්තරං ඔය එළියෙ කොළං කර කර ඉන්නෙ? අනේ රත්තරං දුක් විඳින්නෙ නැතුව ඇතුලට දාන්න.”

“ඔයාට රිදෙයි කියලා මට බයයි පැටියෝ”

“රිදෙන එකක් නැහැ අනේ. අපිට ඊට වඩා සනීපයක් දැනෙයි එතකොට.”

“ඔන්න එහෙනම්.. රිදෙන්න ආවොත් කියන්න හොඳේ” කියූමම සචිත්‍රාගේ රෝස පාටින් දිලිසෙන යෝනි තොල් මැද්දට මගේ පොල්ල තියලා ටික ටික හෙමින් හෙමින් ඇතුලට තද කළා.

කෙල්ල බොරුවට රිදෙන බව පේන්න හීනියට පොඩි කෙඳිරියක් ගෑවා. අපි දෙන්නා එකිනෙකා තදින් බදාගෙන ටික වෙලාවක් යනකල් හෙමින් හෙමින් ගහ ගහ හිටියා. ටික වෙලාවකට පස්සෙ මම පොල්ල එළියට ගත්තේ සචිත්‍රාගේ පෙට්ටිය කැඩී ඇත්දැයි සෙවීමට මෙනි. ඒ බව දැක්ක සචිත්‍රා විමසිල්ලෙන් මගෙ මුහුණ දිහා බලන් ඉන්නවා.

“මට ලේ ගිහිල්ලද?” කෙල්ල බොරුවට අහනවා.

මම මහා සන්තොසජනක පෙනුමක් මුහුණේ මවාගෙන …



“යාන්තම් ඇති ඔයානම් වාසනාවන්ත කෙල්ලෙක්” කියා කීවේ සචිත්‍රාව පුදුමයට පත් කරමින්.

“ඇයි ඒ”

“මේකයි බබා… කෙල්ලන්ගෙන් සීයට විසිපහකට විතර කන්‍යා පටලයක් උපතින්ම නැහැලු. ඒ සීයට විසිපහට තමයි වේදනාවක් නැතුව හනිමුන් එකේදි සතුටු වෙන්න පුළුවන්.” මම ඇත්තක් හෝ බොරුවක් වන කතාවක් ගොතලා කිවුවා.

“මට හරි සතුටුයි මම නිසා ඔයාට වේදනාවක් ඇති නොවුණ එක ගැන.” මම තවත් පෙට්ටිය කැඩී ඇති එකේ අගේ වැඩි කළා.

සචිත්‍රාට සතුට හා ආදරය නිම් හිම් නැති වුණා. කෙල්ල මාව බදාගෙන තදින් ඉම්බා.

“ඔයා නම් රත්තරං කොල්ලෙක්”

මො‍හොතයි ගත වුණේ මම ආයිත් වැඩේට එන්ටර් වුණා. කෙල්ලටත් හොඳටම ගාය වැඩි වෙලා. කෙල්ලගේ පළල් කරපු කකුල් දෙක අහසේ. මම ගහන පාරවල් වලට දෙන්නගේ බඩවල් මහ සද්දෙන් එකට වැදෙන්න ගත්තා. කෙල්ල තවත් පාරක් සුරතාන්තයට පත් වුණේ අතින් කට තද කරගෙන කෙඳිරිය නවත්තගෙන. කෙල්ලව කිහිප පාරක්ම වෙවුලල ගියා. ඒ වෙනකොට කෙල්ල ජීවිතේ ලබපු ලොකුම ආතල් එක ඒකයි කියලා පස්සෙ මට කියලා තියෙනවා.

හැබැයි මම කෙල්ලගේ යොනිය ඇතුලේ බඩු ඇරියෙ නැහැ. බඩු යන්න ඔන්න මෙන්න තියලා එළියට අරගෙන ඇඳෙන් බිමට ඇල්ලුවා.

එදා කෙල්ල ඇඟ පත හෝදගෙන රූම් එකෙන් පිටවෙලා ගිහින් තියෙන්නේ හිතෙත් ගතෙත් පුදුම ආතල් එකකින්. ගෙදර ගිය වෙලේ ඉඳන් මට පැණි බේරෙන එස් එම් එස් හා කෝල් එන්න පටන් ගත්තා. මමත් ෆෝම් එක බහින්න නොදී තියාගන්න සෑහෙන ෆෝන් බිලක් වැය කළා.

 එදා කිවුව විදිහටම පස්සෙ දවසක මම සචිත්‍රාව පොෂ් ඇඳුම් කඩයකට එක්කගෙන ගියා. අපි දෙන්නා නාඳුනන විදිහට වෙන වෙනම ගියේ අඳුරන කෙනෙක් දැකලා කෙල්ලගෙ ගෙදරට කියයි කියන බයට.

මගෙ අතෙත් එදා සල්ලි ටිකක් තිබුණා. ඒ ලඟදි විකුණල දුන්න වාහනයක කොමිෂන් එක. ඒ නිසා මම සචිත්‍රාට පොෂ් රට නිකර් 3කුයි එක සෙක්සි නිකර් එකකුයි අරගෙන දුන්නා. පස්සෙ අපි දෙන්නා පුරුදු විදිහට මගෙ මෝටර් සයිකලෙන් ගල්කිස්සෙ බීච් එක පැත්තට ගියා.

“ඇයි බබා ඔයා ඔය ලස්සන ඇඟ වැහෙන්න ලෝගු වගේ ඇඳුම් අඳින්නෙ? ඔයාට ගැලපෙන්නෙ ටයට් ජින්ස් ස්ලීව්ලස් ටී ෂර්ට්ස් වගේ ඒව. ඔයාට වගේ ලස්සන ඇඟක් වෙන කෙල්ලෙකුට තිබුණනම් බලන්න තිබුණ උන් කරන දේවල්”

මම කෙල්ල මුරුංගා අත්ත උඩින් තිබ්බා.

“ඔයාට ඊරිසියා නැත්ද අනිත් කොල්ලො එතකොට මග ඇඟපත දකිනවට?”

“අනේ බබෝ අනිත් අයට දකින්න විතරක් ලැබෙන මේ ලස්සන, මට විඳින්නත් පුළුවන් එකේ, ඇයි මම ඊරිසියා කරන්නෙ. මම ඒ වගේ හණමිටි කොල්ලෙක් නෙමේ. අපි තරුණ කාලෙ ලස්සනට ඉඳගෙන ෆන් එකක් ගත්තෙ නැතනම් වයසට ගියහම දුක හිතෙයි. අනික කෙල්ලෙකුට සමාජෙ හොඳට සලකන්නෙ පොෂ් එකට අඳිනකොට තමයි.”

මම සචිත්‍රාව මට අවශ්‍ය තත්වයට පත් කරගන්න ඒ වගේ ටෝක් දුන්නා.

“මාත් එක්ක ඉස්සර යාළුවෙන්න ආවා කොල්ලෙක්. මම ටික කලක් බැලුවා මිනිහ ගැන. ඒත් මිනිහගේ මහ හණමිටි අදහස් තියෙන්නෙ. මම කොල්ලන්ට පේන්න ඇඟපත බේරිලා පේන ඇඳුම් අඳිනවා කියලා මිනිහ මාත් එක්ක රණ්ඩුවට ආවා. මට තිත්ත වුණා. මම වැඩේ නවත්තලා දැම්මා. ඒත් ඔයා ඊට සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස්. මම හරි ලකී කියලා හිතෙනවා.” ඒ කිව්වේ කලින් හිටිය කොල්ල ගැන.

“අනිත් කොල්ලො ඔයා දිහා බලලා කෙල හලනවනම් මට නම් ආඩම්බරයි. මොකද උන්ට ලබා ගන්න බැරි වුණ ඔයා දැන් මගෙනේ.”

මේ විදිහට කෙල්ලව ෆුල් චූන් වෙන කතා කිය කිය ඉන්න අතරෙ කෙල්ලම ඇහුවා,

“අපි අදත් එදා ගිය තැනට ගිහින් ටිකක් නිවී හැනහිල්ලේ ඉමුද?”

“ඔයා කියනවනම් ඔන තැනකට මම රෙඩි. අද මම අරගෙන දුන්න තෑගිත් ඇඳල බලන්න පුළුවන්.”

“ආ… මෙයා ඒකටයි මේ එන්නෙ …” සචිත්‍රා ලජ්ජාවෙන් කිව්වා.

කොහෙම හරි අපි දෙන්නා එදා හිටිය කාමරේටම ගියා.

එදා වගේ නෙමෙයි දෙන්නාම හරිම පුරුදු කාරයෝ විදිහටයි හැසිරුණේ. කාමරයේ දොර වැහුණ ගමන් දෙන්න සිප වැළඳ ගන්න පටන් ගත්තා. මොහොතකින් දෙන්නම යට ඇඳම් පිටින් හිටගෙනම එකිනෙකා බදාගෙන.

“අරවා ඇඳල පෙන්නන්නකො බබෝ”

“අනේ මට ලැජ්ජයිත් එක්ක”

ඇය මුලින්ම යට සාය ඇඳ ගත්තා. ඊට පස්සෙ පරණ නිකර් එක ගලවලා අලුතින් ගත්ත සාමාන්‍ය නිකර් එක ඇඳ ගත්තා. ඊට පස්සෙ ලජ්ජාවෙන් වගේ යට සාය ගලවලා පෙන්නුවා.

“ඒක නම් හිර නැහැ. හරි සනීපයි. ඔයාට පින් සිද්ධවෙනව අනේ මේව අරං දුන්නට. දැන්නම් මගේ ඉනයි ඉකිලියි කැපෙන එකක් නැහැ.”

“කෝ බලන්න..” කියූ මම ඇය ලඟට ගෙන් ඇගේ තට්ටම් කලවා යටි බඩ හා නිකරය හොඳින් අත පත ගෑවා.

“අර ක්‍රීම් පාට එකත් ඇඳලා පෙන්නන්නකෝ.”

“අනේ ඒක හරි වල් පෙනුමයිනෙ. ඒකෙන් මගේ චූ එකවත් වැහෙන් නැද්ද කොහෙද? මේක ගෙදර ගෙනියන්නත් මට බයයි අනේ.”

“ගෙදර ගෙනියන්න බයනම් මම ගෙනිහින් තියාගන්නම්. ඔයාව මතක් වෙන වෙලාවට අරගෙන ඉඹින්න.”

සචිත්‍රා පෙර පරිදිම මම කී සෙක්සි නිකර් එකද ඇඳ මම ඉදිරියට පැමිණ යට සාය ගලවා දැමුවා. ඇය ලජ්ජාවෙන් බිම බලා ගෙන හිටියා. සචිත්‍රාගේ පළල් පුක වහන්න ඒ තුනී ලේස් රෙදි කෑල්ලකින් මහපු නිකර් එකට බැහැ. එක තදයි හැබැයි ඇදෙනවා. ඒ නිසා තට්ටම් දෙක අස්සෙ හිරවෙලා. ඉස්සරහත් මවිල් ටිකවත් වැහෙන්න මදි. මවිලුත් එළියට පැනලා. ඒකෙන් සචිත්‍රාට ලැබුණෙ මාර වල් පෙනුමක්. ඒක දැකපු මගෙ පොල්ල වේගෙන් කෙලින් වෙලා යට ඇඳුමේ පැත්තකින් එළියට පැන්නා.

තවත් තනියම හිටගෙන ඉන්න අමාරු වුණ කෙල්ල පැනලා මාව බදාගත්තා.

“මම ඉන්ටර්නෙට් එකේවත් දැකලා නැහැ මේ තරම් සෙක්සි කෙල්ලෙක් කියූ මම සචිත්‍රාගේ ඇඟ හැම තැනම අතගාන්න පටන් ගත්තා.”

මො‍හොතයි ගියෙ දෙන්න ඇඳ උඩ. මම හෙළුවෙන්. කෙල්ල – තිබ්බත් නැහැ වගේ පේන නිකර් එක විතරයි. මම කෙල්ලගේ ලොකු තන දෙක උර උර අත් වලින් ඇඟේ සංවේදී තැන් උත්තේජනය කරනවා. පස්සෙ මම කෙල්ලගෙ පහලට රූටල ගිහින් කලවා යටි බඩ හා නිකර් එක ඉඹින්න ගත්තා. හැබැයි නිකර් එක ගැලෙව්වෙ නැහැ.

පස්සෙ කෙල්ලව මුණිං අතට හරවලා තට්ටම් දෙකත් ඉඹින්න ගත්තා. කෙල්ල හොඳටම ඇවිස්සිලා. යොනියෙන් ගලන සෙවල නිසා අලුත් නිකර් එකේ යටත් තෙත් වෙලා. කොල්ලා හිමිහිට 69 හැඩේට සෙට් වුණා. කෙල්ලගේ යෝනිය මගේ කට ලඟ.මගේ පොල්ල කෙල්ලගේ මූණ ඉස්සරහ. මම නිකර් එක පැත්තකට ටිකක් ඇදලා භගමණියයි හිලයි මතු කරගෙන භගමණිය දිවෙන් අතුල්ලන ගමන් හිලට ඇඟිල්ලක් දාගෙන කෙල්ලට සැපක් දෙන්න ගත්තා. මේ අතරෙ නොදන්නවා වගේ පොල්ල ටික ටික කෙල්ලගේ කට ලඟට ලං කළා.

කෙල්ලට සුරතාන්තයකට ලං වුණා. ඒ බව දැනගත්ත මමඇඟිල්ල එළියට අරගෙන වැඩේ ටිකක් හිමින් කරන්න ගත්තා. කෙල්ලට ඉවසගන්න බැහැ. කෙල්ල කකුල් දෙක හෙලවන්නත් ගත්තෙ වැඩේ ඉක්මන් කරගන්න. හොඳටම රත් වුණ කෙල්ලමගෙ පොල්ල එයාගෙ කට ලඟට ඇදල අරගෙන කටින් කරන්න ගත්තා. මම ආයිත් ඇඟිල්ල දාලා වේගේ වැඩි කලා. කෙල්ලත් තමන්ගේ කටෙ වැඩේ වේගවත් කලා. කෙල්ල සුරතාන්තයට පත් වෙනකෙට මගෙ පොල්ල තදින් ඉරුවා. මට තේරුණේ ඒ ඉරිල්ලට මුත්‍රා බිංදු කිහිපයකුත් ඇදිලා ඇවිල්ලා කෙල්ලගෙ කටට ගියා වගේ. මම වැඩේ නැවැත්තුවෙ නැහැ. ඇඟිල්ල දිගටම වැඩ කළා.

“හරි විදිහට එකක් කරන්න අනේ” කියලා කෙල්ලගෙ කටින් පිටවුණා විතරයි මම හරි පැත්තට හැරිලා තෙත බරි වෙලා තිබුණ යෝනි තොල් අතරින් යොනිය ඇතුලට පොල්ල එබුවේ කිසිම කරදරයක් නැතිව.

හැබැයි තාම කෙල්ල නිකර් එක ඇඳගෙන. එදාටත් වඩා අද තදින් ගේම ගියා. මම පොල්ල සම්පූර්ණයෙන්ම වගේ එළියට අරගෙන් ආයිත් සමුපුර්ණයෙන්ම ඇතුලට දානවා. යෝනිය හොඳටම ලිස්සන නිසා කෙල්ලටත් ෆුල් ෆන්. කෙල්ලට තවත් පාරක් වෙන්න ලං වෙනකොට වැඩේ නවත්තපු මම “අපි අළුත් විදිහකට කරමු” කියා යෝජනා කරා.

“ඕන එකක්. ඉක්මන් කරන්න”

“එහෙනම් ඇඳ උඩ දන ගහගෙන් අත් ඇඳ උඩින් තියාගන්න.” කිවුව පරක්කවෙන් කෙල්ල බලු තාලෙට ලෑස්ති වෙලා.

මට කෙල්ලගේ සිප වැළඳ ගැනීම් හා විකීම් වලින් බේරෙන්නටත් වඩා ඕන වුණේ කෙල්ලගෙ ලස්සන ලොකු පුක දිහා බලාගෙන ගේම දෙන්න. ඇඹරිලා තට්ටං අස්සෙ තිබුණ නිකර් එක මමඑක තට්ටමක් පැත්තට ඇද්දා. ඒක ආයත් අඳින්න බැරි තරං ඇදිලා. ඊට පස්සෙ අත් දෙකෙන් සචිත්‍රාගෙ තට්ටං දෙක ඈත් කළා. කෙල්ලගෙ කටින් ඌයි කියලා කියවුණේ රිදිලද සනීපෙටද කියල කියන්න අමාරුයි.

ඒක මට කවදාවත් අමතක නොවෙන දර්ශනයක් වුණා. ඒ තරමට ඒක ලස්සනයි. කෙල්ලගේ පුක වටේ පිරිසිඳුවට ලස්සනට තියෙනවා. මම ආශාව දරාගන්න බැරුව කෙල්ලගෙ තට්ටම දෙක අත් දෙකෙන් මිරින මිරික ආයිත් තදින් ඒ දෙක ඈත් කරලා බැලුවා. යොනිය වගේම පුකේ හිලත් ඇරුණා. හැබැයි පොඩි ගඳක් ආව නිසා මම පළල් කිරිල්ල නවත්තලා ගේමට එන්ටර් වුණා.

මගෙ දිග පොල්ල කෙල්ලගේ යොනිය අසලින් තබා තද කළ විට එය ඉබේටම ලිස්සා යෝනිය තුලට බසිනවා මම ආශාවෙන් බලා හිටියා. කලින්ට වඩා ඇතුලට පොල්ල වදින නිසා කෙල්ලගෙ කෙඳිරිය වැඩි වෙලා. පොල්ල ඇතුලට බහින හැම වාරයකටම කෙල්ල කෙඳිරි ගානවා. පොල්ල ඇතුලටම බැස්සට පස්සෙ මගෙ බඩ ඇවිත් කෙල්ලගේ පුකේ වදිනවා. එතකෙට කෙල්ල ටිකක ඉස්සරහට විසි වෙනවා. මම වේගෙ වැඩි කළා. කෙල්ලට සුර සැප. මොහොතයි ගියේ

“අනේ මට බෑ..” යි කෙඳිරි ගාගෙන කෙල්ල වෙවුල වෙවුල ඇඳ උඩ දිගා වුණා.

මම පොල්ල එළියට නොවැටෙන්න කෙල්ලගේ ඇඟ උඩින් දිගාවුණා. කෙල්ලගෙ පුක උඩ මාර සැප.

“අනේ පැටියෝ… මට මොකක්ද වුණා. මගෙ ඇඟම පණ නැහැ. පුදුම සනීපයක් දැනෙන්නේ.” කෙල්ල කොල්ලට ප්‍රශංසා කළේ එහෙමයි.

ටික වෙලාවක් කෙල්ල මෙහෙම සනීපෙට වැටිල හිටිය. මමත් ඉවසිල්ලෙන් හිටියා. කෙල්ලගේ යෝනිය පුරා සෙවල ගතිය වැඩි වෙලා. ඒ නිසා පොල්ල ලිස්සල එළියට පැන්න. මම සචිත්‍රාගෙ පුක උඩින් පැත්තකට වුණා.

“අනේ සොරි පැටියො. තාම ඔයාට උණේ නෑනෙ. ආ කරන්න.”

කියූ සචිත්‍රා ආයිත් ඉස්සෙල්ලා වගේ පුක උස්සලා දණ ගහගෙන ඒත් ඔළුව ඇඳ උඩ තියාගෙන මට ආරාධනා කළා. මම කිවුව පරක්කුවෙන් පොල්ල එබුවා ගැඹුරටම. හිල ඇතුල ලිස්සන ගතිය වැඩි නිසා මට සෑහෙන වෙලාවක් ගහන්න පුළුවන් වුණා. ඒ වෙන කොට සචිත්‍රා ආයිත් ෆෝම් වෙලා. ඒත එක පාරටම මට බඩු යන්න ලං වුණා. මම වහාම පොල්ල එළියට ගත්තා.

“කමක් නැහැ ඇතුලෙම පිට කරන්න. මෙ මගේ බය වෙන්න ඕන නැති දවස්.”

සචිත්‍රා එහෙම කිව්වෙ මගෙ පොල්ල තමන්ගෙ ඇඟෙන් පිට කරන්න තියෙන අකමැත්තටයි.

ඒත් මම ඒ අවදානම ගන්න කැමති නැහැ. ඒ නිසා,

“එතකොට ඔයාගෙ ඇඟ ඇතුලට මේව ගිහින් හෝදන්න වෙයි බබා. අනික මට බෑ ඔයාට රිස්ක් එකක් දෙන්නෙ.” කියලා චාටුවක් දැම්මා.

“එහෙනම් මම ඉතුරු ටික කටින් කරන්නම්.”

එය ඇසුණු පරක්කුවෙන් මම ඇඳ උඩ දණගහගෙන සචිත්‍රාගෙ මුහුණ ලඟට පොල්ල ලං කළා. කෙල්ල ම්.. ම්… හඩ නගමින් තමන්ගෙම සෙවල වලින් තෙත් වෙලා තිබ්බ පොල්ල කිසිම හිරිකිතක් නැතිව කට ඇතුලටත් පිටටත් කරමින් හොඳ ආතල් එකක දුන්නා. සචිත්‍රා හිටියෙ ඇස් පියාගෙන. ඒත් මමහිටියේ මගෙ පොල්ල වටේ එතිලා තියෙන කෙල්ලගේ රෝස පාට තොල් දෙකයි ඉස්සරහට පස්සට වැනෙන පිරිච්ච තන් දෙකයි දිහා බලාගෙන.

“ඔන්න යන්න හදන්නෙ”

කෙල්ල මගෙ තට්ටමක් අතින් මිරිකගෙන තදින් තමන්ගෙ කට දිහාට ඇදගෙන ඉස්සෙල්ලටත් වඩා තදින් උර උර වැඩේ කළා.

එක පාරටම මට බඩු ගියා. කෙල්ල පොල්ල කටින් එළියට ගන්න නොදී අන්තිම බිංදුව වෙනකල්ම ඉරුවා. මම ඇඳ උඩ දිගා වුණ ගමන් කෙල්ල බාත් රූම් එකට ගිහින් කටේ තිබුණ ශුක්‍රාණු ටික සින්ක් එකට දමා කට හෝදාගෙන ආයිත් ඇඳ උඩට ආවා.

“ඔයා නම මාර කෙල්ලෙක්”

“ඇයි ඒ.”

“මම හිතුවෙ නැහැ ඔයා කවදාවත් මට ඒ වගේ සැපක් දෙයි කියලා. ඔයාට හිරිකිත හිතුණෙ නැද්ද?”

“අනේ නැහැ බබා. මට ඕනෙ නම් ඔක්කොම ගිලින්නත් තිබුණා. මට මුල් ටික ගිලුණා. ඒක බඩටම විද්දනෙ. ටිකක් ලුණු රහක් දැණුන නිසයි අන්තිම ටික මම එළියට දැම්මෙ. මට ඔයාගෙ කිසි දෙයක් හිරිකිත නැහැ රොෂාන්.”

මම කෙල්ලව බදාගෙන තොල් දෙක සිප ගත්තා.

“එහෙනම් අද දවස මතක හිටින්න මම මේ නිකර් එක තියාගන්නම්.”

මම ඇදී ඇඹරී තෙමී සචිත්‍රාගේ පුක වටා එතී තිබූ නිකර් එක ගලවා සාක්කුවෙ දා ගත්තා.

“ඒක හොඳයි. නැත්නම් ඒක අම්මට අහුවුණොත දාහක් ප්‍රශ්න”

සචිත්‍රා අමු හෙළුවෙන් ඇඳ අසල සිටගෙන මට පිටු පා හිටියා.මම ඇඳේ ඉඳගෙන කෙල්ලගෙ තට්ටම් හා කලවා ඉඹින ගමන් අත් දෙකෙන් කෙල්ලගෙ තන දෙක මිරික මිරික හිටියා. දෙන්නට වැඩේ නවත්තන්න වුණේ සචිත්‍රාව පන්තියෙන් එක්කගෙන යන්න තාත්තා එනව කියල සචිත්‍රාගේ ගෙදරින් කෝල එකක් ආව නිසා. මම වහාම සචිත්‍රාව පන්තිය ලඟට ගිහින් බැස්සුවා.

අපි දෙන්න එදත් වෙන් වෙලා ගියේ පුදුම සතුටකින්.

No comments:

Post a Comment